2024-05-17, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja, väldigt dumt att säga här, då kanske risken finns att det inte blir som man tänkt sig. Men en konstig grej, du pröjsar alltså Dumpen halva ditt sparkapital och samtidigt säger du att du inte har något att förlora. Har ska du ha det? Eller är det extremt stora summor inblandade?

Allting är väl en tolkningsfråga. Fast de flesta som har jobbat minst 20 år måste väl ändå ha 200 000 på banken eller? Vilket jag hade, tyckte att det var värt att inte bli uthängd av dessa.

Jag håller fast vid att jag inte har någonting att förlora, det är mina nära och kära som har, de hade blivit helt förkrossade vilket jag inte velat de skulle bli. Fast jag personligen är en annan sak. Hade inte brytt mig nämnvärt då det finns länder som har mer acceptans för ålderskillnader.
Citera
2024-05-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Allting är väl en tolkningsfråga. Fast de flesta som har jobbat minst 20 år måste väl ändå ha 200 000 på banken eller? Vilket jag hade, tyckte att det var värt att inte bli uthängd av dessa.

Jag håller fast vid att jag inte har någonting att förlora, det är mina nära och kära som har, de hade blivit helt förkrossade vilket jag inte velat de skulle bli. Fast jag personligen är en annan sak. Hade inte brytt mig nämnvärt då det finns länder som har mer acceptans för ålderskillnader.
Ibland skriver du att du vart uthängd, ibland att du köpt dig fri. Väldigt trovärdig. Verkligen. Alla här tror på det du skriver.

🤡
Citera
2024-05-17, 23:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Dumpen & dess sektmedlemmar vil bara se folk falla. Underhållning är vad det handlar om . Att feta psykiskt oskuld gubbar med ölmage skulle ha en chans att ens manipulera en ung tjej är osannolikt. Dumpen skapar sin ”gäddor” själva genom att smöra för dom. Hade det inte varit för dumpens fifiktiva ”barn” så hade de inte haft chansen att träffa någon utan att betala enorma summor.
Nu när väder och vind inte är så mycket att diskutera längre med timprognoser, så måste man ha annat, om #xxx har skiljt sig, om #xxx har flyttat och om han förlorat arbetet. Som vanligt väsentligheter.
Citera
2024-05-18, 10:30
Medlem
Citat:
Jag som redan har blivit uthängd,är det fortfarande fel av mig att försöka igen? Vad har jag att förlora?

Samhället hata mig redan. Jag har blivit av med jobbet plus mina vänner. Kommer inte bli accepterad igen i samhället. Däremot så kvarstår min attraktion. Lusten är större än någonsin, vad hindrar mig att försöka igen? /Gädda

Citat:

Citat:
Jag jobbar fortfarande kvar på mitt jobb. Ingen säger något .

Hur går detta ihop?
Citera
2024-05-18, 13:02
Medlem
Citat:
Minns ej vad mitt nummer är men ja kan ge en ledtråd. Soft vart då någonstans
Vilket nummer var det nu igen?
Citera
2024-05-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Lägger mig platt här.

Som ansvarig utgivare så sitter du högst upp på dina hästar och det innebär per automatik att dina ord är andras lag. Allt gott/ J

Har du hört något mer ifrån Sara sen senaste clashen? Jävla sur hon verkade vara.

Damen med nallen på Dumpen läser allt och har befogenhet att svara på en del skit i tråden. Det du skrev var tydligen så grovt att direktörskan var tvungen att svara personligen - inget för underhuggare.

Sara gjorde klart att Dumpen är oskyldiga. Precis som vanligt.
Citera
2024-05-18, 21:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Varför jag är säker på att Sara har EIPS/Emotionellt instabilt personlighetssyndrom (tidigare borderline)

Utmärks av instabilitet i fråga om sinnesstämning, självbild och relationer till andra. Många personer med denna typ av problem har eller har (felaktigt) haft diagnosen adhd.
Utmärkande drag kan vara (för att nämna några):
Relationer till andra som karakteriseras av pendling mellan ytterligheter, som överidealisering och nedvärdering
Impulsivitet eller oförutsägbarhet på åtminstone två områden som kan vara skadliga för individen – som ekonomi, sexliv, drogmissbruk, snatteri, vårdslöshet i trafik eller hetsätning.
Påtagliga svängningar från normal sinnesstämning till nedstämdhet, irritabilitet eller ångest.
Orimlig, intensiv vrede eller bristande kontroll över aggressiva impulser, till exempel i form av lättväckta vredesutbrott.
Ständig känsla av tomhet eller glädjelöshet.
Källa: Psykologiguiden/Natur & Kultur
Citera
2024-05-19, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har du hört något mer ifrån Sara sen senaste clashen? Jävla sur hon verkade vara.

Damen med nallen på Dumpen läser allt och har befogenhet att svara på en del skit i tråden. Det du skrev var tydligen så grovt att direktörskan var tvungen att svara personligen - inget för underhuggare.

Sara gjorde klart att Dumpen är oskyldiga. Precis som vanligt.

Svar nej på den frågan.
Vi kommer inte att höras mer.
Citera
2024-05-19, 09:23
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Svar nej på den frågan.
Vi kommer inte att höras mer.
Vi håller på dig Sanna.
Citera
2024-05-19, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Vi håller på dig Sanna.

Vilka är ”vi”? Menar du att det är många här inne som håller på Sanna fiskare? Och vad är det ”ni” håller på exakt? Eller är det som vanligt bara du? Vänligen redogör för detta. Det blir så spretig annars när du försöker få det till att Sanna fiskare har en hel skara supportar här annars.
Citera
2024-05-19, 11:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Vilka är ”vi”? Menar du att det är många här inne som håller på Sanna fiskare? Och vad är det ”ni” håller på exakt? Eller är det som vanligt bara du? Vänligen redogör för detta. Det blir så spretig annars när du försöker få det till att Sanna fiskare har en hel skara supportar här annars.
Inte bara ett fotbollslag som håller på Sanna, utan en hel full fotbollstadium.
Citera
2024-05-19, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan

Vill bara understryka att jag står rätt så stadigt utan ”supportrar”. Så länge man har rent mjöl i påsen så behöver man inte massa ryggdunkar och styrkekramar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in