Ganska så kul att så många vet vem det är, men ingen har några som helst bevis.
Den där Felicia har ju inte ens samma kroppsbyggnad som Fröken Snusk
Olika ögon och olika läppar etc.
Vadå inte finns bevis? Har du ens bemödat dig med att läsa tråden? Finns hur mycket som bevis som helst, men mycket kanske försvunnit för dom anmäler ju alla videos där bevisen funnits.
Nej jag tänker inte länka någonting. Leta i tråden så har du det svart på vitt och orkar du inte leta så håller du käften.
Du påstår något utan att presentera källa. Du ber mig att leta efter din egna källa, haha.
Nog du som behöver spänna åt sandalerna och vandra tillbaka till gruppboendet.
Jag tror att det är detta bolag som ligger bakom fröken snusk.
Organisationsnummer:559467-4466
Firmanamn:Tinis Consulting AB
Sen är det upp till var och en att kolla upp vilka som är aktiva i det bolaget, men det är för nytt för att ha någon årsredovisning tillgänglig.
Varför hatar du på honom? Hans bankkonto säger annat än att han är "helt utan talang". Han är inte världens bästa sångare men en härlig person med massor av annan talang!
The Stig byttes ut flera ggr under seriens gång och ingen visste vem det var under den vita hjälmen.
Kan samma hända med Snusk?
Kan det florera fler Snuskisar?
Kan Snusk bytas ut mot en annan Snusk utan att det märks?
Om nuvarande Snusk byts ut för att hon vill göra en vanlig karriär, skulle hon ha en chans då utan att referera till hennes snuskperiod? Som totalt okänd.
Om hon outar sig kan hon kanske fortsätta utan luvan, men då dör varumärket och ingen annan kan ta över snuskeriet...
Varför kan inte någon säga vad hon heter och bild? Hooja avslöjade dom ju
Varför ska dom? Hon vill vara anonym respektera det!!! Folk får ju ersättning när läkaren ber dom ta av sig hijaben så varför ska Fröken Snusks mask av? Respektera henne istället för att tillfredsställa ditt eget äckliga ego
Fake populära menar du? Gozzi betan har köpt de flesta av streamsen.
är du dum på riktigt? EPA-kulturen är stor och dom älskar Fröken S. Många gillar Eddie Medusa för hans sexlåtar även om han gjorde dom på ett grisigt sätt och Fröken S med lite mer elegans