2024-05-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Mamman är missbrukare eller fd missbrukare...

Familjen missbrukade garanterat när mordet inträffade, varför skulle polisens tekniker annars hitta en hylsa med två kanyler i Davids madrass? Jag menar vilken familj har ens kanyler i hemmet?? Om inte tjackisar.

Jag förstår inte varför polisen inte pressade mamma mer angående att hon köpte fiskespöt till David. Butikspersonalen vittnar ju om det, och varför skulle hon ljuga om en sån sak om det inte har en koppling till mordet?
Citera
2024-05-06, 09:33
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Familjen missbrukade garanterat när mordet inträffade, varför skulle polisens tekniker annars hitta en hylsa med två kanyler i Davids madrass? Jag menar vilken familj har ens kanyler i hemmet?? Om inte tjackisar.

Jag förstår inte varför polisen inte pressade mamma mer angående att hon köpte fiskespöt till David. Butikspersonalen vittnar ju om det, och varför skulle hon ljuga om en sån sak om det inte har en koppling till mordet?
Kanylerna är ju bläckpatroner till skrivaren. Framgår tydligt i FUP.
Citera
2024-05-06, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Det har jag helt missat!
Citera
2024-05-06, 09:51
Medlem
Citat:
Det har jag helt missat!
Ingen vänlig själ som har en länk till fup som fungerar?
Citera
2024-05-06, 10:03
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruzhan
Ingen vänlig själ som har en länk till fup som fungerar?

https://gofile.io/d/FQjJLY

2 sidor bak....
Citera
2024-05-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
https://gofile.io/d/FQjJLY

2 sidor bak....
Tackar o bugar men på 2 sidor bak gick ej
Citera
2024-05-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag har svårt att tro på ett sexuellt motiv för David, jag tror efter att ha läst fup igen (noga) att han är målvakt för någon annan i familjen/släkten.

Yes och Jan Guillou har väl gjort att en mördare gick fri. I ett i dag nedlagt forum fanns hur mycket som helst att läsa om denna släkt, minns inte namnet på forumet men det finns det nog någon som här?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Keith_Cederholm

Förmodligen. Och om Keith var involverad i mordet så hade det ändå bara varit positivt om den jäveln satt för det.
Citera
2024-05-06, 17:27
Medlem
Citat:
Jag missade dem, tack 🙏

Jag har följt detta sen start och blev väldigt illa berörd från start. Jag kontaktade D då, jag tyckte det var uppenbart att han skyddade någon annan.
För det första så kan jag inte tänka mig att D i sin unga ålder klarat av att städa upp på en brottplats så noga som det ändå är gjort.
För det andra kan jag inte se att en så ung person har sinnesnärvaro att avrätta en annan person på sättet som gjort. Ett skott i nacken, och ett i pannan. Det tyder snarare på att en jägare gjort det.

Och D har varit orubblig hela tiden i att han är oskyldig. Et barn är alltid lojalt mot sina föräldrar tänker jag.. hade han själv gjort det tror jag det hade krupit fram till slut, att det hade blivit för tungt att bära på.

Du tog kontakt med honom? Berätta mer om det.

Jag har en teori om skottkärran, och är övertygad om att han fick hjälp.
Citera
2024-05-06, 20:04
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruzhan
Tackar o bugar men på 2 sidor bak gick ej

Menar bara den fanns 2 sidor bak, funkar då för mig. Testa annan webbläsare.
Citera
2024-05-06, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Madrassen var mig då en lustig plats att förvara kanylliknande bläckpatroner....
Citera
2024-05-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Vad äcklad man blir över detta ogudaktiga lands respektlöshet. Att fotografera någon, död eller levande, utan personens medgivande borde vara förbjudet och än mer förbjudet att sprida bilderna.

Hur menar du? Bilderna ligger ju i FUP och är tagna av polisen.
Eller har jag missat nåt?
Citera
2024-05-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Ännu sjukare är att systern Caro*ine gratulerar David på födelsedagen 7 år efter mordet...

Verkar bara vara T*ni & Mi*ha som tagit avstånd från den där psyksjuka familjen.

Givetvis är David inte ensam om det som hänt Lottie. Åtminstone inte efter mordet till att gömma kroppen.

Fyfan vad dysfunktionellt och vidrigt allt är.
Svårt att förstå.

Är det hon (Caroline) som talar i podcasten som går nu? (En mörk historia)
Ja verkligen skruvat att gon grattat David på födelsedagen då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in