Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Takk! Ja, det var slik jeg tenkte, at han har beholdt teipen som et minne.
Det du nevner om BHen har jeg ikke hørt før nå. Eller kanskje jeg har glemt det? Når ble det kjent at Fs BH ikke er blitt funnet? Kanskje PW har flere trofeer som han oppbevarer et ukjent sted?
Det er stor sannsynlighet for at det har vært flere offer før EM. Jeg tenker at han må ha begynt på et "lavere nivå" (f.eks. dyreplageri, stalking). Tror ikke hun var hans første offer i allefall.
Jag tror det framkom nyss, kanske dag 4.
Det var nåt om att uppgiften kom fram två månader efter gripandet, de konfronterade honom kanske med uppgift via F, och han påstod detta. Att sen eftersök inte gav nåt.
Jag slarvläste och kan kolla upp bättre senare.
Jag vet att jag iaf tänkte det lät underligt om bara bh:n kastades (hjärnan tänkte iaf kring souvenir).
Tror absolut han börjat som du nämner - och han själv säger. Åkt runt och fantiserat med sitt kit men att han förlägger det i ett sent skede rent tidsmässigt.
Han var som sagt över 30 år och den typen av fantasier startar väldigt tidigt.
Mer likt en manus som går på repeat och finjusteras.
Han har stalkertendenser via sin beskrivning och peeping Tom ligger nog inte fjärran.
Smygit runt - smugit efter och kanske testat lite (kallas In vivo tryouts el reherseal ang serieförbrytare el SM).
Edit. Äcklet satt ju till och med på jobbet och fantiserade om tonårsflickor som städade på kontoret.