Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-30, 20:12
  #121
Medlem
Fummys avatar
(FB) Anders Hansen, psykiatriker och författare
Citera
2024-03-30, 20:12
  #122
Medlem
Ja, sånt känns ju typ jätteviktigt att ta reda på...
Citera
2024-03-30, 20:17
  #123
Moderator
oilslicks avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2024-03-30, 20:19
  #124
Avstängd
Han verkar ju duktig på sitt yrke. Jag som hetrosexuell kräver icke mer än så....
Citera
2024-03-30, 20:20
  #125
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
(FB) Anders Hansen, psykiatriker och författare

Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Ja, sånt känns ju typ jätteviktigt att ta reda på...
En påverkan på vår public service är av vikt utifrån en objektiv nivå när han behandlar vad som är normalt eller inte.
Citera
2024-03-30, 20:37
  #126
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
En påverkan på vår public service är av vikt utifrån en objektiv nivå när han behandlar vad som är normalt eller inte.

En vettig psykiatriker måste ständigt vara i kontakt med ämnet antropologi för att förstå uppbyggnaden av människan, vilket jag tycker han gör så gott de går, långt ifrån alla psykiatriker saknar den förståelsen och är istället då ologiska i sitt yrke.

Mycket han pratar om är just hur saker borde fungera kontra hur det är i modern tid, de betyder inte att han har svaret på alla frågor om vad man borde göra men åtminstone väcker frågorna.

Du frågar bara om han är bög eller inte... de är ganska irrelevant då han inte tar upp den biten de minsta.
Citera
2024-03-30, 20:42
  #127
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
En vettig psykiatriker måste ständigt vara i kontakt med ämnet antropologi för att förstå uppbyggnaden av människan, vilket jag tycker han gör så gott de går, långt ifrån alla psykiatriker saknar den förståelsen och är istället då ologiska i sitt yrke.

Mycket han pratar om är just hur saker borde fungera kontra hur det är i modern tid, de betyder inte att han har svaret på alla frågor om vad man borde göra men åtminstone väcker frågorna.

Du frågar bara om han är bög eller inte... de är ganska irrelevant då han inte tar upp den biten de minsta.
En personlighet där det råder en sexuell kris, bör ligga som grund för att ifrågasätta hans objektiva granskning av alla andra personlighetstyper.

Men jag säger inte att han är en bög, jag bara frågar.
Citera
2024-04-29, 12:45
  #128
Medlem
Här förklarar Hansen varför han lever som han gör; https://www.expressen.se/nyheter/and...e-skaffa-barn/

Vassego kvinnor; ge er på ett försök att förändra honom 😁
Citera
2024-04-30, 21:19
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Här förklarar Hansen varför han lever som han gör; https://www.expressen.se/nyheter/and...e-skaffa-barn/

Vassego kvinnor; ge er på ett försök att förändra honom 😁

Man får väl inte reda på om han gillar kvinnor? Även bögar skaffar barn numera.
Citera
2024-05-05, 18:19
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Troligen bög

Lät som ett föraktfullt antagande.
Citera
2024-05-05, 18:23
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunteBra
Man får väl inte reda på om han gillar kvinnor? Även bögar skaffar barn numera.

Tror inte has skulle vara i garderoben utifall han var gay.
Citera
2024-05-05, 18:35
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
En påverkan på vår public service är av vikt utifrån en objektiv nivå när han behandlar vad som är normalt eller inte.
Ja? Normalt är en liten procent av befolkningen homosexuell. Bland människor alltså. Har du problem med det får du söka dig till en annan mänsklighet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback