2020-01-20, 20:31
Medlem
cleovarnamnets avatar
Jag sitter med senaste numret av Vi läser och slår upp sidan på Anders Hansen och hans bokhylla.
Han är troligen rik som ett mindre troll, bor på Östermalm, är i ropet, är uppenbarligen bright med dubbla examina från Handels och KI - så... VARFÖR ÄR HAN SINGEL!? Det har ju stått i varenda intervju de senaste åren.
Hur får man honom på fall, egentligen?
Ska man PM:a på insta att man gärna vill sortera hans bokhyllor?
Citera
2020-01-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Jag sitter med senaste numret av Vi läser och slår upp sidan på Anders Hansen och hans bokhylla.
Han är troligen rik som ett mindre troll, bor på Östermalm, är i ropet, är uppenbarligen bright med dubbla examina från Handels och KI - så... VARFÖR ÄR HAN SINGEL!? Det har ju stått i varenda intervju de senaste åren.
Hur får man honom på fall, egentligen?
Ska man PM:a på insta att man gärna vill sortera hans bokhyllor?

Antagligen just därför han är singel, han har prioriterat annat i livet. Vilket vi skall vara tacksamma för.
Krävs nog ett godkänt DNA-prov för att få honom på fall gissar jag. Skulle vara rätt kräsen om jag vore han.
Citera
2020-01-20, 21:02
Medlem
Han kanske gillar att vara singel och han kanske är ett egoistiskt svin i förhållanden, vem vet?
Citera
2020-01-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Han kanske gillar att vara singel och han kanske är ett egoistiskt svin i förhållanden, vem vet?

Han kanske trivs leva ensam, just nu i alla fall. Varför skriva så om en människa ingen har ett ont ord att säga om? Varför skulle han vara ond bara för att han just nu lever ensam?
Citera
2020-01-20, 21:06
Medlem
TheJackets avatar
Troligen bög
Citera
2020-01-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Det tror jag verkligen inte. Varför skriva så om en människa ingen har ett ont ord att säga om? Varför skulle han vara ond bara för att han just nu lever ensam?
Nä, mer att beundrarinnan här inte ska hänga upp sig på en man hon aldrig träffat. Han är säkert en trevlig person men som någon skrev, har säkert höga krav.
Citera
2020-01-20, 21:12
Medlem
Citat:
Nä, mer att beundrarinnan här inte ska hänga upp sig på en man hon aldrig träffat. Han är säkert en trevlig person men som någon skrev, har säkert höga krav.

Ja, eller andra krav. Hänga upp sig är sällan bra.
Senast redigerad av Ajara 2020-01-20 kl. 21:30.
Citera
2020-01-20, 21:29
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Haha! Jag håller förstås med dig i sak, men är inte förälskad i honom - finner honom dock attraktiv. Intelligens och dubbla examina = hett!
Och han bör väl ha träffat en hel del trevliga, intelligenta personer som säkert varit intresserade av honom med. För jag antar att kändisskap fungerar så? Men ja, han har väl höga krav, antar jag...
Citera
2020-01-20, 21:35
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Du är kanske inte hans typ.
Nåja, inte så att jag försökt ragga på honom.
Men uppenbarligen har ingen lyckats och kandidater måste väl ha funnits?

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Troligen bög

Citat:
Ja, eller andra krav.

Han har i någon intervju förnekat homosexualitet. Att han skulle vara det, alltså...
Citera
2020-01-20, 21:53
Medlem
PinkLaceys avatar
Jag har gått hos honom, och jag skulle aldrig i helvete vilja datea honom.
Citera
2020-01-20, 22:04
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Och Bill Clinton nekade till en början att han brukade sprutade ner judinnan Monica Lewinsky under sitt skrivbord
Skulle bli mycket förvånad om han är gay. Inga som helst såna vibbar från honom.
Citera
2020-01-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag har gått hos honom, och jag skulle aldrig i helvete vilja datea honom.
Berätta mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in