2024-05-23, 15:06
Medlem
HarrySvenssons avatar
Vi har dock alltid haft borrmaskin i näsan i Sverige, det är inget nytt
Citera
2024-05-23, 15:19
Medlem
Jag kan ju säga så här, att gör någon detta mot mig spelar ingen roll vem det är så är det bäst att dom dödar mig för det finns ingenstans dom kan fly. Jag hade vigt hela mitt liv för att finna dessa och dödat dom. Jag hör ibland när kriminella blir utsatta av andra kriminella för riktigt jävla tortyr är att dom släpper det eftersom motsidan är för starka eller dom köps fria. Finns inga pengar i världen där jag skulle bara svälja tortyr som det aldrig har hänt och det finns ingen som kan skydda sig mot en kula man behöver ingen arme för detta, det räcker bara ha tillräckligt med ammunition.

Att få stryk är en helt annan sak, där kan man svälja sin stolthet.
Som kriminell få man räkna med det ibland att man kan bli utsatt för grov misshandel. Men tortyr är något helt annat. Jag hade inte klarat av tortyr, dom får ta vad dom vill men utsätter dom mig så måste dom mörda mig för jag hade aldrig släppt det.

Man har ju tyvärr sett tortyr från Sydafrika och Afrika, jag hade hellre provocerat fram att dom dödar mig än överlever det. Man måste vara speciellt jävla sjuk människa som klarar av att utsätta än annan människa för det.

Helt jävla onödigt att utsätta någon för tortyr för ett jävla rån och helt jävla obegripligt.
Citera
2024-05-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag kan ju säga så här, att gör någon detta mot mig spelar ingen roll vem det är så är det bäst att dom dödar mig för det finns ingenstans dom kan fly. Jag hade vigt hela mitt liv för att finna dessa och dödat dom. Jag hör ibland när kriminella blir utsatta av andra kriminella för riktigt jävla tortyr är att dom släpper det eftersom motsidan är för starka eller dom köps fria. Finns inga pengar i världen där jag skulle bara svälja tortyr som det aldrig har hänt och det finns ingen som kan skydda sig mot en kula man behöver ingen arme för detta, det räcker bara ha tillräckligt med ammunition.

Att få stryk är en helt annan sak, där kan man svälja sin stolthet.
Som kriminell få man räkna med det ibland att man kan bli utsatt för grov misshandel. Men tortyr är något helt annat. Jag hade inte klarat av tortyr, dom får ta vad dom vill men utsätter dom mig så måste dom mörda mig för jag hade aldrig släppt det.

Man har ju tyvärr sett tortyr från Sydafrika och Afrika, jag hade hellre provocerat fram att dom dödar mig än överlever det. Man måste vara speciellt jävla sjuk människa som klarar av att utsätta än annan människa för det.

Helt jävla onödigt att utsätta någon för tortyr för ett jävla rån och helt jävla obegripligt.
Du rambo 😃

Låter du de göra dig till mördare ,förstöra ditt liv ,familjens har de vunnit ? och det några knarkare ,psykopater inte värda !
Citera
2024-05-23, 15:33
Medlem
En tanke om motivet. Som jag förstått så har BO beskrivits som en normal skötsam person men i Aktbilaga 173 sid 395 framkommer det att han på sjukhuset testats positivt för Benso, buprenorfin, cannabis, kokain samt oxikodon (om jag nu tolkar det rätt).

Hur tänker ni om det angående motiv? Var rånet random?
Citera
2024-05-23, 16:06
Medlem
En tanke bara.

Utöver detta ska de också, bland annat, ha tryckt tandpetare i hans ben, hällt öl och kläckt flera ägg över honom och hällt salt i hans sår, tryckt in en peruk i hans mun och knivskurit honom i benet."

Hur vanligt är det att snubbar har peruk hemma? Kan det ha varit en trans/drag-person?
Det skulle i så fall kunna förklara blattarnas hänsynslöshet då de känner att det är rättfärdigat.

Muslimer hatar som vi alla vet bögar och de tyckte säkert det var roligt när mannen plågades. Jävla apor.
Jag har ingen insyn i fallet, det är enbart en tes efter att läst det där om peruken.
Citera
2024-05-23, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligeAnders
En tanke om motivet. Som jag förstått så har BO beskrivits som en normal skötsam person men i Aktbilaga 173 sid 395 framkommer det att han på sjukhuset testats positivt för Benso, buprenorfin, cannabis, kokain samt oxikodon (om jag nu tolkar det rätt).

