Citat:
Ursprungligen postat av
Brottslig
Det fanns flera videos på André Zunigas TikTok-konto där Felicia sjunger covers utan mask, men när hennes identitet läcktes så försvann dessa klippen direkt. Minns att jag såg dessa klippen och tänkte hur bra sångerska hon var, precis likadant resonerar jag efter att sett Fröken Snusk i Masked Singer.
Det har varit en jäkla fröjd att äntligen få höra Fröken Snusk sjunga lite seriösa låtar, så att folk verkligen får veta hur bra sångerska hon är. Hoppas hon tar till sig av allt beröm hon får och satsar på en riktig artistkarriär utan masken, det förtjänar hon.
Har nu gått igenom denna tråd från sida 50 och alla länkar som påstås visa bild på Fröken är trasiga, förutom någon på slutet. Samma tjej finns dansande i filmklippet jag länkar till längre ner.
Du som sett Fröken, kan du säga om det är någon av tjejerna i klippet jag länkar till?
Den som lagt upp videon snackar som om det är en person, men det är ju två tjejer i videon. En som först dansar och sjunger och sedan i slutet finns det en bild på en annan tjej som ger "fuck you" fingret.
Här är en video som sägs innehålla Felicia Eriksson aka Fröken Snusk:
https://www.tiktok.com/@felix_aden/video/7181117120749604101
Den dansande tjejen är ju inte lik. Däremot tjejen på bilden. Skulle behöva bild med bättre skärpa, men ögonen är slående lika. Lustigt också att hon ger fuck you till fotografen, vilket Fröken också ofta gör. Plus långa naglar, men det har ju många...