2024-05-22, 08:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
12 miljoner spelningar på deras senaste låt med Miriam bryant tyder på annat

Nåväl låt tjejen ha mask, det är tydligen ett framgångskoncept och hon och hooka är inte dom sista artisterna att ha de
På så vis. Då tyder det helt enkelt på 12 miljoner tondöva byfånar.
Citera
2024-05-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Hur vågar du kränka Kung Eddie att jämföra honom med Fröken Snusk är en skymf mot Eddie Meduza och kom ihåg Eddie Meduza gjorde inte bara snuskiga låtar

Fröken S gör inte bara heller snusklåtar. ÄckletEddie beskrev det på ett äckligt sätt men Fröken S gör det mer rumsrent
Citera
2024-05-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus-ande
Hej alla nyfikna. Jag ser att många efterfrågar bilder på Felicia och bevis på att hon är FS.
Jag tycker att det redan finns starka bevis men jag skulle kunna addera ytterligare pusselbitar som hittills inte har varit kända vad jag vet. Samt presentera en relativt färsk och inte känd bild på henne från året hon slog igenom (2022)

Kan någon hänvisa till en sida där jag kan ladda upp bilder anonymt så fixar jag det. Gärna ett ställe som tillåter trafik och där bilden får ligga kvar ett tag.
Jag har även en bild på henne som barn om det vore intressant att se? Vet inte om det är ok att ladda upp det?
Här kan du ladda upp bilder anonymt: https://imgur.com/upload
Citera
2024-05-22, 09:07
Medlem
Jiiimboohs avatar
Folk blir förbannade över jämförelser med Eddie Meduza, men jag vet inte om jag tycker att hans snuskiga låtar var så mycket smartare än Dalahäst. Det är nog mer nostalgin som talar. Sedan hade Eddie mer bredd, men han var också aktiv under ett par årtionden, medan Fröken snusk varit aktiv under ett par år. Som en kvinnlig Meduza slår hon dock enligt mig inte Lilla Lovis låt Spottar aldrig ut med tillhörande musikvideo.

En del journalister vet nog vem hon är. Det gick bra att "avmaskera" två killar, men inte en tjej.
Citera
2024-05-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Bra, du såg till att du fick rätt fastän du hade fel.
Citera
2024-05-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Fröken S gör inte bara heller snusklåtar. ÄckletEddie beskrev det på ett äckligt sätt men Fröken S gör det mer rumsrent
Fast Errol skrev de flesta låtarna själv.
Epaidolen, har hon skrivit någon låt själv?
Trodde det var Rasmus Gozzi och Andre Zuniga-Asplund som skrev hennes låtar.
Hon är bara ett skal, nästan som milli vanilli på sin tid. Notera epa-raggare, pengarna går till låtskrivarna, ej till er idol.

Och apropå äckligt... hur många veckor låg Errols fina låt "Evert" på Svensktoppen?
Senast redigerad av Assar-Korv 2024-05-22 kl. 10:38.
Citera
2024-05-22, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
Tullinge gymnasium i Botkyrka kommun. Frågar igen: Ingen som kan lägga upp bild? De länkar som lagts upp här tidigare funkar inte...

Jag vet var hon gått på gymnasiet nu, hon har inte gått på Tullinge gymnasium. Tänker att jag kan lägga upp bevis var hon gått på gymnasiet senare.
Citera
2024-05-22, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Hahaha må så vara, smaken på musik lägger jag mig inte i. Men den yngre generationen verkar gilla de.
Citera
2024-05-22, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Hon är bara ett skal, nästan som milli vanilli på sin tid. Notera epa-raggare, pengarna går till låtskrivarna, ej till er idol.

Och apropå äckligt... hur många veckor låg Errols fina låt "Evert" på Svensktoppen?

Ja håller med Errol skrev dom flesta låtarna på det sättet en större musikbegåvning än fröken Snusk som jag har fattat det inte skrivit en end låt själv. Fröken Snusk är ju bara ett utbytningsbart skal likt (Dolly Style) finns en del likheter mellan dom båda. För det är ju så fröken snusk bär ju masken för det är en roll hon ska spela. Och tröttnar Gozzi på henne eller hon inte lyder hans minsta vink ja då är det tack och adjö och man hittar nån annan att sätta masken på och fortsätter som inget hänt. Se hur det gått med Dolly Style följde dom inte den minsta vink av låtskrivarna så åkte dom ut med huvudet förre och även i Dolly Style är det ägarna som tar cashen. Gozzi har kopierat Dolly styles Koncept rakt av trist för Fröken Snusk bara vara en sångare i mask utan riktig personlighet
Senast redigerad av jimmytheone 2024-05-22 kl. 11:41.
Citera
2024-05-22, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsGucci
Man tycket ju att det borde finnas en bild på henne om man vet vilket gymnasium hon har gått på.
Se så dela med er nu.

https://i.imgur.com/xZoPVu4.png

Där har ni en bild på Felicia Eriksson från hennes gymnasietid, så bilden är några år gammal. Håller på och kollar om jag kan få ut klassfoton och betyg.
Citera
2024-05-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
https://i.imgur.com/xZoPVu4.png

Där har ni en bild på Felicia Eriksson från hennes gymnasietid, så bilden är några år gammal. Håller på och kollar om jag kan få ut klassfoton och betyg.

Ja man ser verkligen att det är hon. Söt tjej!!
Citera
2024-05-22, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv

Men vad är grejen? Fröken S kan sjunga. Lyssnade du inte på Masked Singer? E Moluska kunde inte sjunga och var därför tvungen spexa till det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in