Citat:
Ursprungligen postat av
ScottFree
Så fort ett mongo som #418 publiceras (och det har varit några sådana på sistone) så höjs det röster här om att han inte borde publiceras. Argumenten är i regel att en sån efterbliven gubbe som står med en fot i graven inte är farlig. Han är så ful och korkad så ingen kommer att komma i närheten av honom. En harmlös snuskgubbe/blottare.
Denna gubbe är beviset på motsatsen, med sina tre domar. Det är många år mellan domarna, vilket såklart inte betyder att han har gjort någonting helt annat emellan dessa. Han har givetvis äcklat sig non-stop, men bara inte åkt fast. Han skickar runkvideos till vad han tror är en åtta-åring, och vissa säger att han är ofarlig! Dags att vakna nu.
En sak är säker. Hade han bott nära mina barn så hade jag velat veta om det, så en publicering av denna jävel är helt självklar.
Håller delvis med, men får intrycket att de dömda fula imbecilla gäddorna har gett sig på barn IRL och inte online, men jag är oinsatt i alla domar.
Denne gubbe exempelvis, skriver i en chatt att han är 15 år och skickar en selfie där han är full av rynkor och veck och ser ut som 70. Högst otroligt att någon tjej i verkligheten gått på att han är en snäll 15-årig kille.
Det är ju dock positivt att folk får veta att det bor tafsgubbar i deras närhet, att släkten får koll osv, så ur den aspekten är det irrelevant om de någonsin kommer lyckas ragga upp ett barn ifrån nätet eller inte.