2024-05-09, 06:32
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Jag tror att alla kvinnor fungerar olika, men personligen fungerar jag så att sex med främlingar inte ger mig något sexuellt. Jag njuter endast av sex i seriösa relationer och det är kopplat till det mentala för mig.

Anledningen att det funnits en annan autenticitet i mina BDSM-bokningar jämfört med fssw-bokningar är enligt mig för att GFE-bokningar till så stor del är baserade på illusionen om ömsesidig attraktion. På något sätt upplever jag att när sex och flickvänsliknande inslag är involverat så fyller kunden sig till fullo med känslor av mellanmänsklig närhet osv. I de BDSM-bokningar jag har får jag istället för rollen som älskarinnan en roll som coach/professionell. Det blir en annan dynamik som bättre reflekterar vad det är fråga om, dvs ett professionellt möte där en är tjänsteutövare och en är kund. Jag har samma inställning och känslor gentemot kunderna idag när jag gör BDSM-sessioner som när jag gjorde GFE-sessioner, men jag upplever att kundens syn på mig matchar verkligheten mer när ”flickväns”-biten försvinner ur bilden. På så vis känns det (för mig) också som att det mötet blir mer äkta, det är färre dimridåer mellan oss som individer.
Tänkvärt!
Intressant att läsa om betraktelser av tillvaron från ”den andra ringhörnan”.
Citera
2024-05-10, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Jag tror att alla kvinnor fungerar olika, men personligen fungerar jag så att sex med främlingar inte ger mig något sexuellt. Jag njuter endast av sex i seriösa relationer och det är kopplat till det mentala för mig.

Anledningen att det funnits en annan autenticitet i mina BDSM-bokningar jämfört med fssw-bokningar är enligt mig för att GFE-bokningar till så stor del är baserade på illusionen om ömsesidig attraktion. På något sätt upplever jag att när sex och flickvänsliknande inslag är involverat så fyller kunden sig till fullo med känslor av mellanmänsklig närhet osv. I de BDSM-bokningar jag har får jag istället för rollen som älskarinnan en roll som coach/professionell. Det blir en annan dynamik som bättre reflekterar vad det är fråga om, dvs ett professionellt möte där en är tjänsteutövare och en är kund. Jag har samma inställning och känslor gentemot kunderna idag när jag gör BDSM-sessioner som när jag gjorde GFE-sessioner, men jag upplever att kundens syn på mig matchar verkligheten mer när ”flickväns”-biten försvinner ur bilden. På så vis känns det (för mig) också som att det mötet blir mer äkta, det är färre dimridåer mellan oss som individer.

Tack. Mycket intressant att höra Lillies

Antar att du i jobbet möter en submissive kund och att du själv befinner dig i rollen som dominant. Eftersom kunden helt autentiskt söker att nå sitt “subspace” (som är ett betydligt annorlunda tillstånd än den rätt okomplicerade njutningen man uppnår genom “vanlig” vanilla penetrationssex och snabb utlösning ) så ställer det högre krav på den dominantes förmåga att möta kunden på denna “djupare” plattform.

Vad tror du, kan det vara så att som fssw möter man oftast kunder (män) som helt enkelt söker utlösning (vilket ju är ganska enkelt att tillhandahålla), medan en “Dom” i en BDSM session måste vara betydligt mer känslig och närvarande för kundens behov och gränser (och sina egna förstås), och var de båda befinner sig i fasen av en session. I och med detta förhållande blir själva mötet mer autentiskt, och därigenom mer av en positiv upplevelse (för bägge)

En skicklig” Dom” tycks göra mötet till en gemensam dans där hen använder sig av sitt yrkeskunnande, men även kopplar på sina inre egenskaper som förutom sina “maskulina” karaktärsdrag som dominans, kraftfullhet, tydlighet och riktning, även måste vara i kontakt med sina “feminina” karaktärsdrag som; lyhördhet, känslighet, förmåga till närvaro.

En annorlunda och måhända mer tillfredsställande roll än att låtsas vara kåt knulldocka (även om det kan göras till en konst också i en roleplay t.ex.

Inom Tantran (där en session normalt INTE innehåller penetrationssex) använder vi oss av lite annorlunda verktyg som eygazing, medveten närvaro, beröring och andning som ett medel att nå detta efterlängtade “Flow” Tar man ut knullandet ur ekvationen så blir det paradoxalt nog lättare att låta den erotiska energin leda en till en mer tillfredsställande helhetsupplevelse

Fråga; har du (eller ni andra) haft “vanilla” kunder som (medvetet eller omedvetet) söker nå detta flow genom sexuellt energiutbyte , men inte vet hur de ska kunna nå det. Kan ni intuitivt hjälpa dem? Ibland är det ju (som beskrivits här tidigare) mer helande med ett bra samtal, en ärlig omfamning eller ett gemensamt bad eller typ en vild brottningsmatch, ha, ha
Citera
2024-05-13, 12:17
Medlem
mistjahs avatar
Hej ladies och fellow kollegor
Jag ville egentligen bara tacka för den här tråden och möjligheten att se den fina gemenskapen som faktiskt finns!

