Citat:
Ursprungligen postat av
Getyourmindright
Torskade på 10g grönt för 5-6 år sen, ca 1 månad efter beställning gjordes så ringde polisen mig och sa att dom hittat droger i ett kuvert med mitt namn på, och fråga om jag kunde träffas o snacka, vi hade förhör i deras bil, det blev rättegång senare mot säljaren, jag visste ju inte vem det va så kunde inte säga så mycket, blev ingen böter eller något för min del iaf.
Har fortsatt att handla efter det, och inte förlorat något paket sen dess.
Förns nu ibörjan på året, och har inte fått något brev från polis och det har gått månader.
Är det säljare som skiter i att posta, eller är de nån skicklig rackare på posten som har xray vision?
Jag tror du kan vara lugn om det gått flera månader. Känns inte som dom skulle vänta så länge innan dom kontaktar dig, det är nog inte så vanligt.
Såg även nu att du skrivit att dom ringt till dig när dom beslagtog ditt brev, missade det innan jag skrev min post. Så dom kan alltså ringa istället? Nu blev man ju orolig haha
Får be till alla gudar att det var någon annan som ringde. Fick du något brev eller något annat från dom utöver samtalet? Ringde dom från dolt och svarade du direkt?