Citat:
Ursprungligen postat av
Qualatex
Efter att ha tillgodogjort mig svaren från TS, så anser jag att denna/denne trollar.
TS beskrivningar av gärningen är väldigt.. målande. Lite väl detaljerade för att komma från en skamsen kvinna.
Motbevisa gärna mitt påstående.
Beskrivningarna gör läsningen mer underhållande dock.
På vilket sätt är min beskrivning ”målande”?
Varför skulle jag vara skamsen över att utföra oralsex på min dåvarande sambo som jag dessutom väntade barn med? Känner ingen skam alls. Däremot mår jag dåligt eftersom jag oroar mig för att filmen ska läcka ut på nätet. Jag tror inte att mitt ex skulle läcka den medvetet. Men vad händer om han blir hackad och filmen läcker ut på så vis? Kan han då bli dömd för detta? Jag mår också dåligt över att mitt ex inte tar bort filmen. Trodde det var självklart att man tog bort intima bilder och videos när ett förhållande spricker. Så väldigt besviken och sårad av mitt ex. Men är inte ett dugg skamsen över själva akten i sig. Men vill inte att någon annan tar del av filmen. Vad är det som är svårt att förstå?
Citat:
Ursprungligen postat av
Markus.Stahlinder
Detta känns lite som någon troll-tråd eller runkgubbes fantasier. Framförallt för att man går in på detaljnivå som egentligen är oväsentligt.
Vad stoppar ditt ex från att ljuga att han har tagit bort filmen?
Jag har inte gått ut med några detaljer som kan avslöja vem jag är. Mer än att jag var gravid vid tillfället när mitt ex filmade. Har även avslöjat att jag har blont hår och en tatuering på axeln, eller snarare på överarmen som sträcker sig uppåt mot axeln. Ingenting som kan bindas till mig. Finns fler tjejer med tatuering och blont hår som varit gravida.
Runkgubbes fantasier? Jag har knappt fått någon juridisk feedback, det mesta jag får är hat från män som verkar avundsjuka. Inte undra på att moderatorn rensade upp i tråden.
Vad exakt är på detaljnivå?
Ingenting stoppar mitt ex från att ljuga. Men nu har han inte ens ljugit. Utan talat sanning och säger att klippet är kvar på hans mobil.
Ni får kalla på mig troll eller lögnare bäst ni vill. Men tänk på att jag har ett stort problem och en stor oro kring detta. Då hjälper inte era anklagelser mig alls.