Citat:
Ursprungligen postat av
KlinkersAerBra
Fel. Israels låt var till och med sämre än förra året.
https://www.youtube.com/watch?v=Z3mIcCllJXY&ab_channel=EurovisionSongConte st
Hade Noa uppträtt i år kanske Israel hade vunnit. Utan stödrösterna hade lilla ryska israeliska gumman i år hamnat nere med Norge.
Israels låt i år är objektivt dålig och den enda chansen låg på politiska planet. Det vet ju alla.
Din plan att förstöra tävlingen misslyckades, sug på den du.
Du verkar ju inte frisk. Objektivt sett har den bedömts av musiker och det talades om ett problem för arrangören då Israel skulle vinna om det var kvaliteten som avgjorde. Hur skulle det tas emot av de nya nazisterna (vänstern + muslimerna).
Sen har du nog missuppfattat det där med stödrösterna. Det var så att Israel förlorade för att andra stödröstade på annat än Israel. Det har varit många såna kampanjer senaste och jag skulle inte vara förvånad om det visar sig att så kallade trollkonton styrda från Iran ligger bakom en stor del av rösterna.
Men vad fan har förra årets låtar och artister med årets tävling att göra?

Du är ju inte direkt jättesmart måste man allt säga.
Jag har inte haft någon plan att förstöra någon tävling. Du börjar med det där vanliga fake news och det gör att man inser att du förmodligen saknar förmåga att förstå hur saker hänger ihop. Men att tävlignen förstörs av påverkanskampanjer från Iran och andra islamister är så klart surt. Mest för att jag inser att det inte bara påverkar den här tävlingen. Det påverkar hela vårat samhälle.
Ja, den är sur att suga på.