2024-05-13, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Njae, förra gången hon hade förvaltare hade hon ju nån swish som hon kunde ta emot pengar på. Men du har kanske rätt, att det nu inte funkar och då är det ju ingen vits att tigga. Hur som helst så har hon något fuffens för sig. Hon verkar ju inte ha haft några problem med pengar de senaste veckorna trots att bidraget hon fick 19 april tog slut på nån kvart.

Bumbi, vi vet ju att du är inne här och läser. Och du har ju varit inne och skrivit också. Kan du inte berätta för oss vet som händer? Om du skriver här så håller vi det ju här, inte som att du lägger ut det på TikTok eller Insta. Alla behöver inte få veta. Berätta bara för oss här, dina gamla trogna följare.
Jag följde noga när hon fick Josefin som FÖRVALTARE och hon tiggde minimalt då också, bara kontanter. För om hon får swish nu så ser förvaltaren det = minskar chansen till att bli av med förvaltare.
Till Bumbi: Det är väl inget fel på ditt hår? Det som blev så bra 💇🏼‍♀️
2024-05-13, 21:03
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Jag följde noga när hon fick Josefin som FÖRVALTARE och hon tiggde minimalt då också, bara kontanter. För om hon får swish nu så ser förvaltaren det = minskar chansen till att bli av med förvaltare.
Till Bumbi: Det är väl inget fel på ditt hår? Det som blev så bra 💇🏼‍♀️

Vet inte hur många gånger jag ska behöva påpeka detta men INGET smink, INGEN hårfärg, INGEN ny frisyr eller INGA nya fransar kommer att gömma din ruttna insida gumman. Slöseri på våra skattepengar eller på dina svart införskaffade kontanter kan man tycka.. Spara på pengarna istället du har en del skuldernas betala denna månaden hjärtat. 😂😂👍👍

Du behöver seriös professionell hjälp av ett helt team med läkare, ihop med nya starka lugnande och antipsykotiska mediciner. (Gärna på en låst avdelning.)
Din kalufs du har på skallen är det minsta problemet du har gumman, dags att ta hand om dom problemen inne i huvudet istället för det på skallen.
2024-05-13, 22:21
Medlem
Så äckligt att hon bajsar i soffan och lägger på golvet. Sjukt vidrigt.

Hon har fö fått massa rynkor i fejset även om hon kör filter på Instagram. Dumbi är gammal.
2024-05-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Vet inte hur många gånger jag ska behöva påpeka detta men INGET smink, INGEN hårfärg, INGEN ny frisyr eller INGA nya fransar kommer att gömma din ruttna insida gumman. Slöseri på våra skattepengar eller på dina svart införskaffade kontanter kan man tycka.. Spara på pengarna istället du har en del skuldernas betala denna månaden hjärtat. 😂😂👍👍

Du behöver seriös professionell hjälp av ett helt team med läkare, ihop med nya starka lugnande och antipsykotiska mediciner. (Gärna på en låst avdelning.)
Din kalufs du har på skallen är det minsta problemet du har gumman, dags att ta hand om dom problemen inne i huvudet istället för det på skallen.
Hennes senaste 35 uploads på diverse plattformar har noll kommentarer och knappt inga likes, man kanske då borde tänka om o göra något annat i sitt liv och inte slösa bort det på skit.
2024-05-14, 00:49
Medlem
Citat:
Har inte muppen försökt att anmäla videos i över 72h nu? Shit hon är fan mer efterbliven än jag insett från början.
Haha 15k? Ska hon tigga det av sina följare då? Hon kan för fan knappt torka sig i arslet..

Ja det stämmer, det är jag som är sen på bollen bara, är blockad på två av tre instagram konton och en youtube, så är lite begränsad å förlitar mig på de samhällets stöttepelare som levererar Bumbi-news till den stora skaran blockade följare 😅

Ja 15.000kr till den som hjälper henne att copy-strikea Anjo, oklart om striken måste lyckas eller om och när alla som anmäler får sina 15.000kr, för den 19e maj blir det iaf INTE! Hennes 21 free-spins hon körde i botten på 6 minuter vid sin 04'a live kommer inte rädda henne från verkligheten som kommer på söndag då det är dags att leva upp till sina ord och återbetala sina skulder till de som swishat henne senaste två månaderna

Hell Von Gris!💪🤠👌
2024-05-14, 00:58
Medlem
Citat:
Retarded since 2015 (åtminstone.)

https://youtu.be/kLLCvO5Xric?si=mLMVbsBv1qXVH9IF

Tvånglaren och fribajsarn Dumbi.

