Citat:
Ursprungligen postat av
Braskamin58
Om du förstorar upp bild nr 2 så ser du att det är en dörr där till höger. Och tittar man på hitta.se om FH så ser du att det är Storgatan 14C i Löberöd. Det kan väl inte vara så svårt att tyda eller? Och sedan har DI och JI hyrt ett rum i den 5 rum o kök om 140 kvm lägenheten. Det kan väl inte heller vara så svårt att tyda eller? Så DI och JI har hittat på alla konstens saker allt för att vilseleda och för att försöka att komma undan straff.
Jag har lyssnat på Youtube så jag vet vad jag pratar om och jag har även läst alla artiklar samt googlat på deras adresser så mer behöver jag inte för att förstå deras bluffmakeri.
Jag kan bara säga- att du är ute och cyklar.
Det är flera besökande både grannar, vänner och släkt som vittnat om sina besök hos familjen i huset.
Har du lyssnat på dessa vittnesmål?
Samt socialen som gjort oanmält hembesök och drogtestat föräldrarna bl.a.
Samt polis och åklagare som gjort husrannsakan och sökt igenom hela huset i en veckas tid.
På bild nr 2 ser det ut att vara en vit dörr från vardagsrummet ut till altanen.
Vad är det som du tycker är konstigt med det?
Du ser väl att det är en enormt stor villa som styckats av till lägenheter. Det finns nog dörrar både här och var ut till trädgården.
Att DI fortfarande är skriven på adressen är väl för att han inte vill ha sin post till ett fängelse.
Och uppenbarligen har lägenheten hyrts ut till 2 andra personer.
Vad tycker du är konstigt med det? Föräldrarna sitter i häkte och har ingen inkomst längre.
Dessutom långa fängelsestraff är att vänta.
Det här med ett rum är den sjukaste fantasin hitintills. Man kan väl inte bara sitta och fantisera ihop något rakt ut i det blå som inte stämmer ett dugg med fakta, dvs den kända verkligheten.
Det finns även en trappa från skafferiet i deras lägenhet som leder ned till en källare (eller snarare en krypgrund) och polisen har även undersökt samt fotat hela källaren.
Det är en väldigt gedigen förundersökning gjord. Foto dokumenterad. Både huset i Kungshult samt huset i Löberöd.
Så ta dig till sidan 1 i denna tråd och klicka på länken till fup. Och läs på ordentligt.
Du kan även se foton på båda husen, samt invändigt alla rum, även med familj på plats ibland.
EDIT: I ALLA BARNFÖRHÖREN FINNS MYCKET BILDER PÅ BÅDA HUSEN UTE O INVÄNDIGT.
Nu kommer jag att ignorera dina inlägg hädanefter. Inte av ovänlighet men för att du förvirrar och ställer till med oreda i tråden när du inte håller dig till kända fakta. Om man påstår något här måste man ha bevis och belägg för det. Och inte bara skriva ned sina helsnurriga fantasier.
Och inbilla dig att polisen missat mr.Koll.se

När de har bombsäkra källor på allt.
.