2024-05-22, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusStark
Hahaha man ser att det är hon 100% !

Jo, jag tycker det är självklart att det är hon, men det är alltid någon här inne som säger att det är fel mun/ögon. Jag tycker det syns jättetydligt på den bilden. Ska som sagt försöka ordna skolfotot så man kanske kan få någon till bild.
Citera
2024-05-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jo, jag tycker det är självklart att det är hon, men det är alltid någon här inne som säger att det är fel mun/ögon. Jag tycker det syns jättetydligt på den bilden. Ska som sagt försöka ordna skolfotot så man kanske kan få någon till bild.

Tycker man såg direkt! Fick direkt känslan av att man sett henne förr på något vis (Även med mask på)
Citera
2024-05-22, 19:15
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storgatan19
Hur är de tondöva?

Låt ungdomarna ha sin epadunk, varje generation har haft sin musik och den har alltid kritiserats av äldre generationer.

Jag är glad så länge de inte lyssnar på svensk gangsterrap..........

Så det är okej att varje generation ”har sin musik”, så länge det inte är gangsterrap. DÄR går gränsen alltså?
Citera
2024-05-22, 19:15
Medlem
Citat:
Namnet stämmer, och inriktningen på utbildningen stämmer. Dessutom stämmer det i tiden med när
hon gick på gymnasiet. Det lär vara rätt tjej på bilden, om det inte fanns två med samma namn som samtidigt läste samma utbildning.

Under bilderna finns citat från elever på linjen, och med tanke på hennes studieresultat så undrar man om det här citatet är hennes: ”Jag valde HAHAN för att man inte läser Moderna språk och så är den yrkesförberedande.” Men det kan så klart ha varit någon av hennes klasskamrater också, men av vad som framgått av artiklar så var inte studierna det hon var mest förtjust i.
Citera
2024-05-22, 19:29
Medlem
ArgusStarks avatar
Citat:

Ja men det är ju så, folk.. 😂
Prova lägg en bild sida vid sida varav ena bilden så lägger du på en balaclava på skolfotot (om du pallar såklart)
Citera
2024-05-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Tycker man såg direkt! Fick direkt känslan av att man sett henne förr på något vis (Även med mask på)
Mja, 100kg senare i såna fall
Citera
2024-05-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..
Hon heter Louise Andersson och är från Grums.

Nej,
Felicia Eriksson
Citera
2024-05-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusStark
Ja men det är ju så, folk.. 😂
Prova lägg en bild sida vid sida varav ena bilden så lägger du på en balaclava på skolfotot (om du pallar såklart)

Jag orkade inte (och vet inte hur man gör) lägga mask på bilden. Men tyckte det räckte man gjorde såhär för att se att det är samma person:
https://ibb.co/D58kXKg
Citera
2024-05-22, 20:51
Avslutad
Citat:
Jag orkade inte (och vet inte hur man gör) lägga mask på bilden. Men tyckte det räckte man gjorde såhär för att se att det är samma person:

Ja, det är sjukt likt. Det måste vara rätt person. Imponerande att hon lyckats få sin gamla gymnasieklass och hela sin bekantskapskrets att hålla tyst så länge.
Citera
2024-05-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ja, det är sjukt likt. Det måste vara rätt person. Imponerande att hon lyckats få sin gamla gymnasieklass och hela sin bekantskapskrets att hålla tyst så länge.

Är väl inte säkert dom vet något
Citera
2024-05-22, 21:08
Medlem
ArgusStarks avatar
Citat:

Haha lugnt, tack för uppladdningen!
Citera
2024-05-22, 21:09
Avslutad
Citat:
Är väl inte säkert dom vet något

Felicias klasskompis uttalar sig såhär i tidningen:

"En klasskompis till kvinnan säger:
– Jag vill helst inte lägga mig i den här grejen. Jag vill inte säga någonting."

Så nog verkar hennes klasskompisar veta vem det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in