2026-05-16, 21:58
Medlem
Veckans bedrift måste väl vara att hon åkte ENSAM med tre barn till Furuviks djurpark. Det låter ju som hon själv tycker att det var jätte-duktigt gjort av henne.
Citera
2026-05-17, 01:24
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Veckans bedrift måste väl vara att hon åkte ENSAM med tre barn till Furuviks djurpark. Det låter ju som hon själv tycker att det var jätte-duktigt gjort av henne.

Men en av ungarna sittet ju på axlarna på en gubbe på en av hennes IG bilder. Så hon var inte där själv med barnen.
Citera
2026-05-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Men en av ungarna sittet ju på axlarna på en gubbe på en av hennes IG bilder. Så hon var inte där själv med barnen.

Ja, jag såg det men hon skrev att hon var själv.
Citera
2026-05-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Ja, jag såg det men hon sk tillsammans med sin "vän" Lydia med familj tror jag. Såg att derev att hon var själv.
Hon åkte dit ensam med barnen men var där tillsammans med sin "vän" Lydia. Såg det nånstans på deras ig. "Gubben" som har ett barn på axlarna är förmodligen Lydias man.
Citera
2026-05-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Sa hon inte för ett tag sedan att hon skulle rensa 10 saker i 30 dagar?
Sa hon inte för ett tag sedan att hon skulle dela med sig av uppfräschningen på tomten?
...
Uppfräschningen av tomten har fortfarande inte skett. Jag hade blivit TOKIG om det var min granne om jag bodde i en BRF.. 😱
Citera
2026-05-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngusFletcher
Vad menar du att brottet är då? Ska rummet anmäla att det blivit ofredat ? Samma gäller ju att det råder ”mobilförbud” i badhus. Om jag tar upp mobilen och skickar ett sms, har jag gjort mig skyldig till brott då? Svar: Nej!
Det är fotoförbud i omklädningsrum!
Citera
2026-05-18, 13:50
Medlem
XtraXs avatar
Nu är hon arg!

Kolla matkontot.
Citera
2026-05-18, 19:14
Medlem
Hennes liv är typ snaaaaark
Citera
2026-05-18, 21:16
Medlem
Verkar desperat att hitta en ny ”kille” och få nya barn. Det nämns i varannan story att han ska vilja ha fler barn.
Citera
Igår, 06:17
Medlem
Frågestund med frågan (eller ja, påståendet):
Mitt bästa dejtingtips! Dejta någon som INTE är ”din typ”

Och hon svarar:
Vad skulle jag gå för menar du/ ni hehe

Så oklart om hon har stavat fel eller vad hon menar.

Dessutom vill hon gärna ha en maskulin man som beställer restaurang så hon kan luta sig tillbaka. Ständigt så konstig ”logik”.
Senast redigerad av Bullkaka Igår kl. 07:08.
Citera
Igår, 18:04
Medlem
Simon med i Furuvik. Jag såg dom
Citera
Igår, 18:07
Medlem
Incendios avatar
Kan hon inte lära sig att inte ge ut en manual med rena checklistor för män att bocka av om de vill få henne i säng...

Hon missar dessutom sin egen roll helt. Det finns massor av manliga och konservativa män där ute, men de vill ha en konservativ och feminin(vilket inte är samma sak som rosa fjortis, Linn....) kvinna.
På tiktok lade hon upp något om att "det finns inga dåliga kvinnor, bara svaga män" och det säger väl allt. Männen ska göra och offra allt och acceptera vad som helst, men det gör liksom inte riktiga män.... Män offrar och behöver ge mer i förhållanden och för att få ett förhållande, varför tror Linn(och en massa andra unga bimbos på tiktok) att en riktig man som vet sitt värde vill ha en kvinna som inte speglar honom det minsta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in