2024-05-09, 03:48
  #7225
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
https://www.expressen.se/noje/har-ar-vinnarna-pa-arets-grammisgala/

Hur ser B ut ?!!! Svettig i ansiktet , knark ögon och fillers kinder… stackars människa 😥
Hon som var så söt innan alla op

Hon är lika svinsexig som alltid! Vad gnäller du för?
Citera
2024-05-10, 22:19
  #7226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
https://www.expressen.se/noje/har-ar-vinnarna-pa-arets-grammisgala/

Hur ser B ut ?!!! Svettig i ansiktet , knark ögon och fillers kinder… stackars människa 😥
Hon som var så söt innan alla op
Nu har det tyvärr slagit över till att se illa ut. Jag tillhör dem som tycker hon blev snyggare när hon gjorde vissa korrigeringar som fixade påsarna under ögonen och bettet men nu börjar det gå över styr. Läpparna blir lite lite större för varje gång hon fyller på och det är inte snyggt när det syns att hon fyllt på. Hon får se upp så att hon inte slutar som ett riktigt freak.
Citera
2024-05-15, 19:56
  #7227
Medlem
Jag har aldrig varit så förfärad i hela mitt liv som nu när jag såg att en idiot av en kvinna som heter Bianca Ingrosso började lägga upp halvnakna bilder och glada selfies på sig själv i spegeln 48 timmar efter sin farfars död.

Kan du tänka sig att lägga en bild på din farfars döda hand och två dagar senare bara (2 dagar!!!) lägga upp ett helt lyckligt inlägg med sina 10 nakna selfies som om ingenting hade hänt? Både Bianca och Benjamin är äckliga. Jag hoppas att deras barnbarn ska börja ha det roligt lika snabbt efter deras död.
Citera
2024-05-15, 22:13
  #7228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Jag har aldrig varit så förfärad i hela mitt liv som nu när jag såg att en idiot av en kvinna som heter Bianca Ingrosso började lägga upp halvnakna bilder och glada selfies på sig själv i spegeln 48 timmar efter sin farfars död.

Kan du tänka sig att lägga en bild på din farfars döda hand och två dagar senare bara (2 dagar!!!) lägga upp ett helt lyckligt inlägg med sina 10 nakna selfies som om ingenting hade hänt? Både Bianca och Benjamin är äckliga. Jag hoppas att deras barnbarn ska börja ha det roligt lika snabbt efter deras död.
OJ du kan inte ha varit med om mycket i ditt liv om DET var det som gjort dig mest förfärad i hela ditt liv.
Det är reklamsamarbeten vilket tydligt framgår!
Om din hjärna kan processa vad det innebär. Det finns en tredje part som spelar in förstår du.
Citera
2024-05-15, 22:38
  #7229
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Jag har aldrig varit så förfärad i hela mitt liv som nu när jag såg att en idiot av en kvinna som heter Bianca Ingrosso började lägga upp halvnakna bilder och glada selfies på sig själv i spegeln 48 timmar efter sin farfars död.

Kan du tänka sig att lägga en bild på din farfars döda hand och två dagar senare bara (2 dagar!!!) lägga upp ett helt lyckligt inlägg med sina 10 nakna selfies som om ingenting hade hänt? Både Bianca och Benjamin är äckliga. Jag hoppas att deras barnbarn ska börja ha det roligt lika snabbt efter deras död.

Man kan ju faktiskt både sörja och leva relativt som vanligt på samma gång. Måste hon lägga upp bilder på att hon gråter hela dagarna för att vara godkänd?
Citera
2024-05-15, 23:04
  #7230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
OJ du kan inte ha varit med om mycket i ditt liv om DET var det som gjort dig mest förfärad i hela ditt liv.
Det är reklamsamarbeten vilket tydligt framgår!
Om din hjärna kan processa vad det innebär. Det finns en tredje part som spelar in förstår du.

Att lägga upp nakenselfies som inte var reklam 48 timmar efter att din farfar (som uppenbarligen var en underbar person!) dog är något av det äckligaste jag någonsin sett!

Och för din information har en person som väger 200 miljoner kronor mycket väl råd att inte publicera nakna selfies (även om de var för marknadsföring) minst en vecka efter sin farfars död.

Åtminstone vet Christina Schollin nu att när hon snart dör kommer bilden på hennes döda hand att följas av Biancas nakenbilder inom 48 timmar. Jag spyr!!!

Bianca är skräp. Och Benjamin också. Tillbaka till det roligt i full fart i mindre än en jävla vecka. Spyr!
Citera
2024-05-15, 23:08
  #7231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Man kan ju faktiskt både sörja och leva relativt som vanligt på samma gång. Måste hon lägga upp bilder på att hon gråter hela dagarna för att vara godkänd?

Lägga upp bilder på att hon gråter heeela dagarna och ha tillräckligt respekt för sin farfar som precis dög genom att inte lägga upp festbilder och jävla nakna selfies 48 timmar efter hans död är två heeelt olika saker.
Citera
2024-05-15, 23:14
  #7232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Att lägga upp nakenselfies som inte var reklam 48 timmar efter att din farfar (som uppenbarligen var en underbar person!) dog är något av det äckligaste jag någonsin sett!

Och för din information har en person som väger 200 miljoner kronor mycket väl råd att inte publicera nakna selfies (även om de var för marknadsföring) minst en vecka efter sin farfars död.

Åtminstone vet Christina Schollin nu att när hon snart dör kommer bilden på hennes döda hand att följas av Biancas nakenbilder inom 48 timmar. Jag spyr!!!

