2024-05-19, 14:44
Medlem
Jag håller med dig, tycker inte att något av topplagen "bottlat". Jag tror uttrycket används för att retas/provocera.
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Det som har varit tråkigt med denna säsong är ju att City haft en till två matcher färre spelade nästan hela säsongen (känns det som, stämmer säkert inte). Gör ju också att man inte har lett serien så ofta. Jag tycker inget lag har "bottlat" ligan i år (än, vinner Arsenal ligan idag så bottlar City). Det har varit mycket jämt i topp3 tills för ett par omgångar sedan då Liverpool tappade.
Citera
2024-05-19, 14:46
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jag har iallafall aldrig sett Arsenal ha lägst odds på att vinna ligan någon gång under säsongen av varken bookmakers eller pundits, men rätta mig gärna om jag har fel.
Den enda gången jag ens tittar åt oddset är innan säsongen börjat så om du har koll på att Liverpool har haft lägst odds så stämmer det.

Att folk nämnde Klopp och rutin till Liverpools fördel gentemot Arsenal stämmer också. Men Pep och Citys gav dem störst fördel av dem tre.
Citera
2024-05-19, 14:54
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag håller med dig, tycker inte att något av topplagen "bottlat". Jag tror uttrycket används för att retas/provocera.

Så är det, tycker överlag att årets säsong av PL har varit spännande. Lite trist ändå att kampen om fjärde inte blev hårdare. Även om Aston Villa har gjort det bra i år får man njuta nästa säsong i CL, blir nog enda gången för tror att Chelsea och Tottenham kommer förbi dom nästa år utan problem.
Citera
2024-05-19, 15:07
Medlem
Hahahahaha Arsenal övar på lyfta "bucklan "...

Så jävla patetiskt

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/93v7Xw/har-ovar-arsenal-for-potentiella-titelfirandet-fansen-rasar
Citera
2024-05-19, 15:08
Medlem
Drickbacks avatar
Flest vinster i PL’s sista omgång.

Arsenal 22
Man Utd 21
Chelsea 18
Liverpool 17
Tottenham 15

https://x.com/premierleague/status/1791467571545346063
Citera
2024-05-19, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Nej nej inget qv top 4 har bottlat, och som du säger,det används oftast som en hån så fort nåt topplag förlorar en match.
Citera
2024-05-19, 15:29
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Så jävla patetiskt

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/93v7Xw/har-ovar-arsenal-for-potentiella-titelfirandet-fansen-rasar

Citera
2024-05-19, 15:34
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Så jävla patetiskt

Ingen annan än du är patetisk. Jag antar att du tycker alla svenska militärövningar är patetiska också? Större chans att Arsenal vinner titeln än att Putin invaderar Sverige.

Jösses, Arsenal lever hyresfritt i era huvuden. Hur vore det att fokusera på ditt egna lag? Nä, visst ja den säsongen tog slut i september.
Citera
2024-05-19, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Flest vinster i PL’s sista omgång.

Arsenal 22
Man Utd 21
Chelsea 18
Liverpool 17
Tottenham 15

https://x.com/premierleague/status/1791467571545346063

Manchester United har stått som slutsegrare 41% av gångerna efter sista omgången under PL-eran.
Får se om de gör det idag också, själv tror jag sannolikheten är avsevärt lägre trots att statistiken tyder på att det finns chanser.
Citera
2024-05-19, 15:40
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ingen annan än du är patetisk. Jag antar att du tycker alla svenska militärövningar är patetiska också? Större chans att Arsenal vinner titeln än att Putin invaderar Sverige.

Jösses, Arsenal lever hyresfritt i era huvuden. Hur vore det att fokusera på ditt egna lag? Nä, visst ja den säsongen tog slut i september.

Jag kan tycka att det är lite patetiskt men då syftar jag inte på att det är Arsenal som gör det. Behöver man verkligen träna för att gå upp på ett podium och lyfta en pokal?
Citera
2024-05-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14

Hahahahaha jämför du militär övningar med vaf Arsenal övar på...

Tack gonatt
Citera
2024-05-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag kan tycka att det är lite patetiskt men då syftar jag inte på att det är Arsenal som gör det. Behöver man verkligen träna för att gå upp på ett podium och lyfta en pokal?
Inte bara de,att lyfta en pokal ska inte va nåt robotliknande scen,det ska va känslor och kaos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in