Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-12, 14:26
Medlem
Tror inte det är något du kan göra åt det, han har tyvärr rätt att ha kvar filmen, även om det är jävligt fult av honom när han vet att du mår dåligt av det. Det du kan göra är att ta med dig den här erfarenheten in i framtida relationer, att du kanske inte ska ställa upp på att filmas/fotograferas om du inte är okej med att arbetsgivare/ kunder/ föräldrar eller barn kan råka snubbla över materialet nån gång i framtiden
En bild är för evigt heter det ju, speciellt i dag när folk ofta använder sin smartphone att filma/fotografera med och en bister sanning här i livet är att man inte kan lita på någon, sen kan ju dessutom mobiler hackas, stjälas eller nått klantigt misstag ske. Så skydda dig själv bättre i framtiden.
Citera
2024-05-12, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Kör du på med missionären i släckt belysning så kör vi andra som är lite mer kinky och frigjorda på vår väg. Har nog cirka 30 gb av videos på kvinnor som jag haft sex med. Tycker att det ger en krydda till sexlivet.

Je je, om du kunnat läsa hade du sett att även jag både uppmuntrar och gärna filmar tjejer i situationer av sexuella utsvävningar med mig.Det var inte det som var poängen utan hur korkade dom är som helt utan tanke på framtiden går med på det för att sen som TS få ångest av det. Skärp dig.

30gb? Filmar du med en potatis då eller består ditt arkiv av tre filmer?
Senast redigerad av GylleneUttern2 2024-05-12 kl. 14:31.
Citera
2024-05-12, 14:33
Medlem
Om en av parterna vill att filmen skall raderas då gör man det.
Citera
2024-05-12, 14:38
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isabelle-Kitty
Skulle mitt ansikte ändras så mycket på endast 10 år? Videon håller hög kvalitet när det kommer till skärpan. Man ser tydligt att det är mitt ansikte. Mitt ex höll i mobilen när jag sög så det är filmat riktigt nära mitt ansikte.
Tiden går snabbt, det finns så många sådana filmer att en film snabbt försvinner.
Jag hittade en sådan film på en kollega-tjej, relativ okej i utseende, brydde jag mig? Kanske när jag såg den först lite grann, men sedan försvann intresset, dessutom var kollegan på väg mot 30 och inte speciellt trevlig personlighet, nästan helt ointressant.
Citera
2024-05-12, 14:53
Medlem
Qualatexs avatar
Efter att ha tillgodogjort mig svaren från TS, så anser jag att denna/denne trollar.

TS beskrivningar av gärningen är väldigt.. målande. Lite väl detaljerade för att komma från en skamsen kvinna.
Motbevisa gärna mitt påstående.

Beskrivningarna gör läsningen mer underhållande dock.
Citera
2024-05-12, 15:01
Avstängd
Adrenaline976s avatar
Citat:
Jag och mitt ex gjorde slut strax efter nyår. Jag skaffade ganska snabbt en hyresrätt och flyttade ut från vår gemensamma villa. Vi har våran son varannan vecka. Därför har vi ganska mycket kontakt sinsemellan.

2021 spelade mitt ex in mig när jag gav honom en avsugning på sin mobil. Filmen är drygt 7 minuter lång. Jag sitter helt naken på knä mellan hans ben och suger. I slutet av videon när han sprutar tar jag sperman i munnen och sväljer. Jag är dessutom gravid i vecka 20 när videon spelas in. En video som jag absolut inte vill ska komma ut. Jag var 26 år vid tillfället.

Jag har pratat med honom om detta flera gånger sen vi gjorde slut. Men han vägrar ta bort videon. Han påstår att han har rätt att ha filmen på sin mobil men att han inte får sprida den vidare utan min tillåtelse. Har han verkligen rätt att ha filmen på sin mobil även om jag vid tillfället gav honom tillåtelse att filma när jag sög? Videon spelades in i vårat gemensamma hem i sovrummet om det har någon betydelse.

Han säger att han absolut inte ska lägga ut den på någon sida eller sprida den vidare på annat sätt. Han ska heller inte visa filmen för någon. Filmen är enligt honom ett minne han sparat och enbart kollar på själv. Har på senare tid blivit mer och mer orolig över att han ska ”råka” lägga ut filmen eller att hans telefon blir hackad och filmen sprids på så vis. Bor på ganska liten ort och har ett jobb som kräver förtroende så det skulle vara förödande om videon kom ut. Har även en ny partner numera.

Kan jag på något sätt kräva att han tar bort filmen från sin mobil? Pratade med honom senast förra veckan och han vägrar ta bort filmen. Hur ska jag göra?
Så länge han inte sprider klippet så är det inte olagligt. Ni ”filmade” det där från hans lur och båda var med på det. Respekterar han sig så tar han bort det annars finns inget att göra.
Citera
2024-05-12, 15:09
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
2021 spelade mitt ex in mig när jag gav honom en avsugning på sin mobil. Filmen är drygt 7 minuter lång. Jag sitter helt naken på knä mellan hans ben och suger. I slutet av videon när han sprutar tar jag sperman i munnen och sväljer. Jag är dessutom gravid i vecka 20 när videon spelas in.

Kan jag på något sätt kräva att han tar bort filmen från sin mobil? Pratade med honom senast förra veckan och han vägrar ta bort filmen. Hur ska jag göra?

Detta känns lite som någon troll-tråd eller runkgubbes fantasier. Framförallt för att man går in på detaljnivå som egentligen är oväsentligt.
Vad stoppar ditt ex från att ljuga att han har tagit bort filmen?
Citera
2024-05-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Efter att ha tillgodogjort mig svaren från TS, så anser jag att denna/denne trollar.

TS beskrivningar av gärningen är väldigt.. målande. Lite väl detaljerade för att komma från en skamsen kvinna.
Motbevisa gärna mitt påstående.

Beskrivningarna gör läsningen mer underhållande dock.
På vilket sätt är min beskrivning ”målande”?
Varför skulle jag vara skamsen över att utföra oralsex på min dåvarande sambo som jag dessutom väntade barn med? Känner ingen skam alls. Däremot mår jag dåligt eftersom jag oroar mig för att filmen ska läcka ut på nätet. Jag tror inte att mitt ex skulle läcka den medvetet. Men vad händer om han blir hackad och filmen läcker ut på så vis? Kan han då bli dömd för detta? Jag mår också dåligt över att mitt ex inte tar bort filmen. Trodde det var självklart att man tog bort intima bilder och videos när ett förhållande spricker. Så väldigt besviken och sårad av mitt ex. Men är inte ett dugg skamsen över själva akten i sig. Men vill inte att någon annan tar del av filmen. Vad är det som är svårt att förstå?

Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Detta känns lite som någon troll-tråd eller runkgubbes fantasier. Framförallt för att man går in på detaljnivå som egentligen är oväsentligt.
Vad stoppar ditt ex från att ljuga att han har tagit bort filmen?
Jag har inte gått ut med några detaljer som kan avslöja vem jag är. Mer än att jag var gravid vid tillfället när mitt ex filmade. Har även avslöjat att jag har blont hår och en tatuering på axeln, eller snarare på överarmen som sträcker sig uppåt mot axeln. Ingenting som kan bindas till mig. Finns fler tjejer med tatuering och blont hår som varit gravida.
Runkgubbes fantasier? Jag har knappt fått någon juridisk feedback, det mesta jag får är hat från män som verkar avundsjuka. Inte undra på att moderatorn rensade upp i tråden.
Vad exakt är på detaljnivå?

Ingenting stoppar mitt ex från att ljuga. Men nu har han inte ens ljugit. Utan talat sanning och säger att klippet är kvar på hans mobil.
Ni får kalla på mig troll eller lögnare bäst ni vill. Men tänk på att jag har ett stort problem och en stor oro kring detta. Då hjälper inte era anklagelser mig alls.
Citera
2024-05-12, 15:39
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Varför skulle jag vara skamsen över att utföra oralsex på min dåvarande sambo som jag dessutom väntade barn med? Känner ingen skam alls.
Det är naturligtvis filmningen av akten (notera att jag skrev ”akten” och inte ”när jag sög hans kuk”, vilket kvalificerar som målande beskrivning) som ligger till grund för skammen.
Påstår du att ej känner skam, så är du svaret skyldig till varför du överhuvudtaget startade tråden.
Citat:
Jag har knappt fått någon juridisk feedback, det mesta jag får är hat från män som verkar avundsjuka.
Du har fått åtskilliga svar som påpekar att filmen är mannens egendom; och han begår ej något brott genom att inte tillmötesgå din vilja.

