2024-05-15, 07:15
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
För alla er som missade hennes förra vända på Onlyfans så har jag en eehhhmm hmmm ja du en ”striptease” från självaste drottningen jag tänkte dela här men inte utan en varning för känsliga tittare!

https://delafil.se/37082f938a37c1fe/video.mov

Kvinnor lås in era karlar, knyt snablarna med råbandsknop och buntband!
För ser dom detta blir ni ensamma kvar ögonblickligen.

Kvinnor se detta på egen risk för att er självkänsla och ”sexual appeal” smackar i botten snabbare än bumbis sparkonto efter 5min en pokerkväll. Vet helt ärligt om ni kommer tillbaka igen efter detta.😂

Till er män: ”visuell kastrering.”

Kan du inte skicka det på något sätt där man inte behöver uppge personliga uppgifter såsom telefonnummer? Är livrädd för att lämna ut sådant. Ta inte illa upp; bara en vänlig fråga.
2024-05-15, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djtswe1
Hur idioten ”försörjer” sig,

1. Hon har öppnat upp OF igen
2. Lagt in en av hennes kn4rklangers bankkonto
3. Kn4rklangaren tar ut pengarna kontant
4. Sen får hon pengarna kontant (Langaren tar en viss del av summan)
5. Dumbi sätter sen in pengarna på sitt utländska konto & spelar upp allt inom loppet av 5-10min

Hur ska folk hitta henne ifall hon inte kan använda sitt namn? Har någon här inne sett henne på of nu för tiden?
2024-05-15, 07:51
Medlem
Citat:
För alla er som missade hennes förra vända på Onlyfans så har jag en eehhhmm hmmm ja du en ”striptease” från självaste drottningen jag tänkte dela här men inte utan en varning för känsliga tittare!

https://delafil.se/37082f938a37c1fe/video.mov

Kvinnor lås in era karlar, knyt snablarna med råbandsknop och buntband!
För ser dom detta blir ni ensamma kvar ögonblickligen.

Kvinnor se detta på egen risk för att er självkänsla och ”sexual appeal” smackar i botten snabbare än bumbis sparkonto efter 5min en pokerkväll. Vet helt ärligt om ni kommer tillbaka igen efter detta.😂

Till er män: ”visuell kastrering.”

Tack för varningen. Dock behöver det understykas att en enkel varning räcker inte. Detta var helt extremt vidrigt att se ("cringig" -deluxe). Om min fru hade gjort så framför mig så hade jag nog gjort en Pollack målning i taket med min hjärna. Jag varnar för att ladda ner och titta på denna!!!
2024-05-15, 08:17
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Kan du inte skicka det på något sätt där man inte behöver uppge personliga uppgifter såsom telefonnummer? Är livrädd för att lämna ut sådant. Ta inte illa upp; bara en vänlig fråga.

Vet inte vad du klickat dig in på men det där ska inte behövas.
2024-05-15, 08:18
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Hur ska folk hitta henne ifall hon inte kan använda sitt namn? Har någon här inne sett henne på of nu för tiden?

Frågan är hur länge man kan ”avaktivera” sin OF innan den raderas.
Är det bara att aktivera den så har hon ju redan sitt följe så att säga och kan bara byta namn och bli mer inkognito.
2024-05-15, 08:25
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Tack för varningen. Dock behöver det understykas att en enkel varning räcker inte. Detta var helt extremt vidrigt att se ("cringig" -deluxe). Om min fru hade gjort så framför mig så hade jag nog gjort en Pollack målning i taket med min hjärna. Jag varnar för att ladda ner och titta på denna!!!

Visst detta är något utöver dess like !?
Jag vågar nästan säga att din fru vet bättre och är inte redo för singellivet!
Man tror fan skiten är en parodi först, sen går det upp för dig..
Ahhhh just det vi har lilla dumbi lös i samhället också.

Till alla osäkra töser där ute som ser detta, MAN SKA INTE GÖRA SÅ HÄR! DETTA ÄR INTE VAD MÄN VILL HA ELLER SE! Iallafall folk som INTE har anknytning till LSS eller dagcenter.
2024-05-15, 08:33
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Vet inte vad du klickat dig in på men det där ska inte behövas.

Jag gör säkert något fel. Tack i alla fall.
2024-05-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan

Hur får hon följare och tjänar pengar om ingen vet om hennes konto där?
2024-05-15, 11:40
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hur får hon följare och tjänar pengar om ingen vet om hennes konto där?

Går kanske ”avaktivera” kontot och ha det i standbyläge typ? Aktiverar du det så har du ditt gamla följe där och dom kan välja att börja paya för skiten igen?. Detta är bara spekulationer från mig har inte en aning hur det där funkar med of.
Sen kan hon ju bara byta namn så blir hon genast ”inkognito”.

Hon kan ju även ha sökt upp följare privat och säljer bilder till dom på det sättet.
2024-05-15, 11:54
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Går kanske ”avaktivera” kontot och ha det i standbyläge typ? Aktiverar du det så har du ditt gamla följe där och dom kan välja att börja paya för skiten igen?. Detta är bara spekulationer från mig har inte en aning hur det där funkar med of.
Sen kan hon ju bara byta namn så blir hon genast ”inkognito”.

Hon kan ju även ha sökt upp följare privat och säljer bilder till dom på det sättet.

Jag tror vi kan skippa tanken med OF, hon får inga följare utan att göra reklam för den på sociala medier. Hon är för okänd för att bli populär på OF på egen hand.
2024-05-15, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Jag tror vi kan skippa tanken med OF, hon får inga följare utan att göra reklam för den på sociala medier. Hon är för okänd för att bli populär på OF på egen hand.

Antar att hon kört något olagligt fuffens med någon. Dels fipplade hon ju tidigare med något på Telegram och hon har sagt att hon hade något på gång som hon gissade var lagligt. 🥸
2024-05-15, 12:11
Medlem
Citat:
Visst detta är något utöver dess like !?
Jag vågar nästan säga att din fru vet bättre och är inte redo för singellivet!
Man tror fan skiten är en parodi först, sen går det upp för dig..
Ahhhh just det vi har lilla dumbi lös i samhället också.

Till alla osäkra töser där ute som ser detta, MAN SKA INTE GÖRA SÅ HÄR! DETTA ÄR INTE VAD MÄN VILL HA ELLER SE! Iallafall folk som INTE har anknytning till LSS eller dagcenter.

Har du missat killen som skrivit i denna tråden tidigare. Han skulle gärna stoppa in sin lille vän i Bumbi. 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in