2024-05-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Vem fan kände till Joost Klein? Eller Bambi thug? Jag trodde fram tills igår att folk som pratade om Bambi thug menade Joost Klein…. Inte orkat lyssna på hela Irlands bidrag det var för dåligt och för vulgärt. Marcus & Martinus kanske vinner då, de är nog de enda många av oss kände till sen innan.
Förmodligen ingen, men dom kommer också att vara bortglömda efter tävlingen. Men Eden och hennes entourage har sett till att offerkoftan sitter hårt på stackars sköra Eden så henne kommer hela världen att minnas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Bambie som representerar Irland försöker nu plocka billiga poäng från pk-vänstern och Nederländerna för att de ska rösta på henne. Hoppas att hon skjuter sig i foten och att effekten blir den motsatta.

Problematiken är att vi människor är ganska dumma i grunden och lättpåverkade av yttre faktorer och får den häxa med sig flera deltagare så kanske de kan skapa riktiga problem.

Jag hoppas EBU inte viker sig för sådan utan sätter hårda tag direkt mot henne.
Medlem
Citat:
“Dear Coven, There was a situation while we were waiting to go to stage for the flag parade rehearsal which I felt needed urgent attention from the EBU – the EBU have taken this matter seriously and we have been in a discussion about what action needs to be taken."
Från Bambie Thugs instagram. Vet någon vad det gäller?
2024-05-11, 15:43
Medlem
Suck! Att Sverige alltid ska lyckas befrämja internationell uppmärksamhet kopplat till oordning, demonstrationer och lite lokalt kaos. Hade EBU varit smarta hade de hanterat detta mycket smidigare genom att på ett tidigt stadie ta bort det israeliska bidraget så hade vi sluppit allt det här. Är det inte koranbränningar som ska tillåtas, som svärtar ner den globala bilden av vårt land, så är det det sånt här.

Så oproffsigt hanterat av EBU och typiskt Sverige. Vi ska alltid vara bror duktig och agera "korrekt". Så naiva och ostrategiska.
Senast redigerad av Knutas50 2024-05-11 kl. 15:45.
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Det blir 20 röster från mig och 20 röster från tjejen på Israel ikväll. Underbart om de tar hem hela tävlingen, men jag nöjer mig med om Sverige ger Israel 12 poäng. Vilket underbart långfinger från Sverige till alla Hamasrunkare och vänsterhjon som tror att de har svenska folket i ryggen

Inga Islamister på Våra Gator!

Samma här! Har inte röstat tidigare men nu j-vlar
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag går all in och skickar in 60 röster från mig själv: 20 sms, 20 samtal från hemtelefonen och 20 klick i appen.

Smart! Det ska jag också göra fast jag har iofs ingen hemtelefon....
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanthuggen
Dags att förbereda för storfirande om det skulle bli som tönten med kepsen tror.
Då kommer en massa länder ej vilja va med nästa år
2024-05-11, 15:44
Medlem
Så snart skiten startar så ska jag lägga alla röster jag kan på Israel även om det kostar en slant. Samtidigt ska jag spela denna låt under alla bidrag utom Israels. https://youtu.be/oxU_iLKJQAI?si=DSlkjr64g94NTQxd

Synd att man inte bor centralt i Malmö och kan låta ljudet höras.
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Newsflash…Irland missade genrepet, kräver att Israel utesluts.
Nu börjar röstfisket..
Då kanske de hoppar av med vad bra det gynnar sveriges chanser att vinna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Från Bambie Thugs instagram. Vet någon vad det gäller?

häxan fiskar röster samt att hon försöker få alla att gadda sig mot israel, exakt på samma sätt som dessa parader när de kraxar på gatorna och hotar alla som går in på mcdonalds, dricker coca cola osv.....
2024-05-11, 15:45
Medlem
SodaFointains avatar
Israel borde aldrig fått vara med. Fick ej ryssland vara med borde inte de heller få va med inte ukraina heller ifall de skulle vinna då får ju annat land ha det!
2024-05-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Tog en tur i Eurovision village. Fantastiskt väder, bra stämning och glada människor och inget skitsnack om något. Skön miljö.
Bra att höra.

P4 är ute och intervjuar. De hade just tre brittiska damer i ABBAtröjor som hade sett en spelning med gruppen 1979.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in