Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Nu är väl inte alla lika stora moralpoliser som du. Jag gissar att när Snusk är 30 så skiter folk i att hon sjungit epa-dunk. När jag var ung spelade vi Eddie Meduza. Mina föräldrar hade inga problem med det, men det gick inte lika väl hem hos den kristna högern. Men egentligen hade de större problem med "satanistisk hårdrock". Sedan är jag ingen fan av epa-dunk och jag skulle önska att Snusk breddar sin repertoar lite då hon har en grymt bra sångröst. Men epa-dunken gjorde henne känd, men visst vore det fint om hon ägnade sig åt annan musik där hennes röst kommer till sin rätta.
Bra sångröst har ett par hundratusen tjejer och otaliga Idol-vinnare. Det räcker ingenstans än kanske till den lokala pizzerian och något dop med närmast sörjande.
Byter hon genre nu så är det nog inte så att alla hennes gamla fans följer med. En del absolut.
Däremot skulle det ju skapa en satans massa media och ska då släppas ihop men en bra platta med 1-2 radiohits. Det skulle funka.
Det var en osammanhängande inlägg från min sida. Summa summarum. Lite aldrig på bara en bra röst.