2024-05-16, 02:52
Medlem
HRTs avatar
hjärnan...
Citera
2024-05-17, 22:00
Medlem
Det bästa vapnet, det är det vapen som du verkligen kan hantera.
Citera
2024-05-18, 01:18
Medlem
heckler & koch mp5 submachine.

Desert Eagle.

Glock vilken som.
Citera
2024-05-18, 06:22
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
heckler & koch mp5 submachine.

Desert Eagle.

Glock vilken som.
Desert Eagle?? Du har aldrig skjutit med ett riktigt vapen va? Och framförallt inte med en DE.
Citera
2024-05-18, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Desert Eagle?? Du har aldrig skjutit med ett riktigt vapen va? Och framförallt inte med en DE.
Dom är för gulliga dom där "experterna" :-)
Citera
2024-05-18, 11:58
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Dom är för gulliga dom där "experterna" :-)
🤣🤣🤣....ja
Citera
2024-05-18, 12:27
Medlem
Pardini SP22 eller AW93. Man börjar vid foten och jobbar sig uppåt. Det ska hinna kännas att du gick på fel person.
Citera
2024-05-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigerianPrince
Pardini SP22 eller AW93. Man börjar vid foten och jobbar sig uppåt. Det ska hinna kännas att du gick på fel person.
Snyggt googlat på pistoler :-)
Man börjar vid foten..
Du har garanterat aldrig försökt att skjuta på ett rörligt mål i hela ditt liv, om du ens har haft ett vapen i handen ö h t.
Citera
2024-05-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpTroll
Det bästa vapnet, det är det vapen som du verkligen kan hantera.
Typ så ja.
Citera
2024-05-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Snyggt googlat på pistoler :-)
Man börjar vid foten..
Du har garanterat aldrig försökt att skjuta på ett rörligt mål i hela ditt liv, om du ens har haft ett vapen i handen ö h t.

Var brukar du börja om inte i foten då? Berika mig gärna med din erfarenhet utav självförsvar scenarion med pistoler.

Det händer att jag googlar om pistoler. I bland flera gånger i veckan. Måste man vara född i kungafamiljen för att äga ett vapen eller?
Citera
2024-05-18, 13:26
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Var brukar du börja om inte i foten då? Berika mig gärna med din erfarenhet utav självförsvar scenarion med pistoler.

Det händer att jag googlar om pistoler. I bland flera gånger i veckan. Måste man vara född i kungafamiljen för att äga ett vapen eller?

Inom 10 eller 20 år så har inte han några pistoler heller: (FB) Vapenutredningen vill kraftigt skärpa vapenlagen.

Men det är ju alltid något att kunna skryta så länge det varar, när man nu inte har modet att kämpa för vapenrättigheter.
Citera
2024-05-18, 13:32
Medlem
Citat:

Jisses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in