2024-05-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja fy fan - där är det ju vita björnar så där blir det svårt.

Nästan farliga på mäns nivå..
Citera
2024-05-18, 19:29
Medlem
Citat:
Björnhona med ungar och en människa med hund.
Stör man en björnhona med ungar så kan hon gå till attack för att försvara sina ungar - hundar brukar uppfattas som störande av vilda djur.

Notera också att kvinna inte blev dödad, björnhonan gjorde en attack (fredade ungarna) och drog iväg.
Björnhonans mål var alltså inte att döda kvinnan - utan att freda ungarna.

En främmande man som attackerar en ensam kvinna i skogen ......
åter igen målflyttning
>nämn senaste björn attacken för det händer inte
>björnar är sen inte farliga
>ok men detta exempel gäller inte för det var en hona och vi måste se det från björnens kvinnliga perspektiv.
>våldtäkten var inte grov nog för hon dog inte så det är ok
>det är ok när invandare går till attack för dom fredar bara sin ort.
Citera
2024-05-18, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Nästan farliga på mäns nivå..
Ramsan lyder ju:
When it's brown lie down
When it's black fight back
When it's white it's goodnight

Typiskt dumt av mig att tro att ramsan gällde björnar och inte män.
Citera
2024-05-18, 19:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
åter igen målflyttning
>nämn senaste björn attacken för det händer inte
>björnar är sen inte farliga
>ok men detta exempel gäller inte för det var en hona och vi måste se det från björnens kvinnliga perspektiv.
>våldtäkten var inte grov nog för hon dog inte så det är ok
>det är ok när invandare går till attack för dom fredar bara sin ort.
Det spelar ingen roll vilken etnicitet männen har när de går till attack.
Citera
2024-05-18, 19:37
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll vilken etnicitet männen har när de går till attack.
precis min poäng du är MANSHATARE du skiter i vilken 1% grupp män som gör något du drar alla över en kam o visar exakt att du konstant ljuger om vad riktiga diskussionen var att björnmemet var att hata alla oskyliga män.
du har som mål att rösta hit främlingar för att använda det som ursäkt till att hata svenska män.
alltså bevisar du alla kvinnor är fienden genom sitt beteende
jag önska vi levde i en värld där kvinnor inte är patologiska mytomaner
Citera
2024-05-18, 19:39
Medlem
Citat:
precis min poäng du är MANSHATARE du skiter i vilken 1% grupp män som gör något du drar alla över en kam o visar exakt att du konstant ljuger om vad riktiga diskussionen var att björnmemet var att hata alla oskyliga män.
du har som mål att rösta hit främlingar för att använda det som ursäkt till att hata svenska män.
Det är inte logiskt att tro gott om varje vit man som man möter. Och om man som kvinna skulle göra det får man garanterat skit för det. Man (kan som kvinna) inte vinna.
Citera
2024-05-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är inte logiskt att tro gott om varje vit man som man möter. Och om man som kvinna skulle göra det får man garanterat skit för det. Man (kan som kvinna) inte vinna.
jag håller med precis varje kvinna är en fiende och måste attackeras för att hoppas på att hon är en god person gör att du förlorar.
det är därför jag idag stödjer våldtäktsmän oberoende på vem dom är för vi måste stå enade.
Citera
2024-05-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ramsan lyder ju:
When it's brown lie down
When it's black fight back
When it's white it's goodnight

Typiskt dumt av mig att tro att ramsan gällde björnar och inte män.

Frågan är nog felställd. Kan ett antal isbjörnar och i så fall hur många va hotfulla på en ensam mans nivå? För en KVINNA!!
Citera
2024-05-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Frågan är nog felställd. Kan ett antal isbjörnar och i så fall hur många va hotfulla på en ensam mans nivå? För en KVINNA!!
Skulle säga att svaren tolkas fel. Det intressanta är inte sannolikheten att dödas av en björn vs man. Det intressanta är varför kvinnorna svarat som de gjorde.
Citera
2024-05-18, 19:52
Medlem
Citat:
jag håller med precis varje kvinna är en fiende och måste attackeras för att hoppas på att hon är en god person gör att du förlorar.
det är därför jag idag stödjer våldtäktsmän oberoende på vem dom är för vi måste stå enade.
Kämpa ❤️

Hur många kvinnor kan du själv våldta för saken redan ikväll, om du släpper tangentbordet och lägger manken till?
Citera
2024-05-18, 19:57
Medlem
Citat:
Skulle säga att svaren tolkas fel. Det intressanta är inte sannolikheten att dödas av en björn vs man. Det intressanta är varför kvinnorna svarat som de gjorde.

Men bara kvinnor får svara. Vad jag kan läsa här kan kvinnor enkelt kontrollera björnar men inte män
Citera
2024-05-18, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, jag drar inte alla över samma kam. Hur jag riskbedömer beror på situation, men det förtar inte att alla främmande män är potentiella risker på isolerade platser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in