Citat:
Ursprungligen postat av
IB03
...
Snälla IB03: Kan vi inte bara strunta i förskoleungarna och gå vidare själva? Vi behöver koncentrera oss på vad som hände efter bron! Helena gick över bron, sannolikt med KM (men PU eller någon annan kan naturligtvis inte uteslutas). Men vad händer sedan?
Jag är misstänksam mot Thord, för han har en obehaglig tendens att stötta United med flera, men skillnaden mellan Thord och de andra är att han agerar lite "smartare", lite mer "bildat" och lite mer "i bakgrunden". Jag kan faktiskt se honom på "fel" sida, så att säga.
Samma sak gäller hur Thord matade tråden med "danskarna" och allehanda kopplingar mellan vem som bodde med vem, vem som fick barn med vem och så vidare. (I sammanhanget kan jag störa mig på hur fort Thord kunde fram alla denna information.) Jag har en varningsflagg för att Thord kan ha velat styra tråden mot danskarna (som du i så fall köpte ...). Därför är jag fortfarande reserverad mot Thord och danskspåret - även om uttalanden från EA och JohLa pockar på uppmärksamhet av egen kraft.