2024-05-19, 23:44
Medlem
Hon säger att hennes mamma inte ens vet att hon är fröken snusk
Citera
2024-05-19, 23:49
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon säger att hennes mamma inte ens vet att hon är fröken snusk
Skitsnack.
Citera
2024-05-19, 23:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag tror inte att strypsex bör ingå i begreppet "sex", snarare en perversitet. Sedan att sjunga om klamydia och favorisera droger, iförd en rånarluva, är inget en vettig människa skulle göra. Pengar är inte allt i världen. Någon gång kommer masken åka av.

Känner många som testat strypsex inkl jag själv. Inget konstigt alls.

Och hon gör detta med humor och glimten i ögat och det fattar till och med 12-åringarna som lyssnar på henne. Sluta moralisera din tönt.
Citera
2024-05-19, 23:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Känner många som testat strypsex inkl jag själv. Inget konstigt alls.

Och hon gör detta med humor och glimten i ögat och det fattar till och med 12-åringarna som lyssnar på henne. Sluta moralisera din tönt.

"Inget konstigt alls". Visar ju bara att du är lika porrskadad som din övriga generation.
Citera
2024-05-19, 23:59
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hennes musik säljer väl endast till pubertala epadunks-raggare. Är det verkligen värt pengarna att förnedra sig själv, som hon gör med sin musik?!? Tydligen!

Fast hon kör ju med mask så på så sätt så förnedrar hon inte ner sig själv 🤔
Citera
2024-05-20, 00:07
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast hon kör ju med mask så på så sätt så förnedrar hon inte ner sig själv 🤔

Masken kommer väl åka av någon gång. Är det lika roligt då att stoltsera över sina alster för familj, släkt och vänner?!? Hon har väl masken av en anledning, kan tänkas. Hade hon sjungit samma stuk som t.ex. Zara Larsson, då hade hon nog inte kört med mask. Hon är 22 år, hade hon varit runt 15,, hade det varit en annan sak att sjunga om klamydia och gynekologer.

Fjortisbeteende i mina ögon!
Citera
2024-05-20, 00:10
Medlem
utforskarens avatar
Fantastisk insats i Masked Singer. Vilken talang! Jag är imponerad.
Citera
2024-05-20, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Fantastisk insats i Masked Singer. Vilken talang! Jag är imponerad.
Riktigt duktig, hoppas hon vågar satsa på "riktig" musik nu och inte bara epa-trams, hon behöver en bättre manager, hon ska inte harva i w/t snuskträsket.
Citera
2024-05-20, 00:52
Medlem
Bild på Felicia Eriksson AKA Fröken Snusk?

De länkar som lagts ut här tidigare funkar inte.
Citera
2024-05-20, 01:01
Medlem
Abelssuns avatar
Finns det någon över 18 och som inte är oskuld, som lyssnar på denna träskpadda? Att normalisera droger och skämta om strypsex, vilken är en mycket riskfylld och onormal aktivitet, samtidigt som man riktar sin musik till ungdomar, tyder på väldigt dåligt omdöme. Hoppas hon försvinner från offentligheten för gott.
Citera
2024-05-20, 02:24
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Vadå haha...

Vad vet du som jag inte vet??

Louise Andersson Bodin https://g.co/kgs/7b4UaH8
Jag vet vem Louise är…
Citera
2024-05-20, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Och att du tycker strypsex är nåt främmande visar att du är oskuld och hänger med oskulder.

Nej, strypsex är inte en vanlig aktivitet och tack och lov för det. De seriösa inom strypsex vet alla att det är en livsfarlig aktivitet även för dem som är seriösa, läst på och har lång erfarenhet. Att du uttalar dig som du gör betyder ju bara att du är oskulden som försöker verka cool, alternativt är en av de oseriösa.

Jag tycker hon har en bra sångröst. Det visades ju verkligen i Masked Singer. Men det kontrakt hon är på, och de låtar hon får, gör inte hennes röst rättvisa. Jag förstår humorn men håller också med om att låtarna är rätt banala och barnsliga. Hon borde dumpa dem där och satsa på bättre låtar för sin egen skull, för hon kan bli något större och bättre där hennes talang visas upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in