Förmodligen är både GM och BO missbrukare och känner till varandra.
Citera
2024-05-23, 16:33
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Förmodligen är både GM och BO missbrukare och känner till varandra.
Kan vara så eller så har GM hört rykten om att BO hade mycket mediciner hemma.
Citera
2024-05-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaximalOtur
En tanke bara.

Utöver detta ska de också, bland annat, ha tryckt tandpetare i hans ben, hällt öl och kläckt flera ägg över honom och hällt salt i hans sår, tryckt in en peruk i hans mun och knivskurit honom i benet."

Hur vanligt är det att snubbar har peruk hemma? Kan det ha varit en trans/drag-person?
Det skulle i så fall kunna förklara blattarnas hänsynslöshet då de känner att det är rättfärdigat.

Muslimer hatar som vi alla vet bögar och de tyckte säkert det var roligt när mannen plågades. Jävla apor.
Jag har ingen insyn i fallet, det är enbart en tes efter att läst det där om peruken.

Står i fup att det ska ha varit någon form av "rasta-peruk" (minns inte exakt, men rasta, dreads, rastaflätor, något snarlikt iallafall), så med största sannolikhet bara en rolig grej som använts till temafest eller liknande.
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-05-23 kl. 16:48.
Citera
2024-05-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligeAnders

Han sägs ju bruka bla hasch och hade ju rullpapper hemma. Misstänker att han sålts ut av din kompis Janos som han säkert brukade med och/eller köpte droger av.
Janos säger till Magnus att det är pga honom han misshandlats antagligen inte pga skulder till foxtrot utan andra lokala dtoghandlare.
Kriminella går ju ofta på köpare utan våldskapital för att de förhoppningsvis ej ska gola.
Att han brukar hasch eventuellt för att lindra sin reumatism gör ju dock inte honom i mi a ögon till grov kriminell eller förtjänt av att misshandlas av fjollorna
Citera
2024-05-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne_Anka
Att stjäla en burk tabletter tyder på äckliga smutspundare. Man är så svag att man ej orkar med verkligheten utan måste fly vardagen med hjälp av droger och skada sina medmänniskor. Enklare än att ta tag i sitt mörker och eventuella problem och försöka laga sigsjälv istället. Mänsligt avfall som borde skeppas till någon straffkoloni i valfritt skit-land i tredje världen, staten borde ombesörja medborgarskapsbyte för dessa om det skulle vara etniska svenskar så vi andra som sköter oss slipper råka ut för detta slödder samt bekosta deras socialbidrag. Win-win

Ingen av dem visade positivt på några substanser, utom den äldsta (minns ej namnet) som var positiv på cannabis.
Citera
2024-05-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nico-Giraldi
Han sägs ju bruka bla hasch och hade ju rullpapper hemma. Misstänker att han sålts ut av din kompis Janos som han säkert brukade med och/eller köpte droger av.
Janos säger till Magnus att det är pga honom han misshandlats antagligen inte pga skulder till foxtrot utan andra lokala dtoghandlare.
Kriminella går ju ofta på köpare utan våldskapital för att de förhoppningsvis ej ska gola.
Att han brukar hasch eventuellt för att lindra sin reumatism gör ju dock inte honom i mi a ögon till grov kriminell eller förtjänt av att misshandlas av fjollorna

Absolut inte men det var betydligt tyngre saker han testade positivt på. Försvarar inte förövarna på något sätt men tänker att det kanske inte är ett slumpmässigt offer.
Citera
2024-05-23, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine
Bravo! Det är exakt såhär svenne ska tänka! Sånt här drabbar ingen oskyldig, brottsoffret har säkert sig själv att skylla. Vanligt hederligt folk har ingenting att oroa sig över. Jag fortsätter rösta S, invandrarvåld mot oskyldiga svenskar är en högerextrem myt och man vill ju inte vara en sån där obildad SD-are.

Jag vet inte vad du rör dig i för kretsar men jag tycker nog det är mer "svennigt" att med automatik tycka motsatsen, att rösta SD och tycka att packet ska ut/få dödsstraff utan att ens fundera på bakgrund och motivbild. I alla fall om vi definierar "svenne" som en etnisk svensk man mellan 30 och 70.

Det är också ganska "svennigt" att aldrig ha varit i miljöer och bland människor där det är mer naturligt att plocka fram en skruvdragare och borra lite i låret i stället för att ringa 11414 när det blir krångel.

Självklart kan det vara en helt hederlig person som blivit utsatt för tre riktigt sjuka människor, men jag vidhåller att jag tycker det låter mer sannolikt att han själv varit inblandad i något fuffens.
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-05-23 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in