2024-05-20, 07:28
Medlem
Har märkt av att en viss kanal jag tittar på dagligen alltid fryser vid 07:00. Måste sedan alltid byta till en annan kanal och byta tillbaka några gånger tills det fungerar igen.

Någon som vet varför den fryser vid exakt samma tidpunkt varje dag? Finns det något jag kan göra på min ände för att förhindra detta?
Citera
2024-05-20, 20:20
Medlem
Theoneandonlymes avatar
Varit i kontakt med min leverantör av NI kanalerna nu i 3 veckor och det ändå dom säger är ...." vi kollar och fixar" ....:-( ikväll går det inte alls att kolla t,e,x hockeyn som går nu
Citera
2024-05-20, 21:00
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theoneandonlyme
Varit i kontakt med min leverantör av NI kanalerna nu i 3 veckor och det ändå dom säger är ...." vi kollar och fixar" ....:-( ikväll går det inte alls att kolla t,e,x hockeyn som går nu

Kan knappt se något ikväll trotts 8 olika portaladresser. Börjar faktiskt tröttna rejält på laggandet.
Citera
2024-05-20, 21:19
Medlem
Theoneandonlymes avatar
Jag har slagit av sedan länge ...:-(

Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Kan knappt se något ikväll trotts 8 olika portaladresser. Börjar faktiskt tröttna rejält på laggandet.
Citera
2024-05-21, 13:56
Medlem
Citat:
Jag såg på tv hela kvällen utan lagg!
Om du har lagg på 8 olika portaladresser.. Du tror inte det beror på något annat än att du har dåliga leverantörer? Vilka portaladresser gäller det?
Citera
2024-05-21, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostig Saab
Har betalat och väntat tre dygn nu... inte ett ljud

Samma här, betalade för ca 2v sedan. Inte fått något och svarar inte på mail/kontakt.
Citera
2024-05-21, 15:59
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Jag såg på tv hela kvällen utan lagg!
Om du har lagg på 8 olika portaladresser.. Du tror inte det beror på något annat än att du har dåliga leverantörer? Vilka portaladresser gäller det?

Lär ju vara brott mot reglerna om jag drar dom här gissar jag. Men alla 8 är från den stora som dom flesta här inne kör med..

Har dessutom samma internetleverantör som jag haft i flera år. Direkt från konverter till formuler Z10 PRO box.

Idag så har jag varit ledig & sett tv hela dagen. Inte ett lagg.. Men det börjar mellan 18-20 ikväll senast. Så har det varit i veckor. Inte bara jag som har problem. Det är tydligt då man besöker olika forum..
Senast redigerad av Killyourself 2024-05-21 kl. 16:11.
Citera
2024-05-21, 16:16
Medlem
diseuses avatar
Trailer (med svenska undertexter) för My Lady Jane:

https://youtu.be/mQvVTux5CNI

Serien är baserad på berättelsen om Lady Jane Grey. Verklighetens Lady Jane var känd som ”niodagarsdrottningen”. Den dödssjuke Edvard VI av England utsåg henne 1553 att bli tronarvinge, mot hennes vilja. Edvards syster Maria, sedermera känd som ”bloody Mary”, lyckades få henne avsatt och avrättad, och tog hennes plats som Englands drottning.

Seriens utgångspunkt är att Lady Jane istället överlevde. Den har premiär på Amazon Prime om en dryg månad.
Citera
2024-05-21, 16:47
Medlem
Citat:
Lär ju vara brott mot reglerna om jag drar dom här gissar jag. Men alla 8 är från den stora som dom flesta här inne kör med..

Har dessutom samma internetleverantör som jag haft i flera år. Direkt från konverter till formuler Z10 PRO box.

Idag så har jag varit ledig & sett tv hela dagen. Inte ett lagg.. Men det börjar mellan 18-20 ikväll senast. Så har det varit i veckor. Inte bara jag som har problem. Det är tydligt då man besöker olika forum..
iptvworld.ml livego lol.bz fungerar utan lagg hos mig. Det måste vara något annat? vad det nu är, som strular för dig.
Vi får väl se ikväll om fenomenet upprepar sig igen vid 18-20 tiden
Citera
2024-05-21, 17:21
Medlem
Citat:

Har inte haft något problem med N1 när jag kollat efter kl 21
Citera
2024-05-21, 19:08
Medlem
Nu tror jag att det diskuteras äpplen och päron. Visst fungerar det oftast mycket bra att kolla på iptv på kvällstid. Men det stora problemet är att kolla på livesändning av sport. Champions League senaste månaderna och hockey-vm senaste veckan har det varit extremt mycket strul med. Så antar att det här är vad dom flesta har problem med? Så dom som säger att iptv fungerar felfritt kollar antagligen inte på sport på kvällarna?
Citera
2024-05-21, 19:46
Medlem
Eller så skiljer det på den tjänsten du har och den tjänsten jag har tillexempel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in