Fan, riktigt jävla ruttet med sådana säljare/köpare som "ångrar sig".
Jag har handlat/sålt en hel del där genom åren och aldrig haft dessa problem, peppar peppar.
Men som köpare kan jag säga att jag ALLTID kollar igenom omdömen innan jag köper. Här är jag ganska hård. Ligger det ett negativt kollar jag direkt varför - och är det inte något "rare" så orkar jag inte chansa.
Värsta är ju stolpskott som lägger ett lågt utgångspris, men det de trodde skulle vara skitpoppis, inte får något bud alls. Och så blir de bittra. Man måste liksom vara beredd på det.
Tycker de borde stängas av direkt, inget trams med "kan det leda till avstängning"