2024-05-14, 08:20
Medlem
Att du slutar tigga spelar väl ingen roll om du ska bli av med din förvaltare. Vi såg ju hur det gick nu senast när du fick tillbaka till bank-id. Det blev kaos från första dagen. Så för att du ska slippa ha förvaltare krävs det lite mer än att du slutar tigga pengar öppet på sociala medier. Du behöver gå en behandling för att bli av med ditt spelberoende. Och du behöver ta mediciner och bli behandlad för dina diagnoser. Förmodligen behöver du vara på ett boende eller få en boendestödjare eller nåt. Du kan ju inte ens laga enklare maträtter som min 11-åring klarar.
2024-05-14, 08:33
Medlem
DayNites avatar
Emelie Dumbi , bringing Hockeyfrilla back!
2024-05-14, 08:51
Medlem
Hej Bumbi! Om du nu ska svara på frågor så undrar jag detta: när ska du betala tillbaka det du är skyldig folk (jag trodde man alltid kan lita på bumbi!)? Och hur går det med kronofogden ärendet?
Eller vi alla kanske vet svaren redan 🤣🤣🤣
2024-05-14, 09:19
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0vs0p0r
Hej Bumbi! Om du nu ska svara på frågor så undrar jag detta: när ska du betala tillbaka det du är skyldig folk (jag trodde man alltid kan lita på bumbi!)? Och hur går det med kronofogden ärendet?
Eller vi alla kanske vet svaren redan 🤣🤣🤣

På Söndag börjar Bumbi betala tillbaka pengarna som hon är skyldig :-)

Nja, det är hennes förvaltare som gör det och du som har lånat ut pengar och vill ha tillbaka dem
kan kontakta Optio som sköter Bumbis ekonomi här: https://optio.se/kontakta-oss/

Viktigt att visa när skulden uppstod och hur, skicka skärmdump eller kontoutdrag samt eventuell
kommunikation som påvisar den uppkomna skulden. Lägg till på vilket konto alternativt Swish som
lånet ska återbetalas till.

Det måste kännas härligt nu Bumbi att dina skulder äntligen kan börja betas av.
2024-05-14, 10:13
Medlem
Von.griss avatar
Jag är helt övertygad nu att den smutsiga bajs bumbi har öppnat OF igen och låter någon av hennes dagcenter krigare stå som målvakt på kontot !

Varför skulle aset annars lägga ut massa gamla OF bilder? Hon mådde ju dåligt av att arbeta med sånt sa hin inte det? Hahaha
”En fristående självständig kvinna som är mästare av mitt liv.”
Du är ett stort jävla skämt!

Jag håller på att beställa lite klistermärken som kommer pryda Ängelholms gator i sommar!
Stay tuned!
2024-05-14, 11:00
Medlem
Von.griss avatar
Du drottningen eftersom du svarar på frågor ditt kioskmongo ,så kan du väl svara på vilken av dessa än så länge väljer du helst som klistermärke?
Kommer ändå pryda både Ängelholm och Helsingborgs gator och torg så välj med omsorg.

https://imgur.com/a/molqCaI
2024-05-14, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja Bumbi. Vi vet att ditt hår är katastrof. Det sa vi redan när du visade upp det första gången.
Uppenbarligen har hon inte fattat det förens nu, tar lite tid för henne innan poletten trillar ner,när hon stolt visade upp så va hon så nöjd
2024-05-14, 12:21
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
På Söndag börjar Bumbi betala tillbaka pengarna som hon är skyldig :-)

Nja, det är hennes förvaltare som gör det och du som har lånat ut pengar och vill ha tillbaka dem
kan kontakta Optio som sköter Bumbis ekonomi här: https://optio.se/kontakta-oss/

Viktigt att visa när skulden uppstod och hur, skicka skärmdump eller kontoutdrag samt eventuell
kommunikation som påvisar den uppkomna skulden. Lägg till på vilket konto alternativt Swish som
lånet ska återbetalas till.

Det måste kännas härligt nu Bumbi att dina skulder äntligen kan börja betas av.

Då den 19:e infaller en söndag denna månaden så tror jag att det är så att hon redan kan betala tillbaka pengar fredag den 17:e! Då grattis ni som väntar på pengar hon ska betala tillbaka 2dagar tidigare.

Tänk vilken ängel hon är den där bumbi va?
För hon skulle väl inte hitta på och lura sina följare?
2024-05-14, 12:23
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Uppenbarligen har hon inte fattat det förens nu, tar lite tid för henne innan poletten trillar ner,när hon stolt visade upp så va hon så nöjd

Ja hon sken som solen när hon gnäggade !

https://imgur.com/a/ZaO9DEP
2024-05-14, 12:27
Medlem
Von.griss avatar
Är detta dom svarta stumparna till tänder som hon snackat om som skiner igenom när filtret sviker ?

https://imgur.com/a/YCWdMjT

Ingen som drog historien om ”Karius och Baktus” för henne som liten?
2024-05-14, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Då den 19:e infaller en söndag denna månaden så tror jag att det är så att hon redan kan betala tillbaka pengar fredag den 17:e! Då grattis ni som väntar på pengar hon ska betala tillbaka 2dagar tidigare.

Tänk vilken ängel hon är den där bumbi va?
För hon skulle väl inte hitta på och lura sina följare?

Nä hon får den 20de..
2024-05-14, 13:28
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Nä hon får den 20de..

Då finns det lite extratid för samtliga som har skulder att inkassera att kontakta Bent. 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in