2024-05-12, 03:00
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Nu är du på fyllan igen Patsy. Den första videon jag postade var ju "Ein bißchen Frieden" med Nicole.

Bra musik om man har svårt att somna, det håller jag med om.
Mer drag i årets vinnare.
2024-05-12, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Armeniens bidrag var trevligt, där är vi överens åtminstone. Men att Israels bidrag var tillräckligt bra för att dra in den stora mängden telefonröster är helt orimligt, därför hade en eventuell israelisk vinst varit mycket ovärdig (då resultatet i så fall grundat sig i politisk röstning från människor som i vanliga fall är fullkomligt ointresserade av Eurovision, vilket vi sett otaliga bevis på i bara denna tråd).
Fattar vad du menar. Min gissning är att om kriget inte hade existerat så hade Israel fått betydligt färre röster från Europas folk, och betydligt fler från jurygrupperna. Sammantaget tror jag det hade räckt till topp tre ändå. Så bra var låten. Låt oss säga fjärde mest röster från folket och tredje mest från jurygrupperna. Sammantaget en andraplats med häng på förstaplatsen.
2024-05-12, 03:02
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Och?

Kroatien fick fler röster. https://eurovisionworld.com/eurovision/2024#croatia

Och den söta hennapennapojken van totalt.

Skaffa dig ett liv.
Haha, det ha du iof rätt i Patsy. Ska gå och lägga mig nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det har och göra med att folk är trötta på kaoset som muslimerna skapar helatiden. Det är upplopp och skit mest helatiden och nu är det palestinademonstrationer trots att deras egna land gått in i Israel och slaktat barnfamiljer.

Folk i väst spyr på de här människorna. Man är trötta på skiten.

Vi såg 2015 vilka länder som öppnade sina hjärtan för muslimsk massinvandring. Länder i Väst, ej Öst.
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Och?

Kroatien fick fler röster. https://eurovisionworld.com/eurovision/2024#croatia

Och den söta hennapennapojken van totalt.

Skaffa dig ett liv.

Skaffa dig ett liv själv din jävla idiot.

Kroatien fick fler poäng från tittarna

Antalet röster och hur de är fördelade är inte presenterat ännu (om det nånsin kommer blir presenterat, det kommer ju bli ännu pinsammare då med dessa jävla jurygrupper)
Senast redigerad av Statsminister2030 2024-05-12 kl. 03:07.
2024-05-12, 03:03
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandalayBay
Exakt alla siffror finns på EBUs hemsida sedan en timme tillbaka. De bryter ner folkets röster, land för land. Varsågod att gå in och kika. Finns i svenska tidningar från o med i morgon bitti. Godnatt

Jag frågar om telefonrösterna då du uppenbarligen inte förstår svenska.
Kan du ge en länk till dom som redovisar per land?
Resten har jag redan länkat till.
2024-05-12, 03:04
Medlem
Citat:
Det där vet du inget om så nu sitter du och killgissar.
Du kanske får rätt när man får se siffrorna nedbrutna per land.

Vilka tror du skulle vilja vara med i ESC om det var så att rösterna var viktade utifrån ett lands storlek?
Men herregud du är ju från vettet? Siffrorna är ju redan nedbrutna per land? Vad är det du inte förstår? Siffrorna han refererar till är ju samma som jag refererar till - nämligen DE OFFICIELLA FRÅN EBU.
Facit finns redan. Hela västvärldens folk röstade på Israel. Kan du släppa det nu?
2024-05-12, 03:05
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Som jag skrev så betyder en 12a från Tyskland, Storbritannien, Frankrike m.m mer än vad en 12a från Armenien gör. Opinionen i stormaktsländerna är det viktiga. Att något skitland i öst inte gillar Israel är oväsentligt.

För mig handlar det inte om tävlingen utan om hur stödet ser ut ute i de stora länderna i Europa med hög muslimsk invandring. Nu har jag fått svaret att folk står på Israels sida.

Du menar Kroatiens sida eftersom det är lång infekterad konflikt mellan dom och Serbien.
Den är lite tråkig att dra upp här.
2024-05-12, 03:06
Medlem
Citat:
Jag frågar om telefonrösterna då du uppenbarligen inte förstår svenska.
Kan du ge en länk till dom som redovisar per land?
Resten har jag redan länkat till.
https://eurovisionworld.com/eurovision/2024#israel
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandalayBay
Men herregud du är ju från vettet? Siffrorna är ju redan nedbrutna per land? Vad är det du inte förstår? Siffrorna han refererar till är ju samma som jag refererar till - nämligen DE OFFICIELLA FRÅN EBU.
Facit finns redan. Hela västvärldens folk röstade på Israel. Kan du släppa det nu?

Snubben är ju fullständigt hjärndöd och har matematikkunskaper som en 7 åring.
Medlem
Citat:
Ja och befolkningen i väst är trötta på skiten nu.

Uppenbarligen ville man ha mer, trots redan stor muslimsk invandrarbefolkning.

Västerlänningar är mer invandringsliberala än östeuropéer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Hur var kvällen?
Helt fantastisk. Bra käk och dryck på förfesten. Klart mest folk på dansgolvet när DJn spelade Europapa. Och liveshowen var sjukt intressant live. Mycket grafikgrejer i golvet man inte ser på tv. Och hur alla gigantiska riggar rör sig runt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in