Citat:
Någon som sett hennes vlogg?

https://ibb.co/vzvCVny

🤭🐽

Förstört håret pga blekning? Sätt i MER Löshår!! Spara luggen men raka allt annat och superlimma hårbotten så det enklare går att fästa de nya slingor å lockarna

TIPS till Emelie! Om du dissekerar en toaborste så har du både material till Nya Fräscha Fransar OCH du får en gratis munskölj ur koppen. Bra va!
Senast redigerad av ArtAbuse 2024-05-14 kl. 01:05.
2024-05-14, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Ja det stämmer, det är jag som är sen på bollen bara, är blockad på två av tre instagram konton och en youtube, så är lite begränsad å förlitar mig på de samhällets stöttepelare som levererar Bumbi-news till den stora skaran blockade följare 😅

Ja 15.000kr till den som hjälper henne att copy-strikea Anjo, oklart om striken måste lyckas eller om och när alla som anmäler får sina 15.000kr, för den 19e maj blir det iaf INTE! Hennes 21 free-spins hon körde i botten på 6 minuter vid sin 04'a live kommer inte rädda henne från verkligheten som kommer på söndag då det är dags att leva upp till sina ord och återbetala sina skulder till de som swishat henne senaste två månaderna

Hell Von Gris!💪🤠👌
De skulle man få i sommar 🤣
2024-05-14, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
De skulle man få i sommar 🤣
Haha ja du ser! Tur jag inte anmälde, förstod att det skulle vara nå fuffens me utbetalningen av utannonserade ersättningen
2024-05-14, 06:52
Medlem
Har hon börjat hora igen? Hon lägger upp gamla onlyfansbilder på instagram nu 🤣

Umdrar fall hennes föräldrar är stolta över henne? Fast med tanke på hur hon är så skulle jag inte bli förvånad fall hennes far satt och rönka till hennes OF.
2024-05-14, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Har hon börjat hora igen? Hon lägger upp gamla onlyfansbilder på instagram nu 🤣

Umdrar fall hennes föräldrar är stolta över henne? Fast med tanke på hur hon är så skulle jag inte bli förvånad fall hennes far satt och rönka till hennes OF.

Hennes mamma sitter.på ett hem, även hon lider av någon psykisk sjukdom.

Bumbi har väl ingen kontakt med sin pappa?
2024-05-14, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Bumbi, vad har du för dig? Vi fattar ju att du får in pengar på något sätt som du verkligen inte vill berätta om – och det betyder ju att det antingen är olagligt eller så kör du något konto på Only Fans i det dolda, vilket iofs också blir otillåtet då du får pengar från Försäkringskassan.

Det verkar som hon tigger på som vanligt bland sina "tidigare givare" åtminstone. Hon la ut en skärmdump på hur nån följare svarat på hennes story där hon var utklädd (till anjo?) i helgen.
Men hon hade glömt klippa bort senaste svaret från tjejen, vilket var: "God morgon. Jag är inte så tät för tillfället, har ingen möjlighet tyvärr". Så mycket för att "förändra sitt liv och sluta tigga pengar av andra människor".
Fast ingen trodde väl på det den här gången heller.
2024-05-14, 08:00
Medlem
Men Bumbi…du svarade ju inte på frågorna om var du har fått tag på pengar de senaste veckorna. Mina skattepengar du fick via Försäkringskassan den 19:e är ju slut sedan länge.

Sååå…hur har du försörjt dig de senaste veckorna? Tvättar du pengar åt någon eller gör något annat olagligt? Eller är det som det nyss skrevs här att du får swish från muppar som gett dig pengar tidigare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in