2024-05-24, 09:49
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vilka dokument är detta? Du sitter och babblar konspirationer här dygnet runt. Nåt du läst på nätet som du gillar upprepas men du är för lat för att klistra in länkar. Så sina inlägg är meningslösa.

Till ämnet då, rättegången är nu avslutad utan att Trump gick upp i vittnesbåset, Det förvånar väl ingen.
Mannen som säljer 60 dollars biblar, vägrar lägga handen på en själv
Citera
2024-05-24, 09:50
Medlem
rotebro-hasses avatar
Ifall Donald döms idag så blir han en Felon.

Felons får inte rösta.

Han kan inte ens lägga en röst på sig själv

MAGA!
Citera
2024-05-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Ifall Donald döms idag så blir han en Felon.

Felons får inte rösta.

Han kan inte ens lägga en röst på sig själv

MAGA!
Är det idag som domen ska komma?
Citera
2024-05-24, 12:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Jag tror det var efter helgen det var först tekniskt möjligt.
För man gett donalds ledigt och sen var det någon jurymedlem som hade reseplaner(Vad nu det innebär.).
Och sen måste ju jury ta ett beslut först.

Så om inte jag missat något fundamentalt, så nästa vecka antar jag.
Citera
2024-05-24, 13:54
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Beror på juryn.
De överlägger fortfarande. Nån på cnn gissade att de kommer med domen idag.

Främst är det bokföringen som de vill gå igenom igen. Donalds signatur finns på checkar men inte på årsredovisningen. Där tvingade han sin CFO att bestyrka den.

Och Allen weisselberg erkänner skuld för att ha förfalskat bokföringen, men enbart sin roll i hush money härvan.

Citat:
Bevis som talar för Donalds skuld är vittnesmål från David pecker, Michael Cohen, Stephanie Clifford, Karen McDougal, hope hicks, Jeff mcconey,

Bevis som talar emot Donalds skuld är
vittnesmål från advokat Robert Costello.

Som du ser är det 50/50 odds 😊
Citera
2024-05-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Konkurrensen är hård men du är nog den mest haveristiske TDS:aren på forumet.
Den enda källa du behöver är husets översiktskommittee och den hittar du enkelt via google. Jag är inte din sekreterare.
Det är svårt att förstå vad det är du ifrågasätter. Ifrågasätter du att Gad Luft anmält Joe Biden för korruption i Kina? I så fall kan du enkelt själv verifiera att du har helt fel med en snabb googling.

Alla kan inte vara lika sluga och välformulerade som du, klyban och granvall.

Nej, diskussionen började med att du ljög ihop att din pedofile hjälte aldrig fått så mycket som en anmälan mot sig och jag konstaterade att han blivit anmäld till FBI otaliga gånger. Detta kan du lätt verifiera om du ids googla husets överskitskommittee.

Gad Luft finns bäste meddebattör. Vad du behöver är bara lite mer rökheroin. Sedan blir allt bra igen törs jag lova. När Trump vunnit 2024 kan du alltid flytta till Canada. Där är det vackert och de har fri dödshjälp.

Varför blir du så aggresiv?

Det hela blir nog alldeles bra ska du se. Det kommer en dom och den får vi acceptera. Inget att bli skogstokig och prata om andras död för. Trump går kanske helskinnad ut ur detta. Vi får se.
Citera
2024-05-24, 16:17
Medlem
Citat:
Tja, inlägget jag svarade på var inte så där jättetrevligt det heller, eller vad säger du "huggig"? Fast du kanske tycker att Master Palm har en trevlig ton i sina inlägg när han samtalar med sina meningsmotståndare?

Nej, det behöver vi inte alls "acceptera" lika lite som vi behöver acceptera domarna från Moskvarättegångarna 1937. Den skulle nämligen i så fall enbart visa vilken korrupt bananrepublik Obama och Biden förvandlat USA till. Dessutom kommer en eventuell fällande dom omedelbart att falla i högre instans.

Men om inte acceptera så får vi ju ändå ta det beslut som kommer. Visst kan man yla och tjuta om det om man vill. För min del så tar jag det som blir utan att bli känslomässigt inkontinent.
Citera
2024-05-24, 16:38
Medlem
Citat:
Konkurrensen är hård men du är nog den mest haveristiske TDS:aren på forumet.
Den enda källa du behöver är husets översiktskommittee och den hittar du enkelt via google. Jag är inte din sekreterare.
Det är svårt att förstå vad det är du ifrågasätter. Ifrågasätter du att Gad Luft anmält Joe Biden för korruption i Kina? I så fall kan du enkelt själv verifiera att du har helt fel med en snabb googling.