Jag är väl egentligen ganska "ny" på det här även om jag började sälja första gången för över två år sedan... Det har dock inte blivit så många träffar, men det ska det bli ändring på nu!

Så tack för att ni finns och delar med er <3
Citera
2024-05-13, 15:17
Medlem
MissVintageVixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistjah
Hej ladies och fellow kollegor
Jag ville egentligen bara tacka för den här tråden och möjligheten att se den fina gemenskapen som faktiskt finns!

Jag är väl egentligen ganska "ny" på det här även om jag började sälja första gången för över två år sedan... Det har dock inte blivit så många träffar, men det ska det bli ändring på nu!

Så tack för att ni finns och delar med er <3

Välkommen 🌹☺️
Citera
2024-05-13, 15:51
Medlem
mistjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVintageVixen
Välkommen 🌹☺️

Tack <3
Håller på att starta upp min lilla verksamhet på riktigt och det känns både lite pirrigt och läskigt att kliva in i världen "på riktigt" igen.
Men jag tror att jag idag gör det av helt rätt skäl, och kunden jag hade igår fick mig verkligen att vilja ta steget fullt ut!

När jag sålde för två år sedan så var det nog snarare någon sorts självläkning. Men idag är jag på en trygg plats där jag mår bra, men saknar de tillfälliga, kärlekslösa träffarna!
Och när jag läser om era fina stammisar är jag så sugen på att hitta några återkommande guldkorn själv
Citera
2024-05-14, 02:49
Medlem
Hej och välkommen Mistjah,
Vill du berätta vad som hände i mötet med kunden som fick dig att vilja "ta steget fullt ut"?
Citera
2024-05-14, 09:51
Medlem
mistjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantricSoul
Hej och välkommen Mistjah,
Vill du berätta vad som hände i mötet med kunden som fick dig att vilja "ta steget fullt ut"?

Tack så mycket!
Det var nog inget speciellt som sådant egentligen, mer än att jag känner att jag verkligen trivs i att se någon annan njuta så okontrollerat av mig och att jag sätter reglerna kring det.
Det var en smidig kund som inte tjafsade om priset, betalningen eller försökte få "extra" på plats.

Men man inser också hur låg ribban är i starten när man blir väldigt glad över att kunden har duschat, tvättat vecken och borstat tänderna
Citera
2024-05-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistjah
Tack så mycket!
Det var nog inget speciellt som sådant egentligen, mer än att jag känner att jag verkligen trivs i att se någon annan njuta så okontrollerat av mig och att jag sätter reglerna kring det.
Det var en smidig kund som inte tjafsade om priset, betalningen eller försökte få "extra" på plats.

Men man inser också hur låg ribban är i starten när man blir väldigt glad över att kunden har duschat, tvättat vecken och borstat tänderna

Annonserar du nånstans eller kör du då endast via sociala medier?

Sedan kanske en allmän fråga till de som säljer. Är det inte enklare att ha 1 eller 2 sugardads som ni kan träffa när ni vill istället för X antal kunder?
Citera
2024-05-14, 11:03
Medlem
MissVintageVixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69747

Sedan kanske en allmän fråga till de som säljer. Är det inte enklare att ha 1 eller 2 sugardads som ni kan träffa när ni vill istället för X antal kunder?

För min del så har jag ingen erfarenhet av en SD men jag har blivit tillfrågad flera ggr och i de fallen känns det som att de vill att jag är tillgänglig mer efter deras behov. Att jag ska vara tillgänglig mellan träffar också.. sexchattande och bilder…
Det lockar mig inte och jag har heller inte den tiden att kunna erbjuda.
När jag har ”fritt” och är sugen på en träff så annonserar jag… det tror jag gör så att jag faktiskt fortsätter trivas med mitt extraknäck och det inte tär på mig.
Citera
2024-05-14, 12:06
Medlem
mistjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macckan21
Annonserar du nånstans eller kör du då endast via sociala medier?

För min del så handlar det nog mest om tiden och kraven på mer tillgänglighet. Ska jag vara SB så krävs det mycket mer tillgänglighet för min daddy och träffarna blir mer "utdragna" eller vad man ska säga.
Som vixen skrev så kommer det oftast med sidogrejer också, som chatt, bild, video etc.
Det är jag inte så intresserad av, och jag är inte så intresserad av en konstant GFE.

