Citat:
Ursprungligen postat av
Gua-ka-mole
Nu har hon tappat det fullständigt. Det är över. Såg just hennes senaste stories på Insta. Alltså.
Bumbi, vad var det du försökte göra? Ska det vara roligt eller vad? Jag fattar inte. Du behöver prata med din läkare och säga att du vill ha hjälp.
Tänk också på att hon snart är 40 år när du kollar på dem, så sjukt obehagligt!
Så brukar jag tänka att det finns säkert många som henne men sen övergår tankarna till att nä hon är nog värst av de värsta.
Bumbis definition av "jag mår så bra och har det så bra, har utvecklats så mycket det senaste året, lever drömmen": ingen familj, inga vänner, inga pengar, förvaltare, ingen mat, gamla möbler och kläder, kass hygien, tar sönder sitt yttre, egoistisk och arrogant insida, kan inte räkna eller läsa, många fiender och ovänner, mytoman, noll verklighetsuppfattning, tandvärk, skulder, skattesmitare, bidragsfuskare, kan inte laga någon form av mat, bortglömd och irrelevant, tung framtid med en brant uppförsbacke, väldigt oallmänbildad mm.
De plus som talar till Bumbis fördel: tänkte i flera minuter men det enda jag kom på är att hon fortfarande andas och kan stå upp (helt ärligt)