2024-05-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen75
Vet inte jag men zoomar man lite tycker jag mig kunna se konturer på läpparna ” down there” på underklädes fotot hon var tveksam att lägga ut
Ja det ser väldigt konstigt ut..tycker det ser ut som om hon har något i trosan ...som en dragshowartist....
Citera
2024-05-09, 02:06
Medlem
Undrar man inte lite varför Alva tar såna bilder av henne, vad är Linns syfte? Det är ju inte så att det är en spontanbild tagen av en partner...eller en bikinibild tagen på stranden...
Citera
2024-05-09, 02:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Ja det ser väldigt konstigt ut..tycker det ser ut som om hon har något i trosan ...som en dragshowartist....
Jag tyckte väl det såg lite konstigt ut, jag letade inte aktivt i det området 😉 men blicken drogs dit. Kan bilden ha manipulerats för att skapa ett tydligare thigh gap?
Citera
2024-05-09, 08:02
Medlem
Blir så glad när jag får se J leka med en förälder utan att det är i reklamsyfte ❤️
Citera
2024-05-09, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Vad är det för speciellt med den bilden på henne i underkläder? Hon skriver samma som vanligt att folk har åsikter om att hon inte ska lägga upp liknande bilder för att hon har barn osv...bla bla..alltid samma tjat.. T tycker säkert att det är jättekul att få höra från äldre elever att de sett dessa bilder på hennes mamma... det är väl inget speciellt med den bilden hon lägger ju för tusan upp liknande bilder varje vecka...hon är bara ute efter att bli lite extra rövslickad av sina följare när hon lägger ut en sån bild med den texten...

Ja verkligen,.speciellt när hon börjar inlägget med." Jag va osäker om jag skulle lägga upp den här eller inte" inte ens för en vecka sen la hon upp en bild i bikini, enda sen hon gick isär med Simon så har hon lagt upp lite avklädda bilder lite då och då.
Citera
2024-05-09, 08:52
Medlem
MissTrisstesss avatar
För att ha fött 3 barn på väldans kort tid har hon onekligen haft lyckan att bevara en fin kropp som är få förunnat.
Men...
Vad betyder en snygg kropp när man förefaller vara 100% korkad, 0% ödmjuk, 1000% självcentrerad å 0% verklighetsförankrad?
Måhända att hon är annorlunda i verkligheten. Men varför då framställa sig officiellt på nätet med alla dessa negativa egenskaper?
Ung å snygg kropp, men gaggig som en 100-åring.
Å nej...jag är inte det minsta avundsjuk på henne å alla hennes redan gjorda misstag.
Det som florerar på nätet går aldrig att sudda bort.
Citera
2024-05-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
För att ha fött 3 barn på väldans kort tid har hon onekligen haft lyckan att bevara en fin kropp som är få förunnat.
Men...
Vad betyder en snygg kropp när man förefaller vara 100% korkad, 0% ödmjuk, 1000% självcentrerad å 0% verklighetsförankrad?
Måhända att hon är annorlunda i verkligheten. Men varför då framställa sig officiellt på nätet med alla dessa negativa egenskaper?
Ung å snygg kropp, men gaggig som en 100-åring.
Å nej...jag är inte det minsta avundsjuk på henne å alla hennes redan gjorda misstag.
Det som florerar på nätet går aldrig att sudda bort.
Jag har också funderat på det där...visst att instagram inte visar allt men varför framställer hon sig då så negativt, det är väl dumt... intrycket man får av henne är ju just att hon är korkad, dryg, egoistisk och falsk. Hon känns inte som någon man vill anförtro sig åt eller som någon man kan lita på..Linn verkar bara göra saker för egen vinning och på vägen mot sitt mål bryr hon sig inte om vilka hon trampar på.. det är iallafall intrycket jag får av Linn grundat på det hon visar på instagram.
Citera
2024-05-09, 14:59
Medlem
Linn kör ”lyx vs budget” vet inte om det en topp för 500kr eller en klänning för 900kr räknas som budget enligt en vanlig Svensson?
Citera
2024-05-09, 15:27
Medlem
"Kan vi inte enas om att vi ska sluta döma andra"*

* Gäller ej dig som spelar cello, någonsin har varit full eller är en hockeykille
Senast redigerad av Retrouvailles 2024-05-09 kl. 15:29.
Citera
2024-05-09, 15:35
Medlem
Citat:
Vet inte jag men zoomar man lite tycker jag mig kunna se konturer på läpparna ” down there” på underklädes fotot hon var tveksam att lägga ut
Jaha okej?
Citera
2024-05-09, 16:20
Medlem
Citat:

Misstänker att de flesta kvinnor har läppar ”down there”. Ingen är den andras lik.
Citera
2024-05-09, 16:42
Medlem
Citat:

Okej?!?! Tycker det är mer skumt att du zoomat in hennes underliv än att man ser konturerna av blygläpparna 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in