Bianca är skräp. Och Benjamin också. Tillbaka till det roligt i full fart i mindre än en jävla vecka. Spyr!
Det framkommer väldigt tydligt av din text att du inte förstår mycket.
Citera
2024-05-15, 23:55
  #7233
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
OJ du kan inte ha varit med om mycket i ditt liv om DET var det som gjort dig mest förfärad i hela ditt liv.
Det är reklamsamarbeten vilket tydligt framgår!
Om din hjärna kan processa vad det innebär. Det finns en tredje part som spelar in förstår du.

Hon skriver mycket tydligt att det inte är en betald annons. Även om det var det skulle hon ha råd att vänta minst en vecka som respekt för att en 80-åring gått bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Att lägga upp nakenselfies som inte var reklam 48 timmar efter att din farfar (som uppenbarligen var en underbar person!) dog är något av det äckligaste jag någonsin sett!

Och för din information har en person som väger 200 miljoner kronor mycket väl råd att inte publicera nakna selfies (även om de var för marknadsföring) minst en vecka efter sin farfars död.

Åtminstone vet Christina Schollin nu att när hon snart dör kommer bilden på hennes döda hand att följas av Biancas nakenbilder inom 48 timmar. Jag spyr!!!

Bianca är skräp. Och Benjamin också. Tillbaka till det roligt i full fart i mindre än en jävla vecka. Spyr!

Dessa tomma typer har ingen aning om djup och äkta kärlek, all "sorg" skrivs i ett Instagram-inlägg för likes. Sedan är det som om precis ingenting har hänt.
Citera
2024-05-16, 23:43
  #7234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det framkommer väldigt tydligt av din text att du inte förstår mycket.

Civiliserad diskussion är alltid välkommen. Snälla upplys mig!

Med vilken logik (förståelig bara för dig) är ett inlägg på Instagram som inte är marknadsföring för dig - marknadsföring? Jag ska verkligen göra mitt bästa för att förstå din logik.

Två dagar (!) efter sin farfars död publicerade Bianca 10 privata bilder på sig själv naken i spegeln (titta på miiiig alla!), som inte var en marknadsföring av hennes företag Caia cosmetics. Upplys mig hur är det okej?

Hennes farfar dog. Kära farfar som var med dem hela livet. Han har inte ens blivit begravd än, han ligger död någonstans medan Bianca slår bilder på sig själv naken i spegeln. 🤮🤮🤮

Dagen (!) efter nakna selfies började hon lägga upp marknadsföringsvideor på sig själv i bikini. Tror du verkligen att någon som är värd 200 miljoner kronor inte kan vänta en jävla vecka efter sin farfars död med att publicera nakna marknadsföringsvideor?

Minst en vecka för att vara på ett visst humör/tillstånd, som människor med hjärta vanligtvis är efter en nära familjemedlems död - minst en vecka.
Citera
2024-05-16, 23:51
  #7235
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Att lägga upp nakenselfies som inte var reklam 48 timmar efter att din farfar (som uppenbarligen var en underbar person!) dog är något av det äckligaste jag någonsin sett!

Och för din information har en person som väger 200 miljoner kronor mycket väl råd att inte publicera nakna selfies (även om de var för marknadsföring) minst en vecka efter sin farfars död.

Åtminstone vet Christina Schollin nu att när hon snart dör kommer bilden på hennes döda hand att följas av Biancas nakenbilder inom 48 timmar. Jag spyr!!!

Bianca är skräp. Och Benjamin också. Tillbaka till det roligt i full fart i mindre än en jävla vecka. Spyr!
Varför är du rädd för nakna kvinnor? Gå hem och göm dig bakom mamma vuxenbebis.
Citera
2024-05-17, 00:15
  #7236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O
Du projicerar dina egna värderingar på någon som har ett yrke och privatliv som du själv aldrig skulle välja.


Du tycker att hon ska byta yrke för att en nära släkting gått bort och du inbillar dig att hon kan köpa sig ur kontrakt precis hur och när hon skulle känna för det. Så funkar inte kontrakt och det ger följdeffekter du uppenbarligen inte är insatt i.

Och du verkar oroa dig väldigt över vad hennes övriga släktingar ska tycka om att hon fortsätter leva det liv hon alltid levt, du kan lugna dig med att hennes familj och mormor mycket väl känner varandras omständigheter och leverne.


Dessutom skrev hon en händelse på Instagram där hon förklarade att hon självklart fortfarande sörjer men livet går vidare och redan inplanerade arbeten fortsätter. Den texten borde hon givetvis lagt upp på instagram så den står kvar så trögskallar som du kan läsa om och om igen.


Att du dessutom tar på dig rollen som någon med hög moral och etik när det gäller hur man sörjer säger väldigt mycket om dig som person. Alla vet att sorg tar olika uttryck för olika människor. Att du skambelägger någon för hur den sörjer och lever sitt övriga liv inom sina personliga gränser är bland det fulaste en människa kan göra. Du kommer här och tror att du vet bäst. Skärp dig människa.


Förövrigt var min första tanke att jag är glad att jag inte lever det hektiska liv hon gör. Men att skambelägga någon för hur de sköter sitt jobb och privatliv samtidigt som de sörjer gör jag inte.
Det är upp till var och en om de går med svart sorgband på armen ett halvår efter att någon gått bort.


Du verkar vara den sortens människa som har dina egna åsikter som måttstock för hur andra ska tycka och tänka, så jag förväntar mig ännu en harang med dina spyor över hur hon lever sitt liv, men citera inte mig igen är du snäll så slipper jag tala om för dig ännu en gång att människor lever inte efter din moral, vi är alla olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in