2024-05-14, 12:50
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej. Det finns nog inget som kan få mig att förlora det vadet. Kollar man på lagen före Bajen i tabellen är det bara GAIS dom kan gå om. Och det räcker ju om dom håller undan för Elfsborg och BP och gänget under dom i tabellen nu men det låter osannolikt.

Jag förstår fortfarande inte varför folk håller Gnaget så högt. Haft enkelt spelschema jämfört med flera andra lag och deras matcher nu innan uppehållet är alltså Elfsborg borta, oss borta, Gbg hemma och häcken borta. Luktar Max 3-4p.

Både GAIS och Mjällby kommer dala dessutom.
Citera
2024-05-14, 13:26
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Fan tror du? Det som passar min ståndpunkt. Tänk lite din rövhjärna!
som han barn-gnagaren som tyckte allsvenska tabellen per spelad omgång var det viktigaste för att ranka hur bra klubbarna är.

allt är möjligt kompis.
Citera
2024-05-14, 13:43
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Jag förstår fortfarande inte varför folk håller Gnaget så högt. Haft enkelt spelschema jämfört med flera andra lag och deras matcher nu innan uppehållet är alltså Elfsborg borta, oss borta, Gbg hemma och häcken borta. Luktar Max 3-4p.

Gbg är ju säkra 3 poäng.
Citera
2024-05-14, 15:28
Medlem
Citat:
Nej. Det finns nog inget som kan få mig att förlora det vadet. Kollar man på lagen före Bajen i tabellen är det bara GAIS dom kan gå om. Och det räcker ju om dom håller undan för Elfsborg och BP och gänget under dom i tabellen nu men det låter osannolikt.

Bajen lär nog torska imorgon när dom ska ut på riktigt gräs mot Mjällby
Citera
2024-05-14, 15:38
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29

Mjällby har gått bra hemma, och får som jag förstått det viktiga spelare tillbaka medan vi saknar offensiva hot i både Djukanovic och Erabi. Klart Bajen är underdogs men tror oddsen speglar det rätt bra.

1) 2.30
X) 3.50
2) 3.17
Citera
2024-05-14, 15:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Mjällby kommer inte dala. Dom är en solklar topp-5. Kanske t o m topp-3.

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
som han barn-gnagaren som tyckte allsvenska tabellen per spelad omgång var det viktigaste för att ranka hur bra klubbarna är.

allt är möjligt kompis.
hahaha ja det är ju en ganska svag spaning. Sedan drev jag såklart lite men det är ändå inte så jävla illa pinkat att vi är 2:a i Sverige sett till antal titlar senaste 5 åren. Det känns som ett ganska lagom och aktuellt tidsspann för att mäta trender.
Citera
2024-05-14, 17:25
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Mjällby kommer inte dala. Dom är en solklar topp-5. Kanske t o m topp-3.

Du fortsätter med dina tokiga tippningar ser jag. Bara för en tabell ser ut som den gör efter 8 omgångar kommer det inte sluta så efter 30 med transferfönster däremellan.
Citera
2024-05-14, 18:27
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Du fortsätter med dina tokiga tippningar ser jag. Bara för en tabell ser ut som den gör efter 8 omgångar kommer det inte sluta så efter 30 med transferfönster däremellan.
Fast nu tippade jag faktiskt både AIK och Mjällby topp-5 innan säsongen startade så det argumentet håller inte.

Sedan hade jag tokfel på Kalmar och BP. Hade gärna bytt plats på dom två just nu iallafall.

Du menar ett transferfönster där eran sportchef meddelat att ni måste skära i kostnader i eran redan ihåliga trupp? 🤔
Citera
2024-05-14, 20:12
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29

Vi får hoppas att Zlatan Boys åker på stryk.
Citera
2024-05-14, 21:06
Medlem
highstakess avatar
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/3MJzKX/david-fjall-kritisk-mot-john-guidettis-em-medverkan-i-svt-aik-svarar

"John Guidetti ska vara expert i SVT under EM.

Ett vanvettigt beslut tycker David Fjäll, som i dag är programledare för Fotbollsmorgon.

– Det är en sådan spark mellan benen på alla som håller på AIK, säger han."

håller faktiskt med....
Citera
2024-05-14, 21:10
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/3MJzKX/david-fjall-kritisk-mot-john-guidettis-em-medverkan-i-svt-aik-svarar

"John Guidetti ska vara expert i SVT under EM.

Ett vanvettigt beslut tycker David Fjäll, som i dag är programledare för Fotbollsmorgon.

– Det är en sådan spark mellan benen på alla som håller på AIK, säger han."

håller faktiskt med....

Varför säger han så? Sparken mellan benen kom 15 min in i hans debut när han lunkade runt och hyperventilera och sen fortsatte så tills låtsas skadan.
Citera
2024-05-14, 21:35
Medlem
nowlickits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Och ledningen har tankar på Edvardsen kan va lösningen...

Tror knappast han kommer men osar panik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in