Mannens inkomst är viktig för majoriteten kvinnor fortfarande.
Då lever SVT verkligen kvar i stenåldern. Har dock inte sett detta krav framställas någonstans?!? Vad tjatigt att alla här framställer Jimmi som en misshandlare och Linnea som en ängel. Är det någon som inte borde ställt upp i programmet, så är det hon.
Då lever SVT verkligen kvar i stenåldern. Har dock inte sett detta krav framställas någonstans?!? Vad tjatigt att alla här framställer Jimmi som en misshandlare och Linnea som en ängel. Är det någon som inte borde ställt upp i programmet, så är det hon.
Alltså rika män har i princip alltid snygga fruar, iaf om de inte träffades innan han blev rik.
Åk ut till Djursholm och kolla vilka damer som kör barnen till skolan i lyxbilar. Inte är det några träskpaddor inte.
Ps. Jag är nyseparerad från min fru. Skulle jag träffa en ny kvinna är det ett jätteplus om hon har bra jobb och bra ekonomi. Det öppnar för ett bättre liv helt enkelt. Vi kan åka på bättre semestrar, äta bättre mat, bo bättre, ha snyggare kläder osv osv. Varför skulle det inte vara viktigt för kvinnor?
Senast redigerad av Locifer 2024-05-16 kl. 22:59.
Alltså rika män har i princip alltid snygga fruar, iaf om de inte träffades innan han blev rik.
Åk ut till Djursholm och kolla vilka damer som kör barnen till skolan i lyxbilar. Inte är det några träskpaddor inte.
Ps. Jag är nyseparerad från min fru. Skulle jag träffa en ny kvinna är det ett jätteplus om hon har bra jobb och bra ekonomi. Det öppnar för ett bättre liv helt enkelt. Vi kan åka på bättre semestrar, äta bättre mat, bo bättre, ha snyggare kläder osv osv. Varför skulle det inte vara viktigt för kvinnor?
Du menar alltså att kvinnorna som är med i programmet ska ha en strävan att bli lyxfruar, eftersom det tydligen bara är mannens inkomst som ska vara "stabil"?
Varför måste man ha stabil inkomst för att vara med i programmet?!?
Måste man ha en "fast bostad" också eller kan man bo tillfälligt hos nån mormor? Måste man ha badrum och toalett eller går det bra med utedass utan dörr? Intressant detta! Vilka krav ställs egentligen?!
Du menar alltså att kvinnorna som är med i programmet ska ha en strävan att bli lyxfruar, eftersom det tydligen bara är mannens inkomst som ska vara "stabil"?
Det var väl för fasiken inte det jag skrev? Folk alltså...
För mig handlar det om kaka söker maka. Jag vill leva på ett visst sätt och jag vill inte betala för en fripassagerare. Då måste hon ha samma möjligheter som jag har.
Jag trodde man var tvungen att ha en stabil och ordnad inkomst för att ens komma med i programmet. Så har det varit tidigare säsonger. Stackare om hon varit sjukskriven och sen paras ihop med Jimmi. Hur kommer man tillbaks efter det.
Roligt kriterie. Inga arbetslösa, studerande, projektanställda, egenföretagare osv men du får gärna ha en personlighetsstörning och traumarelaterad psykisk ohälsa.
Det kan dock inte stämma för Lina Tomikas förra året hade ingen inkomst alls. Men hon bodde i en dyr lägenhet och hade råd med dyra kläder och dyr inredning så det var väl det som var viktigt? Har det NÅGON gång deltagit en arbetarklasskvinna? Det har funnits någon snickare och någon golvläggare men inga busschaufförer, elevassistenter, personliga assistenter, barnskötare, vårdbiträden, kassabiträden på bensinmackar, sophämtare, lokalvårdare osv. Skulle inte förvåna mig om de sållas bort direkt av castingbolaget.
Den här säsongen är jättetråkig. Alla är superartiga, förstående och snälla med varandra.
Rosanna har visat sig vara en gullig person när hon inte är på dåligt humör (det där får du jobba på tjejen, fruktansvärt ocharmigt och juvenilt att inte kunna tygla det), TOTTE (cute) visade sig också vara en rätt normal om än stroppig person när han inte är (det minsta yttepyttelilla) stressad.
Jag håller dessutom med hans tjej om att det pirrade till lite i bäret när han tjuvkopplade den där grinden. Sån typ av lösningsfokusering gillar jag hos en karl och han växte lite i mina ögon i och med sin busiga lilla civila olydnad där.
Det är väl lille Jim som verkar ha läst alldeles för mycket konstig psykologi och lärt sig massa saker fel om sig själv som sticker ut då. Inget kan släcka en begynnande lust hos en pingla som någon som hundar efter en som han gör. Vet exakt hur Linnea känner, stackars jävel. Å hans stirrande är ju bara så creepy, vart har han lärt sig det?? Helt onormalt. Men detta har ni väl avhandlat i x antal sidor redan misstänker jag så det e som det e.
Jag gillar till och med den nya psykologen eller vad hon är.. men Maria med den mjuka terapeutrösten och de om möjligt ännu stirrigare ögonen än Jim borde väl ändå inse att det är dags att gå i pension nu? Jag får ångest bara av att se henne på teven, å det är väl inte så det är meningen att det ska funka? Haha tänk när de två sitter i ett djupt samtal, hon å Jimpan👁️👁️.
Hade nog hellre tagit en enkel till Lillhagen än att delta i ett sådant faktiskt.
Nåja, ska bli kul när de ska leka vi hade iaf tur med vädret nästa vecka! Hoppas de lättar upp lite å crackar något i de fina fasaderna när det blir rusdrycker å campingbus för nu e det bara som att sitta och titta på fyra ganska tråkiga par som dejtar varandra å vad fan finns det att säga om det?🤷🏼♀️