2024-05-16, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Han är död. Ber om ursäkt för fel info, han hade inte blivit skjuten vid dörren.

Är han död? Var har du sett det?
Citera
2024-05-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Är han död? Var har du sett det?
om han blev skjuten i huvet ligger han förmodligen i respirator som kommer stängas av inom snar framtid
Citera
2024-05-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Nu är inte ens lilla Salem fritt från det kriminella packet.,
Har inte varit fritt på typ 20 år
Citera
2024-05-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanGoogle
Tack

Det är fanimig oacceptabelt. Måste mer pengar till integration, grannsamverkan och nattvandringar nu.

Vet någon om det går något fackeltåg ikväll så att man kan visa sig solidarisk och lägga en blombukett från bensinmacken på platsen för dådet?

Är du ironisk? Vafan ska nattvandring och grannsamverkan göra mot tungt beväpnade gangsters ? Dom förstår bara en sak och det är hårt mot hårt. Dom skrattar åt vår polis.
Citera
2024-05-16, 21:43
Medlem
alla tomtar som snacka om att det var Hezzy som skulle varit den skjutna vad säger ni nu?
Citera
2024-05-17, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Vad står FST för då? Förenade Svartskallars Terrororganisation? Förtappade Sandnegrers Töntförening?
FST står nog för Farsta -nätverket.

De ligger i krig med 23st (?) finns intressant artikel här och läsa om de inblandade i 23st med huvud figurerar

https://www.krimfup.se/articles/gangen-i-stockholm-23st
Citera
2024-05-17, 05:03
Medlem
PeterNosters avatar
BO var inte måltavlan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...enligt-uppgift
Citera
2024-05-17, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
BO var inte måltavlan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...enligt-uppgift

Står redan i tråden flertalet gånger
Citera
2024-05-17, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
🤣🤣🤣
Sascha var ej 23st!!! Bara bror till två av dem. Han själv var en pundare hade inte en krona.
Sedan var Elias inte 23st din idiot tyst med dig. Så dum du är. Elias var vän med Fst barnen. Chris skrev till de som mörda Elias direkt efter skjutning att de har dödat någon i deras egna klick. Sen skrev mordbeställaren det till de som utförde mordet i Farsta centrum att de döda deras egna klick. Så håll käften din Kuksugare.

Jag vet vilka Farsta äldre är men sen när har de hetat Fst de kom på de igår efter sitt mord. Ingeeen i 23st dödad som jag sa.
Sinan då?
Citera
2024-05-17, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Blir ju så när du har snorungar som skjuter. Personerna som går fria än idag var ju "tränade" skyttar. Det här är ju bara någon beväpnad adhd-neger som glidit runt på voi och fått en impuls.

Det är ju inga raketforskare som blir skyttar idag. Sedan ska man faktiskt säga att polisen är väldigt mycker mer aktiva idag. De är ju inte många minuter bort i de där stadsdelarna. Det finns alltid patruller i närheten. Plus att det är nära till Polishuset därifrån

Vilka skulle vara tränade skyttar menar du? Det har inte förekommit på mycket lång tid inom den kriminella sfären vad jag vet. Ingen av dom här inavlade förortsnegrerna hamnar i den kategorin iaf, sista gången som jag kan komma ihåg var väl typ Militärligan på 90 talet. Dom var tränade skyttar på riktigt.
Citera
2024-05-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
🤣🤣🤣
Sascha var ej 23st!!! Bara bror till två av dem. Han själv var en pundare hade inte en krona.
Sedan var Elias inte 23st din idiot tyst med dig. Så dum du är. Elias var vän med Fst barnen. Chris skrev till de som mörda Elias direkt efter skjutning att de har dödat någon i deras egna klick. Sen skrev mordbeställaren det till de som utförde mordet i Farsta centrum att de döda deras egna klick. Så håll käften din Kuksugare.

Jag vet vilka Farsta äldre är men sen när har de hetat Fst de kom på de igår efter sitt mord. Ingeeen i 23st dödad som jag sa.
Du skriver ju som en arg liten tonåring. Jag håller mig inte på någon sida och idoliserar inte dessa och blir känslig som dig. Jag håller mig till fakta. Inte lönt att ens förklara, då det blir helt off topic och det finns en annan tråd just specifikt för detta. Vi kan ta det där.
Citera
2024-05-17, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScandicKrim
Du skriver ju som en arg liten tonåring. Jag håller mig inte på någon sida och idoliserar inte dessa och blir känslig som dig. Jag håller mig till fakta. Inte lönt att ens förklara, då det blir helt off topic och det finns en annan tråd just specifikt för detta. Vi kan ta det där.
Jag håller mig också bara till fakta. Nej snälla förklara inte du kmr babbla massa bajs då bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in