Citat:
Ursprungligen postat av
Totsie
Hur går det för er?
Jag vägde in mig på 87, är 165 cm lång. Väger 85 efter en vecka. Nu inne på andra dagen med 1,2. Upplevde illamående första dagen med 1,2, så vi får se hur det utvecklas. Symptomen ska väl gå över, om jag har förstått det rätt?
Olika för alla verkar vara konsensus, men illamående brukar gå över efter hand.
Två kilo ner på en vecka är jättebra, hoppas det fortsätter så!