2024-05-11, 10:57
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Snart två allsvenska titlar och en svenska cupen. Strax före Gulliksen hade nog varit en bättre sak att säga.

Titlarna MFF vunnit är tack vare honom?

Om det är så du känner ska jag inte trampa på dina tår.
Citera
2024-05-11, 10:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Nej Guidetti är ingen rolig historia i klass med Pontus Kåmark och Majsan.

När ska AIK lära sig är frågan?
Citera
2024-05-11, 11:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mandaten är väl på två år ifall jag minns korrekt. Den som suttit längst hos oss har varit med sen början av 00-talet. Tror de är tre som suttit över 10 år nu. Pålsson själv har suttit med sen 2010. Kontinuitet är ju en av sakerna vi är ganska kända för när det kommer till ledning.

Du blir väl vald för att göra det bästa för föreningen, inte för att du ska få vinning ur det? Annars förstår jag inte riktigt varför man skulle ställa upp.

Men jag förstår din poäng absolut. Vi är alla tyvärr för otåliga för att vänta ut något som kan inträffa i framtiden.

Ja, oerhört märkligt svingande. Synd på en bra skribent, förhoppningsvis hittar han tillbaka till formen igen.

MFF hade kunnat spela en lovande ung spelare på den positionen och vunnit samtliga titlar. Förmodligen med högre sannolikhet.

Är inget svingande. Ingen klubb i AS hade betalat ens 10 % av vad ni betalat för Pony och då är det per definition en usel affär. Iaf i min bok.

Edit: när man räknar på det är det snarare 35 % kanske.
Senast redigerad av London 2024-05-11 kl. 11:15.
Citera
2024-05-11, 11:12
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Titlarna MFF vunnit är tack vare honom?

Jag har ingen aning faktiskt men han verkar varit ordinarie och hjälpt till vinna titlarna iallafall enligt statistiken. Så bara puddla och gå vidare man kan inte alltid ha rätt.

Tycker du Gulliksen visat något som skulle motivera en prislapp på 20 miljoner än? Jag ser inget IT och lär läggas på gnagarens hög bland alla andra misslyckade profilvärvningar. Med det sagt så fanns där nog varning signaler hos Bodö som gjorde att dom allt valde att gå 5 miljoner minus efter någon månad!
Citera
2024-05-11, 11:15
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej det är absolut inte självklart. Men möjligheten finns naturligtvis.

Gällande Bajen så är det inte ens som att sno godis från ett barn. Det är som att man skulle ge ungjäveln ett rejält kok stryk innan också.

Beror definitivt inte på att jag "inte vågar ta vadet".

De kommer definitivt top 3, vågar du ta det vadet då? Rena bjudodds för dig, du har ju oddsen på din sida. Varför fegar du ur?

Att försöka va lite skön tyder på osäkerhet och du stinker av det.
Citera
2024-05-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej Guidetti är ingen rolig historia i klass med Pontus Kåmark och Majsan.

När ska AIK lära sig är frågan?
Vem är Majsan?
Citera
2024-05-11, 11:24
Medlem
Citat:
Gällande Bajen så är det inte ens som att sno godis från ett barn. Det är som att man skulle ge ungjäveln ett rejält kok stryk innan också.
Det där med att ge ungjäveln ett kok stryk var lite kul 😁
Citera
2024-05-11, 11:24
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
De kommer definitivt top 3, vågar du ta det vadet då? Rena bjudodds för dig, du har ju oddsen på din sida. Varför fegar du ur?

Att försöka va lite skön tyder på osäkerhet och du stinker av det.
Jag blir ganska förvirrad av dina inlägg. Topp-3? Du måste ju trolla!? Om ni nu har 3-5% chans någonting att komma topp-6 så är ju topp-3 knappt ens mätbart!
Citera
2024-05-11, 11:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag blir ganska förvirrad av dina inlägg. Topp-3? Du måste ju trolla!? Om ni nu har 3-5% chans någonting att komma topp-6 så är ju topp-3 knappt ens mätbart!

FP
Citera
2024-05-11, 11:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Vem är Majsan?

Daniel Majstorovic

Citat:

Skulle tro att han menar att Djurgårn kommer top-3?
Citera
2024-05-11, 11:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Det där med att ge ungjäveln ett kok stryk var lite kul 😁

Framförallt är det en korrekt beskrivning av verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Daniel Majstorovic

Skulle tro att han menar att Djurgårn kommer top-3?

Fast varför skulle jag vara rädd för att slå vad om att DIF inte kommer topp-3 när jag redan har ett vad om att dom inte kommer topp-5? 🤔 Finns ingen logik alls.
Citera
2024-05-11, 11:44
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Fast varför skulle jag vara rädd för att slå vad om att DIF inte kommer topp-3 när jag redan har ett vad om att dom inte kommer topp-5? 🤔 Finns ingen logik alls.

Du är ju förfan livrädd att ta vilket vad som helst trots att det är till din favör så erbjuder dig ett ännu bättre odds. Vad väntar du på? Mycket snack, fruktansvärt liten verkstad.

Ditt egna lag då, var slutar de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in