2024-05-16, 23:03
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Nä, riks såldes nyligen till en gammal SD-politker men finansieras fortfarande av SD och hyr lokaler av dom. I inslaget ser man dessutom hur SD är bekväma nog att säga åt riks vad dom ska göra.

Trollfabriken jobbar hårt även här på FB, och Jimmie var tvungen att krypa till pappa Ulf och be om ursäkt, det är lite kul att se ändå

Ja du ingår väl i den S-märkta fabriken i Trollhättan.

Vad jag förstått så träffades regeringspartierna och dess underlag för att reda ut detta. Ulf Kristersson är en statsman av rang, därom råder ingen tvekan, och han lyckas att gjuta olja på vågorna och föra en konstruktiv dialog.

Ja precis som jag har skrivit i tidigare inlägg så ägs inte Riks av Sverigedemokraterna. Jag har också skrivit att Riks förmodligen är beroende av pengar från det partiet. Så jag förstår inte riktigt vart du vill komma. Socialdemokratiska nyhetsmedia har både ägts och finansierats av socialdemokraterna. Så Riks är inget som direkt utmärker sig.
Citera
2024-05-16, 23:22
Avslutad
Det TV4 sysslar med är väl ändå en form av spioneri ?
Visste medarbetaren att han var filmad ?

Vad jag förstår är spioneri ett ganska allvarligt brott.

Min fråga är om TV4 kan anmälas för brott ?
Senast redigerad av Enotroligkille 2024-05-16 kl. 23:27.
Citera
2024-05-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enotroligkille
Det TV4 sysslar med är väl ändå en form av spioneri ?
Visste medarbetaren att han var filmad ?

Vad jag förstår är spioneri ett ganska allvarligt brott.

Min fråga är om TV4 kan anmälas för brott ?

Så du menar att det skulle vara brottsligt att avslöja gangsters?

När de ljusskygga aktiviteterna avslöjas blir inte gärningsmännen generade. Nej, de får raserianfall! Så som Åkessons okontrollerade härdsmälta på Youtube.

Rötäggen har dessutom mage att ogenerat spela sårade oskulder. De förnekar sig minsann inte.

Sådana smygnazistiska landsförrädare borde åtalas för brott mot rikets säkerhet.
Senast redigerad av GaussBonnet 2024-05-17 kl. 00:00.
Citera
2024-05-17, 00:13
Bannlyst
Nu är det väl bevisat att de finns, de har vi vetat länge. Liknande trollfabrik finns i andra länder, SD tar efter de (Ryssland mm)
Citera
2024-05-17, 01:29
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Att SD har en trollfabrik... åh vad förvånande... det kunde väl ingen ana...

SVT är en trollfabrik, som du betalar för dessutom.

Ärligt talat är det någon som bryr sig om SD har en trollfabrik. Nyheten är enbart till för svenskfåren att fållas i tron att det är enbart tillåtet får etablerade partier att syssla med propaganda.

Det är en ickenyhet.
Citera
2024-05-17, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja du ingår väl i den S-märkta fabriken i Trollhättan.

Vad jag förstått så träffades regeringspartierna och dess underlag för att reda ut detta. Ulf Kristersson är en statsman av rang, därom råder ingen tvekan, och han lyckas att gjuta olja på vågorna och föra en konstruktiv dialog.

Ja precis som jag har skrivit i tidigare inlägg så ägs inte Riks av Sverigedemokraterna. Jag har också skrivit att Riks förmodligen är beroende av pengar från det partiet. Så jag förstår inte riktigt vart du vill komma. Socialdemokratiska nyhetsmedia har både ägts och finansierats av socialdemokraterna. Så Riks är inget som direkt utmärker sig.

Är inte sosse. Har dessutom ett riktigt jobb, så jag kan inte sitta hela dagarna på FB och försvara alla SDs olika idiotverksamheter till skillnad från vissa andra…

Vilka är dom nyhetsmedia som sossarna finansierar, sitter och arbetar i samma lokaler som samt ger order åt?
Mig veterligen är SD ensamma om detta.

Deras trollfabrik jobbar på högvarv nu, det är ett som är säkert
Citera
2024-05-17, 06:37
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Är inte sosse. Har dessutom ett riktigt jobb, så jag kan inte sitta hela dagarna på FB och försvara alla SDs olika idiotverksamheter till skillnad från vissa andra…

Men ni verkar ändå ha tid att posta inlägg på dygnets alla tider.

Citat:
Vilka är dom nyhetsmedia som sossarna finansierar, sitter och arbetar i samma lokaler som samt ger order åt?
Mig veterligen är SD ensamma om detta.

Vart trollfabriken är placerad har väl ingen som helst betydelse i fråga. Det handlar om att sossarna också kör med hemsidor där det inte framgår vem som är avsändaren.

Citat:
Deras trollfabrik jobbar på högvarv nu, det är ett som är säkert

Ja det är högkonjunktur inom trolleribranschen, såväl bland sverigevänner som sverigefiender.
Citera
2024-05-17, 06:54
Medlem
senhackarens avatar
Redigt med troll inom SD verkar det va. Det rullar på som tomteverkstaden som visas på tv varje julafton.
Citera
2024-05-17, 07:00
Medlem
Musikopps avatar
Så som partiet SD inklusive deras väljare blivit behandlade sedan start är det inte konstigt att att det behöver pysa ut en del frustration i form av satir på nätet. Inget konstigt med det. Gå vidare.
Citera
2024-05-17, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Vart trollfabriken är placerad har väl ingen som helst betydelse i fråga.
Tänker du att propagandaorders kommer in via videokonferenser istället eller.
Citera
2024-05-17, 07:53
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Tänker du att propagandaorders kommer in via videokonferenser istället eller.

Så du menar att det måste ligga i samma byggnad? Du har inte hört talas om telefoner, lunchmöten etc?
Citera
2024-05-17, 08:47
Avslutad
Myndighet anmäler TV4:s Kalla fakta till granskningsnämnden

I Kalla faktas mycket uppmärksammade granskning "Undercover i trollfabriken" intervjuas personal från Myndigheten för psykologiskt försvar.

Ny anmäler de programmet till granskningsnämnden, då de menar att intervjuer använts ur sitt sammanhang.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1254647

Vem trollar vem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in