2024-05-17, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Creatur
Kanske fanns aldrig dessa byggnader utan man har pumpat ut fejkade bilder på hur det ska ha sett ut pre nine-eleven.
Ditt trams är poänglöst.
Citera
2024-05-17, 11:36
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Svaret är enkelt, det var en false flag, och jag har inget mer att tillägga om ämnet.
(ärligt talat tror jag att dom flesta har begripit det nu, och även fattat att man inte kan göra något åt saken)

I så fall bedriver du en mycket märklig form av matematik.
Om du nu tror att det var en false flag, varför föder du den sida som vill mörklägga det hela då?
Att fastna i och argumentera för "fällor" om huruvida det gick till är en dålig idé enligt mig.

Ta istället reda på fakta och upplys folket runt dig och börja tänk att false flag operationer inte är så enkla som du vill få det att tro. Dom är alltid extremt genomtänkta av intelligenta människor och fungerar i olika steg för att fånga upp sanningssökare och granskare av olika slag och hålla kvar dom på en och samma plats tills all information drunknat i den desinformation som sprids av er pappskallar på forum som detta.
Senast redigerad av Iris-T 2024-05-17 kl. 11:43.
Citera
2024-05-17, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
I så fall bedriver du en mycket märklig form av matematik.
Om du nu tror att det var en false flag, varför föder du den sida som vill mörklägga det hela då?
Att fastna i och argumentera för "fällor" om huruvida det gick till är en dålig idé enligt mig.

Ta istället reda på fakta och upplys folket runt dig och börja tänk att false flag operationer inte är så enkla som du vill få det att tro. Dom är alltid extremt genomtänkta av intelligenta människor och fungerar i olika steg för att fånga upp sanningssökare och granskare av olika slag och hålla kvar dom på en och samma plats tills all information drunknat i den desinformation som sprids av er pappskallar på forum dom detta.
Jag föder ingen sida, jag konstaterar bara fakta.
Citera
2024-05-17, 11:40
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det va bara ren tur att allt brann upp..
Alla dokument borta.. miljarder borta..

Vilken tur vi hade sa nog fbi och diverse myndigheter

Eh.. Vad du vill ha sagt med det där det vet jag inte men om du tänker efter så lät det inte speciellt genomtänk
Citera
2024-05-17, 11:42
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:

Vad du tror att du gör och vad du egentligen gör är två helt olika saker.
Citera
2024-05-17, 11:44
Medlem
Citat:

Eh.. nej, du konstaterar definitivt inga fakta, utan du gör som konspirationstroende alltid gör, öser på med en drös påståenden helt utan seriösa hållbara bevis om sker ni helt enkelt bara tror och tycker utan att förstå vad ni babblar om. Och detta har ni hållit med i 23 år nu utan att klara att få fram mista hållbara bevis för era påståenden…
Citera
2024-05-17, 15:11
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Eh.. nej, du konstaterar definitivt inga fakta, utan du gör som konspirationstroende alltid gör, öser på med en drös påståenden helt utan seriösa hållbara bevis om sker ni helt enkelt bara tror och tycker utan att förstå vad ni babblar om. Och detta har ni hållit med i 23 år nu utan att klara att få fram mista hållbara bevis för era påståenden…

Vad konstaterar du för fakta då förutom att du tillhör begåvningsreserven?
Vad det är för typ av fysik som lyckas sätta igång ett ras underifrån, låta innandömet av balkar,kolumner fördelat på 47 våningar hamna i en hög nere på botten samtidigt som det separerar från husfasaden som står upp själv innan det kommer efter. Allt i samma fart som en CD och även rasmassorna ligger som en sådan. Det enda glasklara är att du tillhör Begåvningsreserven och att Polletten inte trillat ner ännu för det finns liksom inte utrymme för den att trilla ner.
Citera
2024-05-17, 15:12
Bannlyst
Fick reda på om tredje tornet ganska nyligen, de har duktigt inte nämnt det tredje tornet i någon av sina dokumentärer
Citera
2024-05-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Vad konstaterar du för fakta då förutom att du tillhör begåvningsreserven?
Vad det är för typ av fysik som lyckas sätta igång ett ras underifrån, låta innandömet av balkar,kolumner fördelat på 47 våningar hamna i en hög nere på botten samtidigt som det separerar från husfasaden som står upp själv innan det kommer efter. Allt i samma fart som en CD och även rasmassorna ligger som en sådan. Det enda glasklara är att du tillhör Begåvningsreserven och att Polletten inte trillat ner ännu för det finns liksom inte utrymme för den att trilla ner.

Det har förklarats oräkneliga gånger o denna och andra trådar om ämnet, och att du inte verkar ha fått med dig nåt av det, och fortfarande tror att konspirationsteoretikerna som aldrig trots över 20 år med mer eller mindre galna påståenden ännu inte kunnat lägga fram ett enda seriöst och hållbart bevis för att deras påståenden om atombomber, Thermit, hologram, false flag, avsiktliga rivningar etc etc etc skulle ha rätt, säger att du hittar begåvningsreserven i din spegel….

Citat:
Ursprungligen postat av 1428sek
Fick reda på om tredje tornet ganska nyligen, de har duktigt inte nämnt det tredje tornet i någon av sina dokumentärer

Direkt felaktigt påstående, byggnad sju som man normalt menar är det tredje tornen har nämnts i ett gäng seriösa dokumentärer.
Citera
2024-05-17, 16:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Först och främst var wtc7 inget torn, sen var det ingen som attackerade byggnaden och ingen som avled och den var dessutom bara en av 8 byggnader som totalförstördes eller skadades så illa så resterna fick rivas.

Ändå har det gjorts dokumentärfilmer och utredningar, skrivits böcker och artiklar i msm och förstås enorma mängder av konspirationsteoretiskt material och hemsidor., t.o.m annonserats i press, tv och på gator och torg för att informera om byggnaden ifråga..

Att du varit ointresserad, alternativt bott under en sten, förändrar inte den saken.
Citera
2024-05-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Först och främst var wtc7 inget torn, sen var det ingen som attackerade byggnaden och ingen som avled och den var dessutom bara en av 8 byggnader som totalförstördes eller skadades så illa så resterna fick rivas.

Ändå har det gjorts dokumentärfilmer och utredningar, skrivits böcker och artiklar i msm och förstås enorma mängder av konspirationsteoretiskt material och hemsidor., t.o.m annonserats i press, tv och på gator och torg för att informera om byggnaden ifråga..

Att du varit ointresserad, alternativt bott under en sten, förändrar inte den saken.
Vad spelar de för roll, de bör ändå upplysa om WTC7.
Citera
2024-05-17, 16:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad spelar de för roll, de bör ändå upplysa om WTC7.
Vilka ”de” bör upplysa ännu mer, på vilket sätt och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in