2024-05-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Unibet har nu senaste timmen sänkt oddsen från 26 gånger pengarna till 21 gånger pengarna för vinst för Irland...
Bortkastade pengar kör hårt
2024-05-11, 15:38
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Hela åttaklövern har gjort Eurovision till politik.
Tror nog att den delen som kallar sig höger är mest i förnekelse över att dom gör det till politik.

Rösta på Israel så går pengarna till Radiohjälpen som i sin tur skickar pengarna till Palestina. 😂

Dom som tittar på programmet skiter fullständigt i alla er i Hamas vänstern eller Israel högern. Ni bara tror det.

Ok, lilla arab-gumman hur tänker du nu? Tror du alla intäkter till Radiohjälpen går till Palestina?
2024-05-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Bambie thug vill nu att Israel utesluts vilken jävla samling dårar.... Israel kommer vinna, det är det som börjar störa artisterna..
Och Expressen kallar den apfula irländaren för ”fan-favoriten”. Om det stämmer är det bra att eurovision tycks vara på väg att självdestruera.
https://www.expressen.se/noje/eurovision/irland-missade-genrepet-i-eurovision/
Medlem
GeleZachas avatar
Ska bli intressant det här... Tror ni att länder kommer dra sig ur nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Newsflash…Irland missade genrepet, kräver att Israel utesluts.
Nu börjar röstfisket..

Ha, ha, en sån soppa - de så "goda" både EBU och anti-Israel länderna börjar förstå att Israel kanske vinner pga av den gemensamma tysta folkviljan, det kan aldrig accepteras av dessa skitstövlar - nu sitter många med skägget i brevlådan och är lösa i magen!
2024-05-11, 15:40
Medlem
Kul att holländska tittare får fortfarande rösta
och den holländska juryns poäng räknas i finalen.
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Kicka satanist horan och diskvalificera irland så de aldrig får delta mer

Bambie som representerar Irland försöker nu plocka billiga poäng från pk-vänstern och Nederländerna för att de ska rösta på henne. Hoppas att hon skjuter sig i foten och att effekten blir den motsatta.
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Det blir 20 röster från mig och 20 röster från tjejen på Israel ikväll. Underbart om de tar hem hela tävlingen, men jag nöjer mig med om Sverige ger Israel 12 poäng. Vilket underbart långfinger från Sverige till alla Hamasrunkare och vänsterhjon som tror att de har svenska folket i ryggen

Inga Islamister på Våra Gator!
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Mycket intressant länk.

"TV4nyheterna har sökt EBU för en kommentar"
Jag killgissar att all deras presspersonal är upptagna med att prata med tevebolag och högljudda kulturminister m fl i de 37 länder som får rösta i kväll.
Jag transgissar att Israel kommer att vinna hela rubbet, inte på grund av bidraget.

Fan, jag följer aldrig den här tävlingen men ikväll känns det som att det blir första gången jag kommer sitta bänkad framför den här bögfestivalen med både bärs och chips. Det verkar som att allt kan hända.
Nån kommer åka på stryk, en annan kommer bryta ihop och ta sitt liv på scen, nya krig kan bryta ut eller så sprängs hela skiten i luften!
2024-05-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikodemous
Tja, han hade troligen inte vunnit tävlingen oavsett, men vad som händer nu är att han har möjlighet att bli martyr för hela kritiken emot Israel. Om så blir fallet, så lär hans turné i sommar bli en framgångssaga.
Blir ingen martyr, lite det man kan läsa mellan raderna, som ex Italiens röstar siffror kom fram under sändning,(torsdag) 40% röstade på Israel och 6-7% på Joost i Italien.
Senast redigerad av hjorten16 2024-05-11 kl. 15:44.
2024-05-11, 15:41
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Det blir 20 röster från mig och 20 röster från tjejen på Israel ikväll. Underbart om de tar hem hela tävlingen, men jag nöjer mig med om Sverige ger Israel 12 poäng. Vilket underbart långfinger från Sverige till alla Hamasrunkare och vänsterhjon som tror att de har svenska folket i ryggen

Inga Islamister på Våra Gator!

Jag går all in och skickar in 60 röster från mig själv: 20 sms, 20 samtal från hemtelefonen och 20 klick i appen.
2024-05-11, 15:42
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Det är så kul att bevittna vilket kaos det blir när de narcissistiska woke-aktivisterna nu "vuxit" upp och kan delta i Eurovision. De tror att alla ska rätta sig efter deras viljor.

De kommer få en chock ikväll om Israel skulle vinna. Hela deras världsbild skulle krossas. De är inte medvetna om att majoriteten i Europa hatar dem.

Exakt! Som alla hjärndöda woke-pedagoger vid Umeå, Malmö och Södertörn.. lågbegåvade feminister som i bästa fall jobbat på arbetsförmedlingen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in