2024-05-21, 13:55
Medlem
Det är samma mail som är på deras hemsida och dom svarade mig nyss för ca en timme sedan
2024-05-21, 13:57
Medlem
Mitt paket är lovat att vara framme senast nästa vecka då de säger att det varit problem med posten
2024-05-21, 18:55
Medlem
Fick mail idag från dom så de verkar vara aktiva men sa att posten haft problem
2024-05-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoDynga420
Någon som fått sin beställning härifrån än?
Behöver PCT.
Nä fortfarande inte
2024-05-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag har sett andra fått beställningar efter den sk torsken

Jag har väntat snart 8 veckor men kommer inget.
2024-05-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrboy7676
Mitt paket är lovat att vara framme senast nästa vecka då de säger att det varit problem med posten

Lycka till! Tror du kan se i stjärnorna efter paketet. Väntat i 8 veckor ja och mailat honom 6-7 ggr. Då han svarar beklagar han sig o säger de är skickat. Väntar en vecka, samma lika igen. Mailar ytterligare o får svar med bortförklaringar o att han ser de är skickat o bla bla. Någon som fått nåt nyligen? Verkar inte så. Han blåser allt o alla nu. Borde stängas ner. Någon som har tips vart man kan beställa och få sina grejer?
2024-05-22, 22:28
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRL69
Lycka till! Tror du kan se i stjärnorna efter paketet. Väntat i 8 veckor ja och mailat honom 6-7 ggr. Då han svarar beklagar han sig o säger de är skickat. Väntar en vecka, samma lika igen. Mailar ytterligare o får svar med bortförklaringar o att han ser de är skickat o bla bla. Någon som fått nåt nyligen? Verkar inte så. Han blåser allt o alla nu. Borde stängas ner. Någon som har tips vart man kan beställa och få sina grejer?

Ett väldigt osmart drag av han isf blåsa folk som man inte har en aning om vilka det är.. däremot är jag övertygad och vet att många i dem kretsarna vet vem kaptenen är..men jag är inte helt säker så är fallet men något måste ju hänt..de var ju en av om inte den pålitligaste av alla steroid shopar i Sverige
2024-05-22, 22:30
Medlem
Inspirit81s avatar
[quote=TRL69|88340208]Jag har väntat snart 8 veckor men kommer inget.[/QUOTE

Jag väntade fyra och en halv vecka förra gången och det var i början på året..så vad det än är hade de problem med något då med
2024-05-23, 04:30
Medlem
Enligt mailet jag fått nu så har de haft problem med någon som skulle ha tagit hand om utskick av paketen. Som inte sköt sig. Enligt de själva så ska paketen skickas om.
Nu var de snabba på att svara
2024-05-23, 16:24
Medlem
Jag har fått svar på mina mail och är lovad utskick i helgen med bild på paketet. Tydligen vart problem med någon packare och de håller på fixa till allt nu.
2024-05-24, 16:42
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis9911
Jag har fått svar på mina mail och är lovad utskick i helgen med bild på paketet. Tydligen vart problem med någon packare och de håller på fixa till allt nu.

Jag tror faktiskt de löser allt detta
2024-05-25, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tror faktiskt de löser allt detta
Hoppas ingen lyssnar på detta och lägger beställningar innan de löst alla utestående beställningar.
Eftersom det finns relativt gott om gröna shoppar på t.ex. HB är det bara dumt att chansa med de som helt tydligt är på dekis eller där det finns tidiga täcken på att beställningar inte kommer fram.
Var nöjd med dessa för 3-4 år sedan men nu finns det nya som jag använt som fortfarande bara har gröningar i olika säljtrådar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in