2024-05-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Det var snällt av honom, för en Couche-Janne hittade jag inte när jag sökte

Vafan är en "Couche"? Låter som nån utländsk maträtt.
Citera
2024-05-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#418 Majoriteten av gäddorna är verkligen ruttna nuförtiden. Har väl varit en gädda som levt svenssonliv och det var den där reklammakaren, i övrigt är det ju rena rama vraken de fiskar upp, eller halvt sinnesslöa individer i reflexväst. Tycker mig minnas att det var mer varierat förut 🤔

Flera gäddor har ju haft välbetalda jobb, socialt framgångsrika, aktiva i föreningar mm.

Håller med om att den typen av gäddor är viktigare att hänga ut.

418 kunde de lika gärna avstått från att publicera.
Citera
2024-05-15, 21:55
Medlem
#418 Lyssnat på konfrontationen och den var ...konstig. Vad grannen levde om 😱 Och gäddan fick de inget vettigt ur. Hur kan de rekommendera Impulskollen till någon som med största sannolikhet lever på existensminimum? De borde verkligen dela ut ett gratisalternativ också.
Citera
2024-05-15, 21:57
Avslutad
Så fort ett mongo som #418 publiceras (och det har varit några sådana på sistone) så höjs det röster här om att han inte borde publiceras. Argumenten är i regel att en sån efterbliven gubbe som står med en fot i graven inte är farlig. Han är så ful och korkad så ingen kommer att komma i närheten av honom. En harmlös snuskgubbe/blottare.
Denna gubbe är beviset på motsatsen, med sina tre domar. Det är många år mellan domarna, vilket såklart inte betyder att han har gjort någonting helt annat emellan dessa. Han har givetvis äcklat sig non-stop, men bara inte åkt fast. Han skickar runkvideos till vad han tror är en åtta-åring, och vissa säger att han är ofarlig! Dags att vakna nu.

En sak är säker. Hade han bott nära mina barn så hade jag velat veta om det, så en publicering av denna jävel är helt självklar.
Citera
2024-05-15, 22:04
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#418 Lyssnat på konfrontationen och den var ...konstig. Vad grannen levde om 😱 Och gäddan fick de inget vettigt ur. Hur kan de rekommendera Impulskollen till någon som med största sannolikhet lever på existensminimum? De borde verkligen dela ut ett gratisalternativ också.

Ja, vård som både är hutlöst dyr och inte seriös borde vara reserverad för desperata välbeställda gäddor. Tror nog dock Dumpen tänker att det kostar ju inget att testa.
Citera
2024-05-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Så fort ett mongo som #418 publiceras (och det har varit några sådana på sistone) så höjs det röster här om att han inte borde publiceras. Argumenten är i regel att en sån efterbliven gubbe som står med en fot i graven inte är farlig. Han är så ful och korkad så ingen kommer att komma i närheten av honom. En harmlös snuskgubbe/blottare.
Denna gubbe är beviset på motsatsen, med sina tre domar. Det är många år mellan domarna, vilket såklart inte betyder att han har gjort någonting helt annat emellan dessa. Han har givetvis äcklat sig non-stop, men bara inte åkt fast. Han skickar runkvideos till vad han tror är en åtta-åring, och vissa säger att han är ofarlig! Dags att vakna nu.

En sak är säker. Hade han bott nära mina barn så hade jag velat veta om det, så en publicering av denna jävel är helt självklar.

Håller delvis med, men får intrycket att de dömda fula imbecilla gäddorna har gett sig på barn IRL och inte online, men jag är oinsatt i alla domar.

Denne gubbe exempelvis, skriver i en chatt att han är 15 år och skickar en selfie där han är full av rynkor och veck och ser ut som 70. Högst otroligt att någon tjej i verkligheten gått på att han är en snäll 15-årig kille.

Det är ju dock positivt att folk får veta att det bor tafsgubbar i deras närhet, att släkten får koll osv, så ur den aspekten är det irrelevant om de någonsin kommer lyckas ragga upp ett barn ifrån nätet eller inte.

