2024-05-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Men ni verkar ändå ha tid att posta inlägg på dygnets alla tider.

Vart trollfabriken är placerad har väl ingen som helst betydelse i fråga. Det handlar om att sossarna också kör med hemsidor där det inte framgår vem som är avsändaren.

Ja det är högkonjunktur inom trolleribranschen, såväl bland sverigevänner som sverigefiender.

Återigen, ditt konto postar 4-5 inlägg i timmen i stort sett dygnet runt, att du anklagar folk som skriver nåt inlägg om dan för att sitta på trollfabrik biter liksom inte.

Lite tycker jag nog att det spelar roll att trollfabriken är placerad i SDs lokaler, liksom den ”oberoende nyhetskanalen” som lyder direkt under partiet.
Citera
2024-05-17, 12:52
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Återigen, ditt konto postar 4-5 inlägg i timmen i stort sett dygnet runt, att du anklagar folk som skriver nåt inlägg om dan för att sitta på trollfabrik biter liksom inte.

Lite tycker jag nog att det spelar roll att trollfabriken är placerad i SDs lokaler, liksom den ”oberoende nyhetskanalen” som lyder direkt under partiet.

Du får tycka och tro vad du vill.

Jag postar i snitt 10,4 inlägg per dygn, ibland lite mer, ibland mindre. Detta är ingen ovanligt postningshistorik hos flashbacksdebattörer. Du postar också dygnet runt.

Så skillnaden mellan den "goda" socialdemokratiska trollfabriken och den "onda" sverigedemokratiska är alltså att den senare delar lokaler med partiet. Oj oj vilken jätteskillnad.

Då menar du förstås om SD flyttar ut sin "trollfabrik" till andra lokaler så är den helt ok?

.
Senast redigerad av DeValera 2024-05-17 kl. 12:58.
Citera
2024-05-17, 21:10
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Den största bristen är att SD inte kollar upp vem de anställer. Infiltratören kan ju vara en spion som lurar både TV4 och SD. Brukar kallas dubbelagent.
Citera
2024-05-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Så du menar att det måste ligga i samma byggnad? Du har inte hört talas om telefoner, lunchmöten etc?
Du läser som en kratta. Det var ju videokonferenser jag frågade om de använde.
Citera
2024-05-18, 09:30
Medlem
KaptenDilberts avatar
Vilka är de 42 inlägg som SD raderat?
Citera
2024-05-18, 09:36
Medlem
KaptenDilberts avatar
45 var det:

Kom igen Flashback! VISA mig något/några/alla av dessa inlägg!

Från DN.:

https://www.dn.se/direkt/2024-05-16/sd-raderar-inlagg-som-brot-mot-tidoavtalet/
"

SD raderar inlägg som bröt mot Tidöavtalet
Sverigedemokraterna kommer att radera 45 sociala medier–inlägg som bedöms bryta mot respektklausulen i Tidöavtalet. Det säger partisekreteraren Mattias Bäckström Johansson efter samarbetspartiernas krismöte på torsdagen.

SD kommer däremot inte ta bort några konton.

"

storm i ett vattenglas utan exempel, jag vill ha exempel!
Citera
2024-05-18, 11:54
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldkalvenAxel
Den största bristen är att SD inte kollar upp vem de anställer. Infiltratören kan ju vara en spion som lurar både TV4 och SD. Brukar kallas dubbelagent.

Ja absolut, man förvånas över detta.
Citera
2024-05-18, 11:55
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Du läser som en kratta. Det var ju videokonferenser jag frågade om de använde.

Det finns massor av sätt att kommunicera på.
Citera
2024-05-18, 19:32
Medlem
Luzurs avatar
Sedär, nu kommer det fram att sossarna har lagt ner 5 mille på egna trollfabriker:

Citat:
Socialdemokraterna pekas nu ut för fler så kallade trollfabriker på Facebook – sidor som de lägger stora summor pengar på. Avslöjandet görs samtidigt som Socialdemokraterna anklagar Sverigedemokraterna för samma sak.

https://samnytt.se/socialdemokraterna-har-satsat-over-fem-miljoner-pa-trollfabriker
Citera
2024-05-18, 20:09
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Sedär, nu kommer det fram att sossarna har lagt ner 5 mille på egna trollfabriker:

https://samnytt.se/socialdemokraterna-har-satsat-over-fem-miljoner-pa-trollfabriker

Finns andra källor än Zamnytt? SDs propagandakanaler jobbar hårt för skademinimering eller skademaximering beroende på hur man ser på saken.
Citera
2024-05-18, 22:55
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Citat från en anonym blogg om misstankar om trollfabrik, det var ditt starkaste bevis?

SDs trollfabrik och kopplingar till Riks är belagt och styrkt, läs TS.

(FB) Granskning av Socialdemokraternas sidor på sociala medier som S äger utan att uppge partinamn

Nöjd?
Citera
2024-05-18, 23:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Finns andra källor än Zamnytt? SDs propagandakanaler jobbar hårt för skademinimering eller skademaximering beroende på hur man ser på saken.
SD:s propagandakanal kokar soppa på en gammal rostig spik.
Det är ingen hemlighet utan välkänt sedan länge att Facebooksidorna ”Samtidigt i Sverige” och ”Sverige inför verkligheten” grundats av S-ägda Aktuellt i Politiken och Tankesmedjan Tiden. Expressen skrev om det för tre (3) år sedan:
https://www.expressen.se/nyheter/partiernas-smutsiga-fajt-pa-natet-vill-na-vanligt-folk/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in