2024-05-24, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jaja, jag är dum. Dum dum dum.

Svara gärna på frågan.

Till vem vänder sig alla dina inlägg och alla dina trådstarter?
till andra kvinnor. hon drar rövarhistorier för att radikalisera andra kvinnor till manshat.
du kan inte argumentera mot sådana. enda lösningen är att normalisera kvinnohat hos män.
patologiska psykstörda kvinnor kommer använda sin position som kvinna och din naivtet att ha ett sansat argument för att få andra kvinnor att välja hennes sida genom deras bias.
vi måste inse att vi är i krig och du kan inte deradikalisera kvinnor
Citera
2024-05-24, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
till andra kvinnor. hon drar rövarhistorier för att radikalisera andra kvinnor till manshat.
du kan inte argumentera mot sådana. enda lösningen är att normalisera kvinnohat hos män.
patologiska psykstörda kvinnor kommer använda sin position som kvinna och din naivtet att ha ett sansat argument för att få andra kvinnor att välja hennes sida genom deras bias.
vi måste inse att vi är i krig och du kan inte deradikalisera kvinnor
Nej, att öka polariseringen är inte en lösning. Har man studerat konflikthantering så vet man vart det leder till.
Citera
2024-05-24, 16:04
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad fint att du ännu en gång ger exempel på hur ohederligt du drar dina slutsatser.
Jag har redan sagt att ditt resonemang inte håller och inte är relevant.
Nej, det har du inte. Jag bad dig om konkreta steg i logiken som inte stämmer och du hade inget. Då stämmer ju logiken och då har jag rätt. Jag har ju redan presenterat att jag har rätt så jag gav dig chansen att motbevisa något steg du väljer alltså att inte göra det.

Det är inte ohederligt på något sätt, det är så debatter fungerar. Att bara säga att "mina känslor håller inte med om din slutsats så din slutsats är fel" är inte något sakligt bestridande av något.
Citera
2024-05-24, 16:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Nej, det har du inte. Jag bad dig om konkreta steg i logiken som inte stämmer och du hade inget. Då stämmer ju logiken och då har jag rätt. Jag har ju redan presenterat att jag har rätt så jag gav dig chansen att motbevisa något steg du väljer alltså att inte göra det.

Det är inte ohederligt på något sätt, det är så debatter fungerar. Att bara säga att "mina känslor håller inte med om din slutsats så din slutsats är fel" är inte något sakligt bestridande av något.
Nej, du har fel.
En individs riskberäkningar styrs inte av generell statistik - eftersom riskerna för individen inte heller styrs av statistiska beräkningar på gruppnivå.
Citera
2024-05-24, 16:15
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du har fel.
En individs riskberäkningar styrs inte av generell statistik - eftersom riskerna för individen inte heller styrs av statistiska beräkningar på gruppnivå.
Nej alltså, det är inte det vi pratar om. Jag visade att björnar är långt farligare för människor än vad män är. Det är i den serien av logiken du måste visa på någon brist om du inte vill bli överbevisa.
Citera
2024-05-24, 16:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej alltså, det är inte det vi pratar om. Jag visade att björnar är långt farligare för människor än vad män är. Det är i den serien av logiken du måste visa på någon brist om du inte vill bli överbevisa.
Jo, det är det tråden handlar om - kvinnors verklighet.
Citera
2024-05-24, 18:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jaja, jag är dum. Dum dum dum.

Svara gärna på frågan.

Till vem vänder sig alla dina inlägg och alla dina trådstarter?

Flashback är ett diskussionsforum. Vilket innebär att man kan delta i diskussioner under de olika rubrikerna/ämnena.

Skriver man i "drogforumet" så kommer troligen människor som är intresserade av droger på olika vis läsa och delta. Skriver man i "antifeminism" forumet, alltså detta forumet så kommer troligen människor som är intresserade av feminism och kvinnohat läsa och delta.

Förstår du?
Citera
2024-05-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Flashback är ett diskussionsforum. Vilket innebär att man kan delta i diskussioner under de olika rubrikerna/ämnena.

Skriver man i "drogforumet" så kommer troligen människor som är intresserade av droger på olika vis läsa och delta. Skriver man i "antifeminism" forumet, alltså detta forumet så kommer troligen människor som är intresserade av feminism och kvinnohat läsa och delta.

Förstår du?
Flashback är ett diskussionsforum där, precis som på alla andra diskussionsforum, alla som skriver skriver av sin egen personliga anledning.

Jag frågade inte dig.
Citera
2024-05-24, 20:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Flashback är ett diskussionsforum där, precis som på alla andra diskussionsforum, alla som skriver skriver av sin egen personliga anledning.

Jag frågade inte dig.

Ok du förstod inte.

Anledning - intresse - skriva på Flashback i passande forum.

Såja nu måste ju till och med du förstå.
Citera
2024-05-24, 21:14
Medlem
Citat:
Mina exempel gäller sättet du felaktigt tror dig ha bevisat något. Om du säger att du förstår konceptet så förstår du också hur du hade fel.

Ska du gå tillbaks och uppdatera ditt citat till att du hade fel och inte lyckats bevisa något nu när du själv erkänner det?
Nej ditt exempel var trams från början till slut, och det vet du också.
Citera
2024-05-24, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok du förstod inte.

Anledning - intresse - skriva på Flashback i passande forum.

Såja nu måste ju till och med du förstå.
Du skriver inte alls på Flashback för att du är intresserad av feminism. Du skriver för att du gillar att tjafsa. Merapi skriver för att hon gillar att trycka till män. Micro skriver för att hon gillar att ha rätt.

Ni är ganska genomskinliga.
Citera
2024-05-24, 22:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du skriver inte alls på Flashback för att du är intresserad av feminism. Du skriver för att du gillar att tjafsa. Merapi skriver för att hon gillar att trycka till män. Micro skriver för att hon gillar att ha rätt.

Ni är ganska genomskinliga.

Jaha.

Och du skriver för att du hatar kvinnor och gillar att tjafsa.

Micro har rätt, till skillnad från gänget idiot-antifeminister som sitter här och inte fattar ett smack om vad frågan i rubriken handlar om. Eller rättare sagt inte vill förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in