Alla kan inte vara lika sluga och välformulerade som du, klyban och granvall.

Nej, diskussionen började med att du ljög ihop att din pedofile hjälte aldrig fått så mycket som en anmälan mot sig och jag konstaterade att han blivit anmäld till FBI otaliga gånger. Detta kan du lätt verifiera om du ids googla husets överskitskommittee.

Gad Luft finns bäste meddebattör. Vad du behöver är bara lite mer rökheroin. Sedan blir allt bra igen törs jag lova. När Trump vunnit 2024 kan du alltid flytta till Canada. Där är det vackert och de har fri dödshjälp.

Du snackar bara skit och vet inte ens vem du pratar om, det finns ingen Gad Luft, men däremot en Gal Luft som är kinesisk spion och vapensmugglare och som eftersöks av USA för brott mot nationen.

Jag noterar att du fortsatt inte kan visa någon anmälan mot Joe Biden, varken ifrån Gal Luft eller någon annan.
Citera
2024-05-24, 18:00
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Åklagaren i Trumps fall har alltså beslutat sig för att dra detta till domstol för ett påstått brott som max brukar ge böter, om ens det, utan att det går till domstol. I detta fall så är det inte ens säkert att det är ett brott då det funnits tidigare prejudikat inom rättsväsendet där politiker har friats för mycket värre saker än vad Trump anklagas för. Du kan jämföra Trump med John Edwards åtal, något som har kritiserats enormt och var politiskt. https://www.politico.com/story/2012/06/justice-dept-wont-retry-john-edwards-077398

"Many campaign finance law experts criticized the case against Edwards, arguing that the law governing when payments for personal expenses can be considered campaign donations is simply too murky to sustain a criminal prosecution."
Förfalskning av bokföring då?

Vad säger strafflagen om sånt?

" det var väl inte så farligt. Alla gör så. Häxjakt mot Trump "?
Citera
2024-05-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Det är för en utomstående väldigt svårt att förstå varför du fortsätter att ljuga om sådant som var och en kan vederlägga med en 30 sekunders googlesökning. Gad Luft finns och han har anmält Joe Biden till FBI för korruption i Kina. Hans anmälan har diskuterats i flera kongressförhör och all information du behöver hittar du på husets hemsida. Jag är fortfarande inte din sekreterare. Om du inte alls är intresserad av att sanningen föreslår jag att du slutar skriva här.

Ditt patologiska beteende har nu intagit rent psykotiska dimensioner. Har du ingen släkting eller nära bekant som kan hjälpa dig? Jag måste tyvärr säga dig att detta inte kommer att sluta väl om du inte får hjälp väldigt snart. Droger som t ex rökheroin hjälper heller inte i längden även om de förstås kan mildra din dagliga ångest. Lycka till!
Citera
2024-05-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Men om inte acceptera så får vi ju ändå ta det beslut som kommer.
Absolut, om de korrumperade nötterna i juryn dömer Trump i denna skenrättegång så är det ju detta som har inträffat och du får glädja dig ända fram tills domen omvänds i högre instans. Min gissning är att DJT blir friad redan i denna instans efter Cohens katastrofala vittnesmål, men säker är jag verkligen inte. Liberala psykfall är inte att leka med.

Citat:
Visst kan man yla och tjuta om det om man vill. För min del så tar jag det som blir utan att bli känslomässigt inkontinent.
Absolut, om demokraterna inte lyckas fängsla Trump i denna skenrättegång så är det bara för dig och dina TDS-kompisar att sätta allt ert hopp till nästa skenrättegång, allt medan Biden och Blinken för världen till randen av tredje världskriget.
Citera
2024-05-24, 23:44
Medlem
Citat:
Det är för en utomstående väldigt svårt att förstå varför du fortsätter att ljuga om sådant som var och en kan vederlägga med en 30 sekunders googlesökning. Gad Luft finns och han har anmält Joe Biden till FBI för korruption i Kina. Hans anmälan har diskuterats i flera kongressförhör och all information du behöver hittar du på husets hemsida. Jag är fortfarande inte din sekreterare. Om du inte alls är intresserad av att sanningen föreslår jag att du slutar skriva här.

Ditt patologiska beteende har nu intagit rent psykotiska dimensioner. Har du ingen släkting eller nära bekant som kan hjälpa dig? Jag måste tyvärr säga dig att detta inte kommer att sluta väl om du inte får hjälp väldigt snart. Droger som t ex rökheroin hjälper heller inte i längden även om de förstås kan mildra din dagliga ångest. Lycka till!

Jag googlade i 30 sekunder och hittade inte heller någon Gad Luft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in