Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-14, 18:37
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Hemskt roligt att följa tanternas trådar på facebook🤣.

Deras slutsatser om olika händelser och hur de tycker att den eller den skulle agerat för att rädda Pelle, påhittade fusk av Pål och den enorma kärleken till Alex som ju finns här med, alltså man bara baxnar.

IQ-reserven/ begåvningsreserven är inte direkt använd där

Hur skulle de räddat Pelle, menar de?
2024-05-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hur skulle de räddat Pelle, menar de?
T ex att Alma skulle gett sin hemliga immunitet till honom eller att Marcus gav sin till honom.

Alla dessa beslut hade varit idiotiska av Alma och Marcus men i deras värld är det rimligt.
2024-05-14, 18:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
T ex att Alma skulle gett sin hemliga immunitet till honom eller att Marcus gav sin till honom.

Alla dessa beslut hade varit idiotiska av Alma och Marcus men i deras värld är det rimligt.

Vilka gränslösa idioter!
2024-05-14, 18:59
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Hemskt roligt att följa tanternas trådar på facebook🤣.

Deras slutsatser om olika händelser och hur de tycker att den eller den skulle agerat för att rädda Pelle, påhittade fusk av Pål och den enorma kärleken till Alex som ju finns här med, alltså man bara baxnar.

IQ-reserven/ begåvningsreserven är inte direkt använd där
Många av dom har sökt sig till flashback också . Syns på herr Alex röstantal. Tanterna är mellan 50 och 85 år. , ca 179 gamla batikhäxor i denna stund.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 19:07.
2024-05-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Känns som att du har kollat väldigt lite på Robinson/Survivor om det här är din take lol. När det drar ihop dig inför sammanslagning/efter sammanslagning går alla på som starka hoten
Tänkte folk på fb som hejar på Alex
2024-05-14, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Och ditt beteende är bättre när du sitter och häver ur dig sådär till en ung tjej? Vad är man för slags person då egentligen? Ett stort jävla psykopatiskt rövhål.

THIS, THIS iiissss flaaaaaashback! Stick om du inte pallar trycket! Lätt kränkta kan hålla sig till fejsbook
2024-05-14, 19:25
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han är ju en fullfjädrad gammal knarkare. Det hörs även på den den släpiga rösten som vi plågats av i veckor.

Måste vara jobbigt för dig att han är älskad hemma i stugorna och på flashback liksom. Så..
2024-05-14, 19:26
Medlem
DoktorNos avatar
Trodde väl aldrig att jag skulle skriva det här eller ens tycka det men i nuläget, efter att ha sett alla veckans avsnitt, så tycker jag faktiskt att det vore på sin plats med en final med bara kvinnor.

Och nej, jag räknar inte in Zayera som kvinna. Hon är bara vidrig. Männen och "männen" som är kvar har jag heller inget till övers för.
Alex tröttnade jag på redan efter första avsnittet av förra säsongen han var med i, Marcus är lite väl psykopat för min smak, Roble är bara korkad och Pål. Ja, han är ju Pål. Så för min del får de gärna rösta och duellera ut varandra så fort som möjligt.

Så från och med nu hoppas jag att det blir Olivia, Maureen, Alma och Simone som står på Plankan.
Senast redigerad av DoktorNo 2024-05-14 kl. 20:01.
2024-05-14, 19:36
Medlem
Hoppas på att Pål blir kvar iaf, han är lagom störig person & hymlar inte med att han försöker spela spelet. Alex har grym karisma & spelar jävligt bra från den positionen han har, alla säsonger han varit med så lyckas han skapa en skara som avgudar honom. Men sen kan man störa sig på hans skitsnack, han är jävligt manipulativ. Det är nog mest lite korkade flashbackare & annat patrask på diverse sociala media som tror han "väljer med hjärtat" & att hans plan på att rädda Zahyra är för att han är en sån genomgod kille. De som är lite smartare inser snabbt att alla speldrag han gör alltid har en bra risk vs reward för att gynna han själv i alla lägen. Gillar Robble med, han hymlar inte heller & är förhållandevis vettig.

Jag undrar om inte Markus är den största hycklaren som varit med på länge. Det är han som ska börja pakta först av alla från start, det finns sen ett gäng som stör sig så otroligt mycket på hans översittarfasoner att man tom vill lägga sig i tävlingarna. Det är inte ens Pål som drar igång planen på att skicka Markus. På grund av detta går sen Markus runt & kokar i 1 månad där han hatar Pål till en grad jag nog aldrig gjort i hela mitt liv. Blir sen mest patetiskt när han ska trycka ner Pål & säga att han är en värdelös människa & Robble ska akta sig för hur han presenteras i TV, Markus går helt seriöst runt i sin lilla illusion & tror att han kommer vara gillad av tittarna. Så sjukt småsint med, sällan sett en sådan självupptagen människa. Men visst, det blir helt OK tv stundvis så har inget emot om han är kvar ett tag till.

Själv hoppas jag på att några av brudarna ryker, det finns ju ett par där som bara är riktigt risig & tråkig TV, seriöst har det gått veckor där man ibland kommer på sig själv "Just fan, Mauren & Simone har ju inte åkt, de är bara fett tråkiga & glider räkmacka, precis som otaligt harmlösa brudar gör varje säsong".
2024-05-14, 19:44
Medlem
Pål avslöjar i ett klipp med Zayera att Marcus visat honom immunitetsförgöraren som Ci gett till honom men att produktionen sagt till honom att så fick man inte göra, så den kommer inte att visas eller användas.
2024-05-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Tänkte folk på fb som hejar på Alex

Tycker folk som gör det är jättekonstiga, nu har jag knappt kollat på gränslandet men av det jag sett tycker jag han känns fånig oavsett om han är genuin eller inte. Snackar så extrem mkt (speciellt om sig själv). Får en oskön vibb av honom. Sen blir jag fett irriterad på deltagare som blir sure för att andra deltagare tänker/vill snacka taktik. Typ att han blev sur över att Marcus undrade vem han skulle välja att ge mat (sen kan mm vara irriterad på Marcus av andra anledningar men tyckte den frågan var helt normal). Liksom om du är irriterad på spel, var inte med i ett spel? Extremt lol imo
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 20:01.
2024-05-14, 19:50
Medlem
fonders avatar
Citat:
Pål avslöjar i ett klipp med Zayera att Marcus visat honom immunitetsförgöraren som Ci gett till honom men att produktionen sagt till honom att så fick man inte göra, så den kommer inte att visas eller användas.

Det skrev vi om för någon dag sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in