Citera
2024-05-15, 23:38
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Så bra konfrontation. Först sitter han där och drygar sig med ett odiskat glas rumstempererat billigt rosévin. Sen rasar hela hans tillvaro på en minut. I live-sändning.

Vet man nåt om hur Janne #246 har det idag? Han verkar levt för sina engagemang i barnidrott och tiktokande. Allt det måste ju vara som bortblåst.

#246 Den fule jäveln med ett ansikte som en elit-alkis bor sist jag kollade på ett pensionärsboende i Askersund. Han lär nog vara igång på nätet men då med en handduk på huvudet. Kärringarna på hemmet spänner nog hingsten på efter skonummer.
Citera
2024-05-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Nån som har rebus på Eskilstunagäddan?

Ja, någon som har namn på honom?
Citera
2024-05-16, 01:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Vafan är en "Couche"? Låter som nån utländsk maträtt.

Vet inte men det var så de stod så jag sökte på de o inte konstigt de inte fanns.
Citera
2024-05-16, 02:39
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
62 sa du. Jag fick det till 64 innan sökträffarna tog slut. Svårt att hålla sig för skratt tillslut när man ligger här och scrollar. Han har ju nästan lika många olika selfies som visningsbilder. Hela garderoben av slitna pike-tröjor visar han upp på Facebook. Han måste tro att man ska sitta och fylla i alla uppgifter varje gång man går in på sidan. Det är extremt mycket tid han lagt bara på att skapa alla konton. Nya mejladresser och allt som krävs. Envisheten är det inget fel på i alla fall.

Mycket möjligt att jag räknade fel i hastigheten eller så han hann skapa två nya Nej men det var svårt att hålla räkningen på alla. Noterar också att han på vissa lagt till ett h efter o:et i efternamnet så nog är det ett rejäl jobb han lagt ned.

Jag har inte orkat räkna Jerry Olssons profiler men han är nog uppe i något liknande. Sök på Jerry Olsson Norrköping eller Jerry Olsson Åby eller bara Jerry Olsson får du se. Han har också lite andra som "Jerka Olsson" osv.
Citera
2024-05-16, 05:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Mycket möjligt att jag räknade fel i hastigheten eller så han hann skapa två nya Nej men det var svårt att hålla räkningen på alla. Noterar också att han på vissa lagt till ett h efter o:et i efternamnet så nog är det ett rejäl jobb han lagt ned.

Jag har inte orkat räkna Jerry Olssons profiler men han är nog uppe i något liknande. Sök på Jerry Olsson Norrköping eller Jerry Olsson Åby eller bara Jerry Olsson får du se. Han har också lite andra som "Jerka Olsson" osv.
Det var i princip omöjligt att komma fram till ett exakt antal konton som Jerry Olsson skapat. Det finns så många utan profilbild som man vet sannolikt är hans men inte kan bekräfta som hans. Bara de med profilbild uppgick till 150 st efter fem minuters scrollande. Jag skulle gissa att det verkliga antalet ligger närmare 350-500. Det ligger många års porr- och ansiktssurfande bakom de där kontona. Man skulle inte direkt bli förvånad om han dök upp på Dumpen så småningom.
Citera
2024-05-16, 12:00
Medlem
Antero-Rokkas avatar
#292 Uppdatering på Hank.
Nu är Hanks hus till salu som han bodde i före kärringen slängde ut honom till salu på Hemnet.
Man har här chans att förvärva den berömda toaletten dåren Hank mätte sin kuk i dm och sket på samma gång. ¨Det är inte bajs¨. Inklusive förrådsväggen som det var skriver #292 Peddofil på, ser ut att vara övermålat.

Ni som är riktiga Hank lovers har nu chans att besöka och kanske förvärva dårens före detta hem. 2 Millar får man inte en 1:a för i Stockholm,

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-sundsvall-nolby-sundsvalls-kommun-siriusvagen-12-21327573
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-05-16 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in