Otroligt konstigt. Den enda funktionen den nya förvaltaren har är alltså att betala hennes räkningar. Sedan är hon fri att pissa bort resten av pengarna på 10 minuter.
Inga pengar till mat from nu fram till 19e juni. Går bra nu
Det bidde inga betalningar på alla lånen 🤣
Bumbi du är en LÖGNARE och BEDRAGARE helt UTAN SAMVETE! Och det kommer du nu att vara för ALL FRAMTID och du kan ALDRIG HÄVDA NÅGOT ANNAT! En uteliggare är 1000 gånger mer värd än du, nu kommer karman tro mig! 💩
Nu sitter hon och säger att Bent är hennes bästa kompis och han är också spelberoende, vilket är jättebra för då förstår dom varandra
Nästan att man borde göra en anmälan till Optio typ så här: Emelie Bergqvist säger att hennes förvaltare Bent är spelberoende, det kan inte vara så bra om man har förvaltare som yrke? 😝
Nästan att man borde göra en anmälan till Optio typ så här: Emelie Bergqvist säger att hennes förvaltare Bent är spelberoende, det kan inte vara så bra om man har förvaltare som yrke? 😝
Jag tänkte också på det. Oavsett om det är sant eller inte så är det ett jävla övertramp att säga så. Hade aldrig vågat vara vän med Bumbi. Fan vad outad man hade blivit.
kan gå under förtal ? att kasta ur dig något sådan allvarligt utan belägg kan aldrig vara till din fördel tänker jag?
Hon skojade också på liven att hon hade 25 miljoner på banken och hon skulle spela mer imorgon. Tänk OM bankomaten visade rätt den gången hon visade upp skärmen. Det är förbaskat långsökt, men hon har massa pengar och vi vet inte hur mycket eller var dom kommer från.
Jag tänkte också på det. Oavsett om det är sant eller inte så är det ett jävla övertramp att säga så. Hade aldrig vågat vara vän med Bumbi. Fan vad outad man hade blivit.
Hon skojade också på liven att hon hade 25 miljoner på banken och hon skulle spela mer imorgon. Tänk OM bankomaten visade rätt den gången hon visade upp skärmen. Det är förbaskat långsökt, men hon har massa pengar och vi vet inte hur mycket eller var dom kommer från.
hahaha. Hon hade lyckats spela bort 25 mille på en vecka. Pokerproffset!
Och inga lån blir betalda? Nä skulle inte tro det, den banken hon hade då det visades är sämst i hela landet och skulle inte förvåna mig om den inte fanns kvar inom ett par år.