Dessa inlägg kan knappast ha undgått dig?
Citera
2024-05-12, 15:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Varför skulle jag vara skamsen över att utföra oralsex på min dåvarande sambo som jag dessutom väntade barn med? Känner ingen skam alls. Däremot mår jag dåligt eftersom jag oroar mig för att filmen ska läcka ut på nätet. Jag tror inte att mitt ex skulle läcka den medvetet. Men vad händer om han blir hackad och filmen läcker ut på så vis? Kan han då bli dömd för detta? Jag mår också dåligt över att mitt ex inte tar bort filmen. Trodde det var självklart att man tog bort intima bilder och videos när ett förhållande spricker. Så väldigt besviken och sårad av mitt ex. Men är inte ett dugg skamsen över själva akten i sig. Men vill inte att någon annan tar del av filmen. Vad är det som är svårt att förstå?

Jag har inte gått ut med några detaljer som kan avslöja vem jag är. Mer än att jag var gravid vid tillfället när mitt ex filmade. Har även avslöjat att jag har blont hår och en tatuering på axeln, eller snarare på överarmen som sträcker sig uppåt mot axeln. Ingenting som kan bindas till mig. Finns fler tjejer med tatuering och blont hår som varit gravida.
Runkgubbes fantasier? Jag har knappt fått någon juridisk feedback, det mesta jag får är hat från män som verkar avundsjuka. Inte undra på att moderatorn rensade upp i tråden.
Vad exakt är på detaljnivå?

Ingenting stoppar mitt ex från att ljuga. Men nu har han inte ens ljugit. Utan talat sanning och säger att klippet är kvar på hans mobil.
Ni får kalla på mig troll eller lögnare bäst ni vill. Men tänk på att jag har ett stort problem och en stor oro kring detta. Då hjälper inte era anklagelser mig alls.

Nej, om någon annan hackar hans telefon, eller var nu filmen finns lagrad, så är det den personen som gör sig skyldig till brott, inte ditt ex.

Det enda som skulle kunna göra ditt ex skyldig till brott är, som flera redan påpekat, om han själv väljer att sprida filmen eller om han försöker använda filmen för att på något sätt utpressa dig.

Sedan är väl frågan hur farligt det egentligen skulle vara om denna film fick spridning? Du skriver själv att det skulle vara svårt att identifiera dig enbart utifrån filmen och det är inte så att du filmas när du gör något olagligt eller ens omoraliskt. Folk har trots allt sex hela tiden även om det inte filmas alla gånger.

Istället för att grubbla över något du inte kan påverka, ta lärdom av det bara, var lite försiktigare i framtiden och gå vidare med ditt liv, och om det visar sig i framtiden att ditt ex försöker sig på något som faktiskt skulle vara olagligt fundera då över vad du vill göra åt saken.
Citera
2024-05-12, 15:49
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precum
Hon kan ju förklara situationen på tex Youtube inför hela världen med en intervju av sig själv och vara anonym om om hon vill. Hon måste inte dela med honom och lita på att han raderar den från sin telefon för att kanske bara ändå ha den sparad på ett USB-minne.
Det var det mest meningslösa råd jag någonsin läst. 😂😂😂
Vad i allsin dar skulle hon vinna på det om det nu ändå skulle vara helt anonymt?
Citera
2024-05-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Det är naturligtvis filmningen av akten (notera att jag skrev ”akten” och inte ”när jag sög hans kuk”, vilket kvalificerar som målande beskrivning) som ligger till grund för skammen.
Påstår du att ej känner skam, så är du svaret skyldig till varför du överhuvudtaget startade tråden.

Du har fått åtskilliga svar som påpekar att filmen är mannens egendom; och han begår ej något brott genom att inte tillmötesgå din vilja.

Dessa inlägg kan knappast ha undgått dig?

Jag har inte heller skrivit ”jag sög hans kuk”. Jag har använt ord som: suga, svalde och oralsex.
Nej! Jag känner ingen skam att jag utförde oralsex och lät mig filmas. Det är sånt som ofta sker i parförhållanden. Men jag skulle skämmas om videon läckte ut på nätet och folk tog del av videon. Framförallt familj, grannar och kollegor. Inte minst min nuvarande partner. Ingen ska behöva få sin sexvideo utlagd på nätet. Det är privat. Har ingen som helst lust att synas helt naken i en video på nätet. Är det så svårt att förstå?

Jo självklart har jag fått många bra svar. Men innan moderatorn rensade var varannat inlägg om vilken hora jag var och folk var skadeglada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in