2024-05-16, 12:29
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#292 Uppdatering på Hank.
Nu är Hanks hus till salu som han bodde i före kärringen slängde ut honom till salu på Hemnet.
Man har här chans att förvärva den berömda toaletten dåren Hank mätte sin kuk i dm och sket på samma gång. ¨Det är inte bajs¨. Inklusive förrådsväggen som det var skriver #292 Peddofil på, ser ut att vara övermålat.

Ni som är riktiga Hank lovers har nu chans att besöka och kanske förvärva dårens före detta hem. 2 Millar får man inte en 1:a för i Stockholm,

Det var som fan, måste gå på visningen och kolla toan och kanske testbada i Hanks badbalja!
UppsalaMilfen vet jag är en klar spekulant. Milfen ska du åka upp på visningen?
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-05-16 kl. 12:57.
Citera
2024-05-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Så fort ett mongo som #418 publiceras (och det har varit några sådana på sistone) så höjs det röster här om att han inte borde publiceras. Argumenten är i regel att en sån efterbliven gubbe som står med en fot i graven inte är farlig. Han är så ful och korkad så ingen kommer att komma i närheten av honom. En harmlös snuskgubbe/blottare.
Denna gubbe är beviset på motsatsen, med sina tre domar. Det är många år mellan domarna, vilket såklart inte betyder att han har gjort någonting helt annat emellan dessa. Han har givetvis äcklat sig non-stop, men bara inte åkt fast. Han skickar runkvideos till vad han tror är en åtta-åring, och vissa säger att han är ofarlig! Dags att vakna nu.

En sak är säker. Hade han bott nära mina barn så hade jag velat veta om det, så en publicering av denna jävel är helt självklar.

#418 Instämmer. Eftersom personen faktiskt är dömd och på fri fot, finns det ett värde att åtminstone varna så många som möjligt. Social fallhöjd är inte enda kriteriet för ett bra "uthäng"
Citera
2024-05-16, 12:39
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Det var snällt av honom, för en Couche-Janne hittade jag inte när jag sökte
Så du förstod alltså inte att det var Coach Janne som menades?
Citera
2024-05-16, 13:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosygin
#418 Instämmer. Eftersom personen faktiskt är dömd och på fri fot, finns det ett värde att åtminstone varna så många som möjligt. Social fallhöjd är inte enda kriteriet för ett bra "uthäng"

Du tänker som en rövknullad greveost.

Finns det något i 418 modus operandi som inte skulle avhjälpas om du lär din ungar att säga nej till gubbar som vill visa kuken? Eller gubbar i största allmänhet?

Gubben frågar ju om tjejen vill se kuken och Dumpen svarar ja.

En genomsnittlig unge får se ungefär 5 000st kukar innan de fyllt 12. Inget märkvärdigt.
Citera
2024-05-16, 13:23
Medlem
Dumpen-Kenneths avatar
Citat:
Nu är Hanks hus till salu som han bodde i före kärringen slängde ut honom till salu på Hemnet.
Man har här chans att förvärva den berömda toaletten dåren Hank mätte sin kuk i dm och sket på samma gång. ¨Det är inte bajs¨. Inklusive förrådsväggen som det var skriver #292 Peddofil på, ser ut att vara övermålat.

Ni som är riktiga Hank lovers har nu chans att besöka och kanske förvärva dårens före detta hem. 2 Millar får man inte en 1:a för i Stockholm,

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-sundsvall-nolby-sundsvalls-kommun-siriusvagen-12-21327573

Vilket fynd! Synd att man inte fick se en bild på dasset i källaren, som jag gissar var där Hanky tog den mysiga kukbilden.
Citera
2024-05-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpen-Kenneth
Vilket fynd! Synd att man inte fick se en bild på dasset i källaren, som jag gissar var där Hanky tog den mysiga kukbilden.
Jag såg att både Hank och hans ex har gett upp det nästan legendariska efternamnet. Jag tycker synd om hans ex fru. Hon gjorde det enda rätta,avslutade förhållandet med Hank.
Citera
2024-05-16, 13:44
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
#292 Hanks kukmätardass hittar du under mäklarbilderna, tror att han tycker att han hade en jävla Osis att det var just Dumpen som mötte upp på Norra berget förra året. Det gick åt helvette för Hank helt och hållet, Skilsmässa Namnbyte och nu boende i en soss-lägenhet. Gissar att han går på socialbidrag då han verkar vara arbetslös.
Citera
2024-05-16, 13:46
Medlem
Dumpen-Kenneths avatar
Citat:
#294 Hanks kukmätardass hittar du under mäklarbilderna, tror att han tycker att han hade en jävla Osis att det var just Dumpen som mötte upp på Norra berget förra året.

Det finns ett dass på markplan och ett i källaren, tyckte mig bara se det på markplan och det såg lite för fräscht ut men jag har inte kukbilden på länge så jag kanske svamlar.
Citera
2024-05-16, 13:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Det finns ett dass på markplan och ett i källaren, tyckte mig bara se det på markplan och det såg lite för fräscht ut men jag har inte kukbilden på länge så jag kanske svamlar.
Man kan tyvärr inte se exakt var kukbilden är tagen då kuken och dårens brallor skymmer golvet. Huset har brunt golv i källaren.
Citera
2024-05-16, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Så du förstod alltså inte att det var Coach Janne som menades?

Jo såklart fatta jag de jag läst fler inlägg med samma namn, men gå själv in på ett inlägg i försök söka på nor i det inlägget som är felstavat, förstod tydligen inte du … 😂

Kul att ni hakar upp er på såna småsaker det här ju verkligen tråden till.

Återgå till dumpenfakta nu och hjälps åt istället för att agera på skitsaker
Citera
2024-05-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Du tänker som en rövknullad greveost.

Finns det något i 418 modus operandi som inte skulle avhjälpas om du lär din ungar att säga nej till gubbar som vill visa kuken? Eller gubbar i största allmänhet?

Gubben frågar ju om tjejen vill se kuken och Dumpen svarar ja.

En genomsnittlig unge får se ungefär 5 000st kukar innan de fyllt 12. Inget märkvärdigt.

Vet inte vad du syftar riktigt? Mina ungar har inte drabbats men många har svårt att värja sig från såna här individer.
Citera
2024-05-16, 20:57
Medlem
Citat:

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-sundsvall-nolby-sundsvalls-kommun-siriusvagen-12-21327573
Fint hus.
Oj oj oj vad han förlorade mycket när han lät kuken styra sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in