2024-05-22, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEGrey
Det är alltså ICC vi pratar om, inte ICJ, och ICC är till skillnad från ICJ inte en del av FN utan en fristående domstol.

Men det är ju en smutsig muslimhund vid namn karim khan som är chefsåklare.
Citera
2024-05-22, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Helt sjukt att man jämställer ledaren för en supremacistisk folkmordsstat som Israel men en befrielserörelse som Hamas.

Hahaha, men lilla gubben, hamas är en nazi-islamistisk terroristgrupp som begår folkmord och massvåldtäkter.

Israel dödar folkmördare och våldtäktsmän.
Citera
2024-05-22, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
När argumenten tryter kan man alltid vräka på med fler slagord...

Fler tomma ord från dig, du har verkligen inga argument… Du klarar inte ens av att bemöta ren fakta, du är en nolla.

Alla vuxna människor ser att Israel har gjort ett fantastiskt jobb med att bemöta de nazi-islamistiska terroristerna i Gaza.

Men det är ju som det är när man har en muslimsk terrorist som chefsåklagare.
Citera
2024-05-22, 08:54
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxit
Men det är ju en smutsig muslimhund vid namn karim khan som är chefsåklare.

Bortsett från att Khan är amadi snarare än muslim så har det inte något att göra med det faktum att ICC inte är en del av FN.

Att du inte förstår detta förstärker onekligen intrycket av att du är en person som under din barndom och ungdom bar hjälm inomhus eller, alternativt, borde ha gjort det.
Citera
2024-05-22, 08:57
Medlem
Citat:
Bortsett från att Khan är amadi snarare än muslim så har det inte något att göra med det faktum att ICC inte är en del av FN.

Att du inte förstår detta förstärker onekligen intrycket av att du är en person som under din barndom och ungdom bar hjälm inomhus eller, alternativt, borde ha gjort det.

Du verkar vara förståndshandikappad med tanke på att jag aldrig har påstått att ICC var en del av FN. Du är uppenbarligen inavlad.

Oavsett om han är ahmadi eller ej så är det fortfarande en del av islam och han är fortfarande en muslimsk terrorist.

Du slår verkligen nya rekord i efterblivenhet i varje mening, ungefär som att säga att Erdogan inte är muslim, han är sunni.
Citera
2024-05-22, 08:59
Avstängd
Citat:
Men det är ju som det är när man har en muslimsk terrorist som chefsåklagare.
Att Netanyahu är en terrorist är, eller borde i alla fall, vara välkänt, men vad har chefsåklagaren gjort för att du skall kalla honom terrorist?
Citera
2024-05-22, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Att Netanyahu är en terrorist är, eller borde i alla fall, vara välkänt, men vad har chefsåklagaren gjort för att du skall kalla honom terrorist?

Om du inte vore en inavlad nazi-islamist så hade du vetat om att Netanyahu försvarar sitt land mot terrorister.

Men nu så är du en inavlad nazi-islamist som behöver en förklaring till varför muslimhunden karim khan som missbrukar sin position för att hjälpa hamas att mörda fler judar är en terrorist… hahaha

Du är ett ointelligent skämt.
Citera
2024-05-22, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Biden är riktigt putt nu. Han trodde att det skulle räcka med att hota med att dra in vapenleveranser till israel för att blidka opinionen. Typ som när regeringen nyss gick ut och brölade varmluft över SDs trollfabrik och sen hoppades det skulle räcka. Biden skulle ju aldrig stoppa vapenleveranserna till israel det var bara bullshit. Men USA går allt närmare att tvingas dumpa israel. Det reflekterar riktigt illa på USA att stödja ett land skyldigt till etnisk utrensning och folkmord och det vet biden

Du har dock helt fel, palestinierna är skyldiga till folkmord och massvåldtäkter.

Israel och Netanyahu är inte ens anklagade för folkmord eller etnisk folkrensning.

Det är sinnessjuk hur ni inavlade nazi-islamister stöder pedofildyrkande våldtäktsmän.
Citera
2024-05-22, 09:06
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Du verkar vara förståndshandikappad med tanke på att jag aldrig har påstått att ICC var en del av FN. Du är uppenbarligen inavlad.

Oavsett om han är ahmadi eller ej så är det fortfarande en del av islam och han är fortfarande en muslimsk terrorist.

