Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Du låter som en rätt vidrig människa om jag ska vara ärlig men det är väl kul för dig att du iallafall får knulla fast du nu är tvungen att betala 1300kr varje gång.
Ska du knulla tre gånger i veckan så blir det drygt 15000 i månaden men vissa kanske tycker det är värt det. Vi är olika helt enkelt.
Jag har inte någon lust att debatera med en feministisk moraltant som du. Jag lever i Österrike och här är det att lagligt köpa sex av en tjej. Österrikare anser att det är acceptabelt att en man köper sex av en kvinna så länge han betalar för sig och hon gör det frivilligt. Folk tycker här att staten inte ska blanda sig i hur vuxna människor lever ut sitt sexuella liv.
Ska jag vara ärlig så tycker jag att den svenska sexköpslagen ska skrotas eftersom den försämrar tjejernas arbetsvillkor, då de är tvungna att arbeta i det dolda och hela tiden frukta för sin säkerhet då de pressas av hallikar och samhällets negativa attityder gentemot prostituterade.
Du har ingen aning om hur mycket sexuella tjänster kostar här i Wien, eftersom du har aldrig varit här. De flesta tjejerna tar i genomsnitt 160 euro per timme, så om man vill ligga tre gånger i veckan och man vill räkna ut månadskostnaden blir det: 160 euro x 3 x 4 =
1.920 euro i månaden vilket är
22 400 kronor.