Nu kan jag välja när jag vill arbeta, om jag känner att det passar mitt vanliga liv och inte när någon annan bestämmer att jag ska vara tillgänglig.

Dessutom så gillar jag variationen jag får vid sexarbete
Citera
2024-05-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantricSoul
Tack. Mycket intressant att höra Lillies

Antar att du i jobbet möter en submissive kund och att du själv befinner dig i rollen som dominant. Eftersom kunden helt autentiskt söker att nå sitt “subspace” (som är ett betydligt annorlunda tillstånd än den rätt okomplicerade njutningen man uppnår genom “vanlig” vanilla penetrationssex och snabb utlösning ) så ställer det högre krav på den dominantes förmåga att möta kunden på denna “djupare” plattform.

Vad tror du, kan det vara så att som fssw möter man oftast kunder (män) som helt enkelt söker utlösning (vilket ju är ganska enkelt att tillhandahålla), medan en “Dom” i en BDSM session måste vara betydligt mer känslig och närvarande för kundens behov och gränser (och sina egna förstås), och var de båda befinner sig i fasen av en session. I och med detta förhållande blir själva mötet mer autentiskt, och därigenom mer av en positiv upplevelse (för bägge)

En skicklig” Dom” tycks göra mötet till en gemensam dans där hen använder sig av sitt yrkeskunnande, men även kopplar på sina inre egenskaper som förutom sina “maskulina” karaktärsdrag som dominans, kraftfullhet, tydlighet och riktning, även måste vara i kontakt med sina “feminina” karaktärsdrag som; lyhördhet, känslighet, förmåga till närvaro.

En annorlunda och måhända mer tillfredsställande roll än att låtsas vara kåt knulldocka (även om det kan göras till en konst också i en roleplay t.ex.

Inom Tantran (där en session normalt INTE innehåller penetrationssex) använder vi oss av lite annorlunda verktyg som eygazing, medveten närvaro, beröring och andning som ett medel att nå detta efterlängtade “Flow” Tar man ut knullandet ur ekvationen så blir det paradoxalt nog lättare att låta den erotiska energin leda en till en mer tillfredsställande helhetsupplevelse

Fråga; har du (eller ni andra) haft “vanilla” kunder som (medvetet eller omedvetet) söker nå detta flow genom sexuellt energiutbyte , men inte vet hur de ska kunna nå det. Kan ni intuitivt hjälpa dem? Ibland är det ju (som beskrivits här tidigare) mer helande med ett bra samtal, en ärlig omfamning eller ett gemensamt bad eller typ en vild brottningsmatch, ha, ha

Det stämmer att jag möter undergivna kunder numer, i rollen som dominant.

Nej, jag tror inte nödvändigtvis att BDSM-kunder söker en djupare upplevelse än GFE-kunder. Jag kan delvis hålla med dig om att BDSM kräver mer av sexarbetaren, men det är bara i vissa delar, i andra delar är GFE-träffar mer utmanande. Självklart också beroende på sexarbetarens personlighet och naturliga läggning. Jag tycker inte att jag behöver vara mycket mer lyhörd för kundens sinnesstämning egentligen nu; lyckade GFE-träffar kräver stor fingertoppskänsla också. Min erfarenhet är också att GFE-kunder inte kan sägas endast söka en orgasm, utan det finns ofta mycket mer därtill, precis som i många BDSM-sessioner.

Vad som är en positiv upplevelse för mig som sexarbetare är kopplat till andra saker än autenticitet i första hand.

Jag har inte haft någon kund som, i alla fall uttalat, söker den typen av sexuellt energiutbyte som du beskriver. Jag försöker alltid möta mina kunder och deras längtan så gott jag kan. Med det sagt tror jag att den domän du verkar i nog är långt mycket mer givande för alla inblandade parter om sammanhanget inte är kommersiellt. För i grunden är det jag erbjuder ett typ av skådespel, hur hjärtligt det än spelas och hur svårt det än är för kunden att uppfatta minsta hint av att det ligger till så. Någon riktigt ”ärlig omfamning” ger jag inte till kunder, det ger jag endast till mina nära och kära.
Citera
2024-05-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag har varit intresserad av sex, sexarbete och sexindustrin sedan jag var barn. Men mainstream media skrämde mig verkligen från att börja med det pga att jag aldrig har sett mig som ett offer. Jag började när jag var i mina late twenties när jag fick en lucka mellan relationer.

Det är fortfarande en stark kink för mig men nu gör jag det bara för pengar. Med det sagt så uppskattar jag väldigt många av mina kunder!
Ni verkar inte vara nåra offer. Ni är sexarbetare som valt det själva, ni träffar vem ni vill när det passar för att tjäna extra pengar.

Vad har ni lärt er av att vara sexarbetare? Ni träffar många människor, har ni fått extra people skills?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in