2024-05-11, 22:43
Medlem
Herregud vad skabbet försöker skohorna in sig i Anjo och Chrippa dramat så någon ska prata om henne.

Emelie, Anjo skiter i ditt söndersminkade tryne och svintohår.
2024-05-11, 23:11
Medlem
Emelie vem?
Jaha hon som tigger pengar och är helt bortglömd nu ⬇️🚮
2024-05-12, 00:31
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Emelie vem?
Jaha hon som tigger pengar och är helt bortglömd nu ⬇️🚮

Ja du vet hon med superdålig hygien och som försöker tvinga folk att hångla med henne även att dom inte vill. Den Slemelie är det.
2024-05-12, 00:34
Medlem
Nu har hon tappat det fullständigt. Det är över. Såg just hennes senaste stories på Insta. Alltså.

Bumbi, vad var det du försökte göra? Ska det vara roligt eller vad? Jag fattar inte. Du behöver prata med din läkare och säga att du vill ha hjälp.
2024-05-12, 01:00
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Nu har hon tappat det fullständigt. Det är över. Såg just hennes senaste stories på Insta. Alltså.

Bumbi, vad var det du försökte göra? Ska det vara roligt eller vad? Jag fattar inte. Du behöver prata med din läkare och säga att du vill ha hjälp.

Tänkte lika. Jag skrev några rader till henne..men raderade lika snabbt, insåg att jag skulle bli blockad . Vill se vad som händer efter denna grova mobbing av Anjo / teater-spektakel som hon lägger ut på sin insta. Fyfan va dålig hon är och hon har noll känsla här. Hon är så pasé. Tragik är huvudrubriken på hennes senaste klipp .
2024-05-12, 01:01
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:

Ja hon har tappat det helt nu det va kul i mellanstadiet kanske.
2024-05-12, 01:59
Medlem
Von.griss avatar
”Tvånglaren”

Usch stackars folk som blivit utsatta för henne, lär ju vara fler personer hon försökt tvinga sig på!
Ett nej är ett nej Emelie, det gäller även förståndshandikappade kvinnor likt dig själv. Ajabaja! Big No No!

https://imgur.com/a/pr9NhOk
2024-05-12, 03:32
Medlem
Citat:

Tänk också på att hon snart är 40 år när du kollar på dem, så sjukt obehagligt!
Så brukar jag tänka att det finns säkert många som henne men sen övergår tankarna till att nä hon är nog värst av de värsta.
Bumbis definition av "jag mår så bra och har det så bra, har utvecklats så mycket det senaste året, lever drömmen": ingen familj, inga vänner, inga pengar, förvaltare, ingen mat, gamla möbler och kläder, kass hygien, tar sönder sitt yttre, egoistisk och arrogant insida, kan inte räkna eller läsa, många fiender och ovänner, mytoman, noll verklighetsuppfattning, tandvärk, skulder, skattesmitare, bidragsfuskare, kan inte laga någon form av mat, bortglömd och irrelevant, tung framtid med en brant uppförsbacke, väldigt oallmänbildad mm.
De plus som talar till Bumbis fördel: tänkte i flera minuter men det enda jag kom på är att hon fortfarande andas och kan stå upp (helt ärligt)
2024-05-12, 07:39
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Tänk också på att hon snart är 40 år när du kollar på dem, så sjukt obehagligt!
Så brukar jag tänka att det finns säkert många som henne men sen övergår tankarna till att nä hon är nog värst av de värsta.
Bumbis definition av "jag mår så bra och har det så bra, har utvecklats så mycket det senaste året, lever drömmen": ingen familj, inga vänner, inga pengar, förvaltare, ingen mat, gamla möbler och kläder, kass hygien, tar sönder sitt yttre, egoistisk och arrogant insida, kan inte räkna eller läsa, många fiender och ovänner, mytoman, noll verklighetsuppfattning, tandvärk, skulder, skattesmitare, bidragsfuskare, kan inte laga någon form av mat, bortglömd och irrelevant, tung framtid med en brant uppförsbacke, väldigt oallmänbildad mm.
De plus som talar till Bumbis fördel: tänkte i flera minuter men det enda jag kom på är att hon fortfarande andas och kan stå upp (helt ärligt)

Kollade nu som först på skiten, och ja fy fan vad obehagligt det blir. Riktigt creepy.
Inte roligt någonstans.
Men vad förväntar man sig av en som kan tvångla massa folk… usch 🤮
2024-05-12, 08:46
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Kollade nu som först på skiten, och ja fy fan vad obehagligt det blir. Riktigt creepy.
Inte roligt någonstans.

Helt klart ! Tänk också på att det är NOLL kommentarer på klippen. Det betyder att alla 9000följare ÄR smartare nog än bimbo och bara är där för att se förfallet. Alla vet och har redan lärt sig att kommenterar man - blockas man 🥴
Förstå vilken miljö hon har skapat för sig på internet också. Otäck.
2024-05-12, 10:06
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
”Tvånglaren”

Usch stackars folk som blivit utsatta för henne, lär ju vara fler personer hon försökt tvinga sig på!
Ett nej är ett nej Emelie, det gäller även förståndshandikappade kvinnor likt dig själv. Ajabaja! Big No No!

https://imgur.com/a/pr9NhOk

Älskar dina bilder alltså! 😅
2024-05-12, 10:18
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Inte roligt någonstans.

Var kan man se detta? Hon har blockat mig på tiktok.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in