Du slår verkligen nya rekord i efterblivenhet i varje mening, ungefär som att säga att Erdogan inte är muslim, han är sunni.

Du citerade mitt inlägg där jag för en annan hjärndöd användare än du förklarade att ICC och ICJ inte är samma sak och att ICC inte har koppling till FN. Denne andre hjärndöde användare hävdade nämligen att ICCs åtgärd var en följd av att FN styrdes av muslimer. Du svarade på mitt inlägg att Khan ju är muslim. Detta går inte gärna att uppfatta på annat sätt än att du, i likhet med den andre hjärndöde användaren, inte begripit skillnaden mellan ICJ och ICC.

Amadier är lika mycket muslimer som Jews for Jesus är (i religiöst hänseende) judar.

Bilda dig lite, du har ju uppenbarligen tillgång till internet på ditt dagboende.
Citera
2024-05-22, 09:17
Medlem
Citat:
Du citerade mitt inlägg där jag för en annan hjärndöd användare än du förklarade att ICC och ICJ inte är samma sak och att ICC inte har koppling till FN. Denne andre hjärndöde användare hävdade nämligen att ICCs åtgärd var en följd av att FN styrdes av muslimer. Du svarade på mitt inlägg att Khan ju är muslim. Detta går inte gärna att uppfatta på annat sätt än att du, i likhet med den andre hjärndöde användaren, inte begripit skillnaden mellan ICJ och ICC.

Amadier är lika mycket muslimer som Jews for Jesus är (i religiöst hänseende) judar.

Bilda dig lite, du har ju uppenbarligen tillgång till internet på ditt dagboende.

Du har uppenbarligen någon slags allvarlig hjärnskada med tanke på att min kommentar syftade på det faktum att ICC, likt FN, är infiltrerat av smutsiga muslimer som karim khan.

Det finns i övrigt ingen religion vid namn amadi, du har alltså inte ens lärt dig namnet. Ytterligare ett bevis på din okunskap.

Jag är redan bildad, det är därför som jag kan säga att du är en inavlad idiot som inte har en aning om vad du gaggar om.

Men du har helt rätt, påven är inte kristen heller, han är katolik.

Du är ett skämt
Citera
2024-05-22, 09:42
Avstängd
Citat:
Om du inte vore en inavlad nazi-islamist så hade du vetat om att Netanyahu försvarar sitt land mot terrorister.
Kan du förklara hur Israel försvarades av att han gav sig upp till Libanon och sprängde ett dussin civila flygplan?
Citera
2024-05-22, 09:50
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Du har uppenbarligen någon slags allvarlig hjärnskada med tanke på att min kommentar syftade på det faktum att ICC, likt FN, är infiltrerat av smutsiga muslimer som karim khan.

Det finns i övrigt ingen religion vid namn amadi, du har alltså inte ens lärt dig namnet. Ytterligare ett bevis på din okunskap.

Jag är redan bildad, det är därför som jag kan säga att du är en inavlad idiot som inte har en aning om vad du gaggar om.

Men du har helt rätt, påven är inte kristen heller, han är katolik.

Du är ett skämt

Då kanske du borde ha skrivit vad du menade, det är ju så vi vuxna kommunicerar.

Det föll bort ett -h-, Khan är ahmadi, vilket är en tro som emanerat ur sunni men som av andra muslimer absolut inte betraktas som en del av islam. Att, som du gör, beskriva en ahmadianhängare som islamist är så befängt att det är ren lyteskomik.

Skillnaden är, upplysningsvis, inte som mellan protestantism och katolicism utan som mellan judendom och tidig kristendom, eller kanske snarare judendom och de tidiga judeo-kristna. Det närmaste vi kommer idag är nog just judendomens syn på Jews for Jesus.

Om du inte klarar av att ta till dig mer än en förenklad beskrivning så kanske vi kan låta det räcka med att göra klart att de islamistiska sunnimuslimerna i Hamas absolut inte betraktar sig som trosfränder med Ahmadi vilka de betraktar som icke-muslimer till skillnad från shiamuslimer som de ”bara” betraktar som heretiker. Att ahmadi inte är del av islam är för övrigt sannolikt en av ett mindre antal frågor där sunni och shia överlag är överens.

Slut på